Kvalitní bambusové ponožky a tílka nosím spousty let a jsem spokojená - jsou jemné, příjemné na dotek.
Ponožky mohu mít na sobě celý den, v uzavřené obuvi a klidně mohu jít večer třeba na návštěvu, kde se nemusím "bát" zout se. Jsou hezky prodyšné, nemám nohy ve vlhku (jako např. u bavlněných ponožek).
Jako daleko větší podvod mi přijdou "antibakteriální ponožky se stříbrem". Protože aby tyto ponožky byly skutečně antibakteriální, tak by tam to stříbro skutečně muselo být a ne pouze ionty stříbra...
To není vůbec pravda, že vám dají tisíce korun za oblečení. Také jsem se nechala na tuto akci "nachytat". A jelikož mám pobočku poblíž práce, donesla jsem tam velkou papírovou tašku. Poslala jsem třeba značkovou, koženou kabelku v hodnotě skoro 10 tisíc, jednou nošenou takže top stav... a dali mi za ní kredit v hodnotě 55 Kč. Za nové knihy jsem dostala 5 Kč apod.
Je pravda, ze rocni kupon za 3650 Kč je za hubičku a jelikož je jeho cena stejna uz nekolik let, jeho navyseni je skutecne na poradu dne. Nicmene si nemyslim, ze je idealni jej hned zvedat o dvojnasobek nebo pokud ano, tak alespon s nejakym delsim casovym predstihem (at na to lide staci nasetrit, ne ze v unoru reknou, ze od prvniho brezna bude stat kupon pres 7 tisic). Idealni, snadno akceptovatelna cena pro vetsinu by mohla byt 5 tisic?
Ale tak to není nic nového. Internetové parfumerie zalozily svuj byznys na tom, ze vykupuji prebytky od firem (v lepsim pripade parfumerek) z celeho sveta.
Nejsou to fejky, jen jsou to vune ktere nejsou urceny pro nas evropsky trh (poznate to snadno, na krabicce jsou vyřezané ean kody) a jsou neznameho stari...
Prakticky jedina vune, ktera ma na celem svete zcela totozne slozeni je Chanel No.5 jinak valna vetsina parfemu je vyrabena zvlast pro evropsky, americky, asijsky a arabsky trh (voni sice stejne, ale lisi se treba intenzitou ci slozenim vedlejsich slozek).
Takze pokud se vam nekdy stalo, ze jste si objednali vuni a ona nevonela tak dlouho/tak silne/trochu jinak jako ta, kterou mate z klasicke parfumerie alá Sephora, Douglas, Fann, Marionnaud tak uz vite proc...
Je skutecne pravda, ze zakaznik nemusi mit klasickou uctenku, pokud potrebuje zbozi reklamovat (pozor neplect s vymenou/vracenim zbozi. To ma zcela jina pravidla. To, ze se nekomu vyrobek nelibi, neni duvod k reklamaci! reklamovat jde vyrobni vada).
Nicmene potrebuje doklad o tom, ktere zbozi u obchodnika koupil, kdy a za kolik. Takze ano, vypis z uctu ok, ale pokud v nakupu bylo jeste x dalch veci, tak musi dolozit co to bylo (respektive z ceho se ta castka sklada).
Je tedy nesmysl co se pise v clanku, ze k reklamaci staci pouze originalni obal (leda ze by na nem bylo napsano jmeno/logo obchodnika adatum prodeje).
Nejjednodussi je (pro obe strany) tedy si bud uctenky schovavat a nebo fotit do mobilu.
Samozřejmě bych jí to přala ale zcela upřímně, žádná česká hráčka nemá vyloženě štědrou sponzorskou smlouvu... Nejlépe je na tom za ta léta Petra Kvitová ale i tak v porovnání s ostatními na okruhu WTA je to slabota. Můžeme být tenisová velmoc jak chceme ale z marketingového hlediska velkých sponzorů jsme absolutně nezajímavý trh....
Největší problém u reklamací je ten, že zákazník neví jaký je rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží (tzn. že to, že se mu věc nelíbí nebo že jí dostal dvakrát, není důvod k reklamaci).
A ačkoliv většina kamenných prodejen nabízí SLUŽBU vrácení zboží, není to jejich povinnost (jak se také mnozí zákazníci mylně domnívají) - tuto povinnost mají pouze e-shopy. Kamenné prodejny si tak mohou určit i podmínky vrácení zboží (např. do 14ti dnů, v originálním balení, s dokladem o koupi apod.).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chodím do (pražských) parfumérií docela často a v posledních letech se mi nestalo, že bych dostala vzorek či odstřik dle svého výběru. K nákupu většinou dostanu vzorek pečující kosmetiky a když už vzorek vůně, tak nějaké "staré" nebo pánské. Bez nákupu nikdy nic.
Nejzáživnější zážitek mám z parfumérie Douglas na Smíchově, kde jsem chtěla vyzkoušet (případně i zakoupit) vůně od Toma Forda (PC kolem 5 tisíc). Tester byl vystříkaný, tak mi slečna dala čuchnout k víčku. Když jsem na ní nechápavě civěla, tak mi řekla, že tester je prázdný ale z víčka je to ještě trochu cítit. Když jsem se zeptala jestli si vážně myslí, že si vůni za 5 tisíc koupím na základě přičichnutí k "vyčpělému víčku" tak jen pokrčila rameny se slovy "a proč ne?".