Ve státní správě by auta měla vydržet min. 10 let a pak se teprve obměňovat. Tyhle vyhoněné tříhrnky odejdou asi někdy mezi 100 až 130 tis.km. Proto mohou dobře posloužit jen tam, kde nebudou moc jezdit. Třeba to bude právě důvodem pro zrychlení obnovy vozidel ve službách státu.
Sám mám škodovky asi 320 a 350 tis. km a bez jakýchkoliv problémů (1.9 Tdi/66,74 kW, spotřeby 4 a 5 l/100 km, bez potřeb dolévat olej, .....).
Snad během dovolené ministra přebírá jeho kompetence některý z náměstků (nebo klidně i premiér) ?
A co by se stalo, kdyby volal první náměstek svému afghánskému kolegovi ?..
To by nemělo žádnou váhu ? (tak proč ty funkce existují ?)
Nejde zde o využití dovolené k nechtěnému přijímání především ekonomických uprchlíků ?
Nebylo by logičtější, kdyby jako muslimové hledali ,,novou vlast" především v muslimských státech, kterých je velké množství (nebo v USA) ?
Mladý a skutečně odvážný premiér, který plně hájí ve všech případech zájmy své země a je i dostatečně vstřícný k jednání s představiteli ostatních států o řešení příslušných problémů.
Kéž by měla většina evropských států podobné představitele !..
(Pak by i politika EU byla asi bez ,,větších chyb" - nespravedlivé dotace a zdaňování, emisní povolenky, elektromobilita, ....)
,,Zkušení politici" jsou již ,,dostatečně zaběhnutí v systémech" a nejsou schopní či ochotní hledat skutečně dobrá řešení a kromě prohlubování problémů od jejich alibistických postojů a jednání nelze od nich očekávat nic (moc) pozitivního. A takové představitele si rozhodně evropské státy nezaslouží.
Můj názor.
Pro opakované maření .... měl jít (už dávno) do cely předběžného zajištění a následně před soud, kde mohlo padnout hned rozhodnutí o propadnutí auta i o vazbě pro předpoklad nepodmíněného trestu, neboť opakovaně páchal at doalo se předpokládat, že opět bude páchat ...
Toto bývá běžný postup v jiných státech, kde není líná a .... policie. Na ní vše záleželo.
Hezký příklad, že i dnes má smysl jednoduchá, důmyslná a spolehlivá zařízení (jen s transformací vyrobené elektřiny+osvětlení) PROVOZOVAT.
Celá původní technologie je vyrobena tak, že při správné péči má neomezenou životnost, což je v nynější době zcela nepředstavitelné a nerealizuje se ani u strategických technologií.
Znám dost podobných ale většinou z 30.let.
Není to vůbec špatně vymyšlené.
Stát má oprávnění na svém území vydávat zákonné a podzákonné normy, což tímto SR činí. Má však také odpovědnost vůči daňovým poplatníkům s prostředky zacházet ekonomicky, což také tímto činí.
Pokud se to ,,některým podnikatelům" nelíbí, tak mohou přenést své podnikání do jiného státu.
Pokud se to nelíbí ,,některým částem společnosti", mohou učinit již v předstihu sbírku pro krytí případných (i současných) nákladů na řešení Covidu-19 a i všech kompenzačních a stimulačních opatření.
Nikdo jim v tom nejen nebránil /nebrání, ale mohly by navíc také řešit nějaké kompenzace za případné zemřelé na Covid-19.
Řešit jde spouta věcí, ale vždy rozhodující je to, co které řešení přinese/může přinést a s jakými celkovými náklady je také spojené.
Bohužel ,,nic není zadarmo" a někdo ty finanční náklady musí uhradit (i když se je SR tímto způsobem snaží minimalizovat).
Klidně se ale mohou přihlásit nejen dostatečně solventní firmy, které se mimořádnými dary SR mohou podílet na krytí příslušných nákladů.
Není mi známo, že by jim v tom něco bránilo.
V ČR bychom se měli určitě zachovat podobně a ty kontrolory/vyhazovače si mohou příslušní podnikatelé dělat sami či si na výkon této práce mohou najímat příslušné agentury nebo přijmout nové zaněstnance. Je to jen jejich svobodná volba v rámci svobodně zvolené oblasti jejich podnikání. .
Rychlý trest (podmíněně) spojený s propadnutím věci (fabie) se mi jeví jako dostatečný a hlavně velmi přiléhavý a účinný!!..
Kéž by se tak postupovalo i v Česku, kde pachatelé (stejných přečinů /TČ) opakovaně ,,honí s hlídkami PČR" a do dokončení trestního řízení (někdy i 2 roky, a někdy i pak - nerozhoduje se většinou i o prapadnutí věci) stále jezdí na stejných ,,strojích" a bez platného ŘO (často ,,pod vlivem") ohrožují nás všechny.
Dobrý den. Po přeštení posledního odstavce
,,Příští rok by se měly penze zvýšit podle odhadu ministerstva práce a sociálních věcí v průměru skoro o 800 korun (z toho zákonná valorizace má dosáhnout téměř 500 korun), tedy o 5,2 procenta. Průměrný důchod by tak měl dosáhnout zhruba 16 275 Kč a měl by činit přibližně 43 procent průměrné mzdy." si musí ,,slušný člověk" položit několik otázek:
V původním příspěvku jsem však hlavně psal o příčinách ,,kontroverzních" rozsudků našich soudů a o běžných praktikách s dodatečnou úpravou soudních spisů i ,,přikrývání" takového konání dozorovými, policejními a inspekčními orgány. ,,Smyslem" je/bývá ,,otupit" rozpory mezi rozsudky a jasně viditelnou realitou (i třeba pro běžného chodce). A takových zcela nepravdivých tvrzení je možné se dočkat i od soudců Nejvyššího soudu ČR (např. předseda senátu JUDr. Veselý). Asi se tomu nedá divit, když soudkyně OS Břeclav ,,vyčištěním od relevantních důkazů o přeplatku a nikoliv dluhu" zcela překroutí spis ve věci údajného dluhu a údajný dlužník pak obdrží až od exekutora oznámení o zahájení exekuce.
To je ta naše (na zákonech ČR) nezávislá (vydíratelná) justice, která především plní uložená zadání.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I ve FNB na CH klinice mají skvělou specialistku-zdravotní sestru na nehojící se rány paní Janu.
Pro úspěšnost léčby je však nutné změnit režim i stravování s cílem zrychlit metabolismus a zlepšit prokrvování (zpravidla) končetiny s nehojící se ránou. Vhodné je využívat cvičení, masáže i fyzikální metody.
A toto vše má ,,v rukou" pacient se svými blízkými. Na ,,něm" hlavně záleží, zda se (zpravidla) noha zachrání nebo bude nutná amputace.
1 odpověď