Nejde o to jestli, ale kdy. Se starymi technologiemi se nadá jit dál. U nás máme tradici dohulovat vajgly, jako třeba výroba vakuových obrazovek, Philips LG se ta dotovaná továrna jmenovala. A do roka bylo po všem. Fosily jsou jako osmistopy páskovy magneták nebo logaritmicke pravitko. Jo, budou tady, ale do města se ne dostanou, benzinek Bude minimum, ETS2 zdrazi palivo a už to Bude jenom trápeni. V Norsku mizí benzinky, nikdo tam nejezdil, nikomu to nevadi.
Udaje, které autor uvadi pripisuji vysokemu obsahu toluenu v jeho benzinu, normalne je to 10-15%. Že neuvede nejake aktuální udaje z ČR, jako že hypercharging Teplárny Brno stoji 8Kč /kWh, Bauhaus má nabijecky za 5Kc/kwh. Spamuje s udaji ze zahranicni, minule z Australie, s minimalnim praktickym vyznamem. Neumi si vyplevelit z mozku archaicky stereotyp, že z práce jede natankovat. El auto se nabiji kdyz spim, kdyz jsem v prací nebo nakupuji. To je skutecnost, na rozdil od autora clanku, ktery za 5min natankuje, plati, kupuje kavu, odjede od stojanu, pije a ještě stihne napsat clanek do AutoMrtvě.cz
Benzinky chteji samosebou vydělávat