undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Elenahornova

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky151Příspěvky a odpovědi312Líbí se4
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Ekologové říkají dvě věci co jsou proti sobě. 1) vysloužilé baterie z BEV půjdou do stacionárních úložišť

    2) není dost surovin pro nové baterie, baterie musíme recyklovat ( i když ve velkém to levně neumí nikdo)

    Když platí za 1) tak nemůže platit za 2) a naopak. Tak jak to tedy je?

    AUTOZIVE.CZ
    EU prohrála, benzín a nafta zůstává. Některé státy a automobilky nepodepsaly dohodu. Konečně do hry vstupují ti, kteří danou problematiku znají
    Evropská unie se dlouhodobě snaží prosazovat do budoucna elektromobily. Nyní se však do jednání zapojili odborníci, kteří chtějí spalovací agregáty zachovat.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Můj muž jezdí po stavbach jako technik (HVAC a TČ) po Praze a i celé ČR a jeden čas zkoušel i využívat MHD když stavby byly zrovna jen v Praze. Ráno v 6 odjel vlakem, v 9 večer přijel . Vydržel to rok, pak se z toho málem zhroutil. Firma třeba pracovala na 3 místech po Praze, na letišti, v centru, a pak v Modřanech a objezdit to, znamenalo že v práci strávil cca o 20 hodin týdně navíc, které mu ale nikdo nezaplatil. Bez auta se to nedá pokud slouží jako pracovní nástroj a nikoliv jako záležitost komfortu pro kancelářské krysičky které pracují na tom samém místě a mají MHD tzv. u huby. My bydlíme kousek za Prahou a jet MHD znamená ve špičce stát na jedné noze v narvanem vlaku nebo autobuse a strávit dopravou v průměru 3 hodiny denně a nebo autem a je to cca 1-1,5 hod. denně a to si ještě člověk pohodlně po cestě nakoupí. Budoucnost je práce z domova, teď v době lockdownu to bylo znát v Praze že v kancelářích je jen čtvrtina lidí a tím se i uvolnily silnice a najednou to fungovalo. Pohodlni zůstali pracovat z domova a to pomohlo.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Pražané chtějí jezdit a parkovat. Uškodilo to Pirátům se Starosty
    Jak mohl v předvolební kampani fungovat plán využít nespokojenosti řidičů?
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Dopadne to tak, že spousta polek bude těhotenství zatahovat co to půjde. Situace, která nikomu ani ničemu neprospeje. Ročně mají několik případů, kdy žena zemře kvůli tomu že se polští lékaři bojí udělat včas imterupci. Je to na úrovni arabských zemí. Jakýkoliv náboženský fundamentalismus je čisté zlo které je třeba vymitit jako tmářství.

    NOVINKY.CZ
    Polsko zavede registr těhotných, má bránit pokoutním potratům
    Zákonodárci polské vládní strany Právo a Spravedlnost (PiS) se ve čtvrtek výjimečně přidali k opozici a pomohli zamítnout nejpřísnější protiinterrupční zákon na světě, který by postavil potrat na stejnou úroveň jako vraždu. Zároveň ale PiS v tichosti protlačila zákon o vytvoření registru těhotných žen, který úřadům umožní posílit dohled nad Polkami.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Jak už tu zaznělo, panely lze recyklovat, Ale stejně jako při jejich výrobě i při jejich likvidaci potřebujete roztoky kyselin ve kterých se louhuji kremikove části že kterých se získávají naprasene nebo naparene vrstvy vzácných kovů a ty se pak dále chemický extrahuji z těchto roztoku. Je to ekologicky natolik problematické s ohledem na ochranu spodních a s vrchních vod a půdy, že to nelze za rozumné peníze v EU dělat stejně tak jako ty panely v EU vyrábět. Proto se výroba přestěhovala mimo EU kde s tím tolik problémů nemají. Podobné je to i s recyklaci baterií z BEV. Hliníkový rámeček nebo krycí sklo z panelů jsou drobný detail.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Český král slunce: Solární boom bez dotací tady nebude
    Celosvětový solární boom sílí, i když stále není vyřešeno skladování přebytků ze solárních elektráren a k jejich zálohování je nezbytný plyn. „Vyřeší to technologický vývoj,“ věří solární magnát Zdeněk Sobotka.

