Nepřečetl jsem si úvod, tak jsem nevěděl , že mlůže byla jen jedna odpověď správně a zakroužkoval jsem všechny správné. Ale příklad to byl tak lehký, že nikoho nemohl zdržet. Přidat maturantům 4 body zadarmo a ještě o 4 body snížit požadavky znamená, že jim stačil 9 bodů z 50. To by byl výsměch maturitě. Proč si jí nenapsat v 7. třídě. Polovina žáků by to dala .
Takže. Kdo jste si to zkusil, co tu píšete?
Já, 35 let po ukončení vzdělávání v matematice ano. Vzdal jsem 6 příkladů, goniometrie, logaritmy, grafy funkcí a vektory…-12 bodů. Chybka v krácení zlomků, jesdna pravděpodobnost u kostiček( ta mrzí) minus další 4 body 34 bodů celkem. Za 2 hodiny hotovo. Kdybych dělal těch 6 vzdaných příkladů , tak bych to nestihl.
Zkrátka kdo to má za 50 bodů tak respekt. Kdo to neudělal na 33% ( takže skromných 17 bodů) neumí matematiku a nezaslouží si odmaturovat.
PS: některé příklady jako plocha krychle mě překvapily a pobavily. Řekl bych, že zábavný test , dobře testující myšlení.
Zcela souhlasím , že je to průšvih, neposkytnutí pomoci doktorem má tvrdší kvalifikaci a tak dále. Ale peskovat tady policii, že se prioritně nevěnují případu pohmožděného motorkáře a odřeného služebáku? Co je na tomto případu to pomáhat a chránit? Ta ženská přijde o práci, možná i o členství v komoře, ale pravděpodobnost , že nadále bude páchat trestnou činnost je minimální. Ty příspěvky tady jsou spíš o pomstě.
Ať pan ministr vysvětlí jak to s tou sádrou udělat.
Plastová sádra má nějakou cenu materiálově , kdy cena materiálu překračuje platbu pojišťovny za zhotovení sádry. V platbě od pojišťovny je zahrnutý ale výkon (zhotovení sádry ) i materiál(vata, punčoška, sádra). A nelze pojišťovně účtovat zhotovení bez materiálu , protože platba je za úkon. Řešením je účtovat pacientovi materiál i zhotovení a neúčtovat pojišťovně. Ale to se moc líbit nebude. Zkrátka se vracíme stále k tomu, že absence pravidel nadstandardů je drahá pro pacienty i systém. Jediný, kdo na tom asi trochu profituje jsou lékaři, byť jsou nejčastěji osočováni že chtějí jasná pravidla pro nadstandardy aby se napakovali. Ale opak bude pravdou.
Ne, že bych s celkovým vyzněním článku nesouhlasil. Ale… rovnice nesedí. Fond oprav , služby to se snad přičítá k hypotéce. Jako nájemce platím jen energie, ty jsou na obou stranách rovnice stejné.
Jasně rozdíl je malý.
Ale autor nepředkládá řešení. Za mně je to vyšší zdanění investičních neobydlených bytů. Přijde mi směšné , že za velký dům s přístavbou a dva byty platím stejnou částku jako za 4000 M2 zahrady u chaty. Co tím stát chce říct? Prodejte zahradu developerovi?
Jsem proti inkluzi, vždyť tato , v malém probíhá v každé třídě. Jsou tam lepší i horší žáci. A teď si řekněme , co je inkluze akceptovatelná, která povede k lepšení žáků horších a neakceptovatelná, která povede k nevyužití potenciálu žáků lepších. Za mně je ta hranice někde u těch 80 bodů.
Takže si myslím , že chyba není v Praze , ale mimo Prahu. A světe div se , ono to tak podle přijetí na VŠ tak je.
Na druhou stranu se tomu mimopražské fakulty účinně (a přirozeně ) brání zohledňováním vysvědčení u přijímaček. A zde by zase Praha mohla být naštvaná protože je to pro ni nespravedlivé vzhledem k nestejné úrovni gymnázií. Ale takto to funguje už 50 let a zase taková tragédie to není.
Podle mě, se každý dostává na školu jakou si zaslouží . Připravit se na ně dá, je to o vůli a prioritách. Sám jsem zažil mnoho případů , kdy školu navštěvovali lidé, kteří na to neměli. Ale neznám nikoho, koho by neprávem vyhodili.
Ani jedno z mých dětí na víceleté gymnázium nešlo. Myslím, že by opravdu mělo být pro max 5 % dětí. Nechci říkat nadaných, prostě vhodných. Děti , které baví víc škola než sport a jsou chytré. Stojí za to, vyhledávat a podporovat talenty, ze kterých budou možná profesoři a vědci. To je správné, tyto děti se na ZŠ nudí a nikdo nemůže chtít , aby za cenu vlastního útlumu pomáhaly zlepšovat skóre dětí netalentovaných či rodinou nemotivovaných. Problém je, že , podle mě, je hodně dětí, která na víceletá gymnázia nepatří a rodiče je tam protlačili svými ambicemi za cenu enormního nasazení. Tyto děti mohou vyhořet a zkazí jim to dětství.
Podle mě víceletá gymnázia nerušit , ale omezit. Aby na nich byla skutečná elita. Po pravdě nevidím podstatný rozdíl v produktech 4 a víceletých gymnázií a to je taky špatně.
Ale spolek eduin, který , podle mě, dlouhodobě pracuje na nivelizaci školství a potírání inteligence , by do těchto debat neměl být brán. Není nic špatného na řemeslníkovi bez maturity, kterého nebaví škola ale nevadí mu práce. Přestaňme ostrakizovat čtyřkaře a nechme je být, hlavně ať jsou šťastní a pracují. A nechtějme je vytáhnout na trojky za cenu dodání pár šprtů navíc. To nikdy nefungovalo a tyto rozdíly vedly akorát k šikaně .
Tak včera byla cla příležitost, protože vyrábíme podobné výrobky a mohli bychom těžit z recipročních cel. Dnes( stejně jako před týdnem) jme nejvíce ohroženi. Chápu , že to je složité a každý může psát vlastní názor. Ale jeden server by měl udržovat nějakou myšlenkovou koherenci a když uvádí naprosté protipóly , měl by nějak ty články porovnat a utřídit argumenty. Takhle to je dost zmatečné.
A podle mě: Je to realita a příležitost. Bylo hůř a záleží jen na nás. Nikdo jiný za naše problémy nemůže.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bobošíková každému koho podporovala dala spíše polibek smrti, než pomocnou ruku. Doufám, že v tom bude úspěšně pokračovat.