Já bych Vodík "s palivovým článkem" neviděl až tak černě, a to ani z pohledu nákladů na výrobu čistého "H" který mimochodem lze už vyrábět více způsoby, které jsou ekologicky i ekonomicky akceptovatelné. Z pohledu uživatele auta, už teď vidím že například v Nizozemsku už to jde jezdit na vodík za cenu cca. 3,50 czk /1 km (viz. odkaz TOYOTA MIRAI). Což je z pohledu minimálního výskytu plnících stanic docela přijatelné už teď. A toto se s kvantitou na trhu bude rapidně měnit...
Jde jen o to co je a není aktuálně "chtěné" světovými lídry obchodu v této oblasti., ...elektro je tedy řekněme přestupní stanice, která umožní výrobcům a vývojářům v oblasti nejen elektro - automotive vytvořit baterii, která bude natolik efektivní a dlouhodobě použitelná, že ji bude možné aplikovat právě do technologií vodíku a podobných zdrojů pohonu.
Netvrdím, že tato technologie bude od počátku zrovna levná, ale rozšíří se rychle a bude postupně dostupná.
A nebavíme se zde opravdu o roku 2025, dejte tomu tak 30 let...(buďme realisté), každá evoluční doba v technologiích, nesla s sebou nějaký ten odpor a odboj (lidé si obecně neradi mění návyky a pohodlí).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Odkaz 1
Já bych Vodík "s palivovým článkem" neviděl až tak černě, a to ani z pohledu nákladů na výrobu čistého "H" který mimochodem lze už vyrábět více způsoby, které jsou ekologicky i ekonomicky akceptovatelné. Z pohledu uživatele auta, už teď vidím že například v Nizozemsku už to jde jezdit na vodík za cenu cca. 3,50 czk /1 km (viz. odkaz TOYOTA MIRAI). Což je z pohledu minimálního výskytu plnících stanic docela přijatelné už teď. A toto se s kvantitou na trhu bude rapidně měnit...
Jde jen o to co je a není aktuálně "chtěné" světovými lídry obchodu v této oblasti., ...elektro je tedy řekněme přestupní stanice, která umožní výrobcům a vývojářům v oblasti nejen elektro - automotive vytvořit baterii, která bude natolik efektivní a dlouhodobě použitelná, že ji bude možné aplikovat právě do technologií vodíku a podobných zdrojů pohonu.
Netvrdím, že tato technologie bude od počátku zrovna levná, ale rozšíří se rychle a bude postupně dostupná.
A nebavíme se zde opravdu o roku 2025, dejte tomu tak 30 let...(buďme realisté), každá evoluční doba v technologiích, nesla s sebou nějaký ten odpor a odboj (lidé si obecně neradi mění návyky a pohodlí).
1 odpověď