    2 odpovědi

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Tak alespoň měla štěstí že ji někdo neutopil jako se to stává na vesnicích v Číně malým děvčátkům.... Lidé jsou neuvěřitelně krutí

    NOVINKY.CZ
    Pětidenní dívku odloženou do kanálu v Bombaji zachránily divoké kočky
    Teprve pětidenní dívku, již někdo odložil do kanálu v indické Bombaji, pomohly zachránit divoké kočky. Shromáždily se kolem ní a hlasitým syčením a předením přivolaly lidskou pomoc. O příběhu z konce předminulého týdne ve čtvrtek informovala BBC.

    1 odpověď

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Myslím že v okamžiku kdy se zjistí že pachatel byl odsouzen v minulosti za závažný trestný čin, tak by měla pro napadeného tímto individuem platit že je beztrestný (po zvážení důkazů, zda si na něj záměrně nepočkal) .

    NOVINKY.CZ
    Zastřelil zloděje, který se mu vloupal do domku. Šlo o nutnou obranu
    Jako nutnou obranu vyhodnotili vyšetřovatelé jednání 55letého Jana B. z obce na Plzeňsku, který letos na jaře zastřelil ve svém domě zloděje. Případ kriminalisté podle zjištění Práva odložili.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Nejvetsi problém v zákazu konvenčních žárovek byl ten, že to přišlo předčasně když jediná alternativa byly kompaktní zářivky s obsahem rtuti. LED zdroje světla byla v té době jen záležitostí laboratoří. Otrava rtuťi z těchto dob zabila při těžbě tisíce lidí v Asii, kontaminovala tisíce akru půdy, otravila vodu, vše ve jménu zelených zitrku v EU. To samé se dnes děje při těžbě lithia, kobaltu, neodymu, mědi, hliníku pro potřeby takzvané zelené ekonomiky EU a USA na lidské životy se nekouká, na zničené spodní vody a kontaminovanou půdu také ne. Evropsti představitelé jsou jen banda pokrytcu kteří ukazují prstem na Čínu ale nechtějí vidět že 30% světových emisí jde na vrub EU, akorát 23% se toho globálně pro EU vygeneruje mimo EU. Už tím, že EU zrušila cla na FVE panely před několika lety došlo k přestěhování výroby do Asie a tím drastickemu zatížení produkce pro OZE uhlikovou stopou a polutanty kontaminujici životní prostředí. Pamatuji se jak ekoaktiviste vyčítali JETE že hyzdi krajinu. Ale stavba VE se 150m stožáry je přeci něco jiného. Jenže aby něco takového generovalo ročně energii 14TWh musíte nastavet 7GW a to je cca 1400 věží, s komunikacemi mezi na ploše o několik řádů větší než stojí JETE. A to je podle aktivistů v pořádku. Jak pokrytecke. A to nepočítám množství surovin na to spotrebovanych, JETE je vedle toho skromný podnik.

    DENIKALARM.CZ
    Příběh „socialistické“ úsporné žárovky vyvrací české mýty o Zelené dohodě pro Evropu
    Při nynějších debatách o škodlivosti evropského Green Dealu stojí za to si připomenout, co se dělo před deseti lety při nástupu „socialistických“ LED žárovek.

    1 odpověď

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Mám ho jako sluzebaka už cca 140 tis. A předtím jsem měla 1.6TDi a už bych se k tomuto dieselu nechtěla vracet. Litrový trojhrnek je krásně tichý, když pominu elektromobily a Audi tak patří k nejtissim motorům co se teď ve vozech mainstreamu koncernu vyskytuje. Pak si teprve člověk všimne jak jsou všechny ty Octavky, Karoqy a podobně, hlučná auta když není slyšet motor.

