Trošku tomu nerozumím.
Čínské automobilky normu 5b což je obdoba Euro 7 plní, takže pokud chceme být konkurence schopní, tak Brusel ustoupit nemůže.
Pokud to automobilky nezvládnou, tak musí zdražit ty velké vozy, které v tom dělají ten bordel. Motor 3000cm3 a víc je problém. Tak o tu pokutu musí takové vozy zdražit.
A auta 1200cm3 problém mít nebudou.
Navíc to poměrově zlevní elektroauta a zase si je koupí více lidí.
Prostě nabídka a poptávka.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je to geniální nápad.
1.) Auto bude stát o cenu baterie méně takže klidně 300-400 tisíc.
2.) Cena baterie se rozpočítá do pronájmu, takže by i s tím neměla cena km překročit spalováky.
3.) A hlavně 10 let staré elektro auto bude stále prodejné v bazaru, protože nebude strach z mrtvé baterie.