Tehdy mi bylo cca 15 let, ale moc dobře jsme věděli, že to jsou komunistické nesmysly. Líbilo se nám to ale jako kriminálka, mělo to děj, spád a napětí, což dnes mnohým kriminálkám chybí. I při reprízách jsem se těšil na události r. 1968 a fandil jsem Štěpánkovi, protože sám jsem ještě jako malý kluk zažil 21. srpen 1968 a nepříjemné setkávání s umouněnými okupanty., kdy hlídkovali na návsi před školou..
Ignise hybrid jsem koupil letos v únoru (2024) a čekal jsem na něho 2 roky a týden. Jsem moc rád, že na mě ještě zbyl. Je to asi osud, swifta druhé generace jsem v r. 2003 kopil měsíc před ukončením výroby , stejně jako nového ignise. Obě auta jsou (byla) fenomenální, jak jsou jednoduchá, nenáročná a pro ježdění mimo dálnici po republice naprosto dostačující. Ještě se doprodávají skladovky, zájemci ať neváhají.
Je to neuvěřitelná shoda náhod, v r. 20003 jsem koupil nový suzuki swift měsíc před ukončením výroby druhé generace a letos v únoru 2024 jsem koupil suzuki ignis opět měsíc před ukončením výroby. Obě jsou to nenáročná spolehlivá auta, která nemají ve světě obdoby, se starým swiftem jezdím ještě dnes.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Popis je hodně zjednodušený, ale v podstatě to tak bylo. Kdo říká, že to bylo lepší, tak má svým způsobem pravdu, protože flákárna byla na každém kroku. Nevím jak MHD, tou jsem moc nejezdil, ale autobusových linek bylo dost více, protože bylo také mnohem více různých pracovišť. Na druhou stranu, v těch autobusech většinou moc lidí nejezdilo, dost čast se mi stalo, že do práce jsem jel sám a z práce také. Dělníci to měli celkem jednoduché, ti měli své pracoviště a měli i podporu strany, protože dělník je pán. Mnohem horší to měli všichni vedoucí a šéfové, kteří měli zajišťovat výrobu, ale neměli k tomu podmínky, navíc byli špatně ohodnoceni, protože přeci nemohou víc než dělník. Je toho mnoho, co by se dalo napsat, ale komunisty a tehdejší dobu už fakt nikdy, ta všeobecná zoufalost byla ubíjející.