    GARAZ.CZ
    Ojetá Škoda Rapid 1.0 TSI: Jsou povídačky o slabém výkonu a nespolehlivosti tříválcového benzinu pravdivé, nebo je na auto spoleh i v zimě a na dálnici?
    Litrový tříválec 1.0 TSI se v menších modelech značky Škoda už hojně rozšířil. Lidé si začínají zvykat. Pokud ale kupujete ojetinu, asi budete mít strach hlavně o spolehlivost. Dnes především poradíme, co koupit a jak se o motor starat, aby vydržel.

    1 odpověď

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Jo, i 4 tydny, zprostředkovatel poslal podklady 8.10 a EON mi zahájil dodávky až 11.11. A to mohu být ráda že jsem ještě stihla ceny z července, ale jen díky zprostredkovateli, tou dobou už ten ceník na jejich stránkách byl stahnuty.

    NOVINKY.CZ
    Odchod od DPI trvá i tři týdny po uzavření smlouvy
    Uplynul téměř měsíc od chvíle, kdy největší alternativní dodavatel na trhu s energiemi Bohemia Energy ukončil dodávky pro více než milion lidí. Až teprve nyní se ale jeho bývalí zákazníci začínají dostávat z drahého režimu dodavatele poslední instance (DPI), kam podle zákona přešli, a začínají platit nižší ceny u standardních smluv s dodavateli.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    No, aby z toho nakonec jeho příznivci neudělali mauzoleum

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Zemanův bungalov v Lánech už stojí. Podívejte se, jak vypadá jeho dům na penzi
    Miloš Zeman doufá, že když mu za rok a půl skončí mandát, bude už dokončený jeho dům v Lánech. Seznam Zprávy se byly na místě podívat, jak budoucí sídlo prezidenta vypadá.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Ano, planeta se otepluje a významně k tomu přispívá člověk a to nejen tím že přímo něco vypouští do ovzduší ale také tím že ke své činnosti potřebuje drancovat přírodní zdroje které jsou zároveň absorbery skleníkových plynů (lesní půda, organismy v mořích, na souši) a dále ničit vše s tím související. Typicky při těžbě lithia v jižní Americe na každou tunu lithia zničí lidem tisíc tun pitné vody. Přitom se z hlediska vypouštění skleníkových plynů spustil dominovy efekt, kdy s rostoucí teplotou povoluje permafrost na Sibiři že kterého se uvolňuje metan a CO2 a zvedá se teplota oceánu takže dochází k uvolňování CO2 vážného v sedimentech a to tu krizi dále prohlubuje. A člověk? Namísto aby začal tohle řešit již v 70 letech kdy se dalo lecos zvrátit ve snaze si co nejvíce zachovat penězovody pokračuje dále v ničení. Uhlí nahrazuje plynem který z hlediska celého cyklu je na tom z hlediska skleníkových plynů ještě hůře, tlačí násilně tzv. zelené technologie při jejichž výrobě se ničí vše okolo takže se celý ten efekt dále jen zhoršuje. Ten který začal brojit proti JE byl první hlupák, ten který vytlačil výrobu z USA a Evropy do míst kde si s ničim hlavu nelamaji byl další a takových hlupáku bylo a ti teď pro ten sprostý lid budou zavádět poplatky, daně, odpustky za to, že žijí.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    13. listopad 2021. Den, kdy politici „odklonili“ uhlí
    Na stole je už třetí verze návrhu dohody z Glasgow. Vyjednavači stále pokračují v práci – ve hře je udržet zvýšení průměrné globální teploty maximálně na 1,5 stupni Celsia.

    2 odpovědi

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Používala jsem stovky tisíc km Octavii 3 a teď mám Octavii 4 a je to poprvé co musím na autě furt řešit že něco nejde. Vzpomínám se slzou v oku jak praktická a jednoduchá byla O3. Auto mi má sloužit a ne já jemu. U plugin hybridu máme od zaměstnavatele povinnost používat dobíjení vždy když jsme na firemním parkovišti, ale jsou tam jen 2 stanice na pět aut. Za své to nabíjet na sídlišti nebudu takže pořád něco řeším s nabíjením, v průměru mi to vezme 5-20 minut denně, když musím řešit kde to nechám na nabíječe, musím upravit trasu, pak někam speciálně pro to jít, jet, neskutečná otrava. Už jsem pohrozila odchodem ke konkurenci kde takovéhle blbosti nejsou. Při mé ceně práce vzniká nesmysl. Tak už to řeší a těším se zpět na obyčejné auto.

    NOVINKY.CZ
    Dvojtest Škody Octavia s motorizacemi mimo hlavní proud: základ a elektrifikovaná budoucnost
    Octavia se vždycky prodávala jako teplé housky a u čtvrté generace tomu není jinak. Hlavní proud tvoří zážehový a vznětový čtyřválec. Jestli má co říct základní litrový tříválec či „civilní vrchol“ Combi iV s plug-in hybridním ústrojím, jsem zkoušel za volanty dvou kousků, které nemohly být o moc odlišnější.

    2 odpovědi

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Jaká je recyklovatelnost takovýchto vydobytku?

    AUTOZIVE.CZ
    Nutnost přezouvání bude možná příští rok minulostí. Pneumatiky se nově samy změní ze zimních na letní
    Majitelé aut musí každý rok vyměnit kola nebo se o ně jinak starat. S velkou pravděpodobností tyto problémy v budoucnosti odpadnou díky novým technologiím.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Malá baterie + dlouhé nájezdy = časté nabíjení u rychlonabijecek = rychlejší opotřebení aku = velmi nízká zustatkova hodnota již po pár letech provozu.

    GARAZ.CZ
    Pracant Kangoo na baterky zvládne až 300 km na jedno nabití
    Francouzský Renault oficiálně odhalil specifikace plně elektrického užitkového modelu Kangoo Van nové generace. Novinka poskytující to nejlepší, co Francouzi za 10 let vyvinuli, nabídne dojezd až 300 kilometrů na jedno nabití a rychlé tankování voltů z domácí sítě i veřejných stanic.
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Na firmě jsme měli jeden čas Mercedes Vito I gen. To auto nemělo ani ESP ani ABS, prostě žádnou berlicku. Ten kolega co s tím jezdil pak uváděl v údiv na polygonu v Mostě všechny okolo jak tu 2t věc dokázal snadno udržet v přímém směru při simulaci smyku zadní nápravy. Ostatní se jen točili a točili. Ale když došlo na simulaci vyhýbání se překážce na kluzkem povrchu, byl bez šance, říkal že se to změnilo v 2t sáně které byly řízeny jen setrvacnymi a trecimi silami a dokud rychlost nepadla pod 30 tak s tím nešlo nic dělat. Myslím že ten kolega byl mnohem lepší a opatrnější řidič než mi všichni ostatní. Škoda že už nežije.

    GARAZ.CZ
    ESP. Úžasná věc, která z nás dělá horší řidiče
    Stabilizační systémy už zachránily spoustu životů. Armáda elektronických skřítků, která je nedílnou součástí nových aut, pomáhá řidičům v těch situacích, kdy se z nich stávají pasažéři. Kacířská otázky však zní: Nespoléháme se na ně až příliš? Umíme jezdit i bez nich? A nedělají z nás náhodou horší řidiče?
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Všechny tyhle výkřiky jsou založeny na neznámých entitach "se to". Se to zařídí, se to nakoupí, se to instaluje. Všechny evropské vlhké zelené sny končí na tom že nejsme sobestacni nejen v surovinach ale i v technologiích, chybí lidské zdroje a začíná chybět i dostatek elektrické a tepelné energie. Entita "se to" není všemocná. Zelení hlupáci obvykle nic rozumného neumí, akorát umí čerpat dotace a nechat tisknout své kydy.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Doprava budoucnosti neznamená, že si všichni budeme muset koupit elektromobily
    „Mají příliš krátký dojezd.“ „Není pro ně vytvořená infrastruktura.“ To jsou nejčastější argumenty, které lze v souvislosti s elektromobily slyšet. Jak obstojí ve srovnání s aktuálními studiemi i životním stylem českých řidičů?
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Vlastně je to docela hezke, po těch sterilnich železobetonech a krematoriich se dá na to i koukat. Ne že bych něco takového pro sebe chtěla ale pochválit musím ☺️

    PROZENY.CZ
    Netradiční dům na moravském venkově: Nechtěli nudné dřevo ani šedý beton a užívají si luxusní vinyl, mramor a zlaté tapety
    Brzy čtyřčlenná rodina se dvěma psy si nechala postavit dům v malebné vesničce. Chtěli se vyhnout klasickým kombinacím barev a materiálů a radši zvolili minimalismus šmrncnutý glamour stylem. Jak to dopadlo?
  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Mě táta učil že motor nesmí začít "dunět", u málo objemoveho benzínu (což je téměř veškerý aktuální main stream) by mi nemely otáčky klesnout pod 2000 u vyšších rychlosti a u TDI pod 1500, samozřejmě vyjma prvních rychlostních stupňů. Brzdění motorem je samozřejmost, naučil mě i jak si srovnat při pomalejší jízdě otáčky při prerazovani tak že ta rychlost se dá změnit zcela hladce i bez spojky, při podrazeni si to tu rychlost skoro samo vezme. Onehda ukazoval tenhle styl pan Martin Vaculík na YouTube. No a občas se dá i z kopce z velmi tahlych klesání kdy to pak pokračuje stoupáním jet s výraznou rychlosti, kdy pak využiji setrvačnost vozu, ale to jde jen někde a někdy.

    TESTYOJETIN.CZ
    Zkušební komisař: Je to k neuvěření, ale hloupé chyby při řazení dělají i velmi zkušení řidiči
    Zkouší nejen nové uchazeče o řidičský průkaz, ale také řidiče, kteří o něj z nějakého důvodu přišli a musí absolvovat přezkoušení. Skoro 75 procent z nich však podle něj dělá při řazení začátečnické chyby

    1 odpověď

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Byly časy, kdy si pořídit vlastní bydlení na hypotéku bylo velmi rozumné rozhodnutí. Ještě tak před 2-3 lety nájmy byly na úrovni hypotéky. My jsme si brali 3,5 mil na 20 let za 2,4 před cca 5lety s fixaci na 8 let. Díky možnosti každý rok umořit jistinu až do výše 20% jsme zkrátili konec hypotéky o 5 let a snížili splátky úroků o cca 20%. Ale máme dva pražské lehce nadprůměrné příjmy, žijeme vcelku skromně, děláme v oborech které zatím ekonomické otřesy míjely, takže se nebojím. Ale být dnes v situaci jestli si koupit mikrobyt za 5mil nebo jít do nájmu, půjdeme do nájmu. Koupit si metr čtvereční za 150tis je absurdní, uvidíte, že to řachne jak ve Španělsku. Hlavně byty v mimo velká města padnou s cenou. Proto je.

    NOVINKY.CZ
    Příští rok mu končí fixace, zaplatí tisíce korun navíc
    Tomáš si na byt v Praze-Klánovicích vzal před třemi lety hypotéku na pět milionů korun. Při dvouprocentní úrokové sazbě a době splatnosti dvacet let nyní měsíčně splácí 25 300 korun. Příští rok mu ale končí fixace a bude muset platit za novou úrokovou sazbu.

    2 odpovědi

  • Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Elenahornova
    Elenahornova

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Jestli mi pošlou vyúčtování kde nebude sedět množství s údajem na stránkách distribuce, nic jim platit nebudu a hned to vyreklamuju. Protože co Bohemka schvátí, již více nenavrátí.

    INSTORY.CZ
    Zkrachovalá Bohemia Energy začíná rozesílat vyúčtování. A lidem se z vysokých sum podlamují kolena
    Společnost Bohemia Energy entity začíná v těchto dnech svým bývalým zákazníkům rozesílat vyúčtování. V mnoha případech ale spotřebitelé na svém konečném vyúčtování naleznou vysokou částku za nedoplatek.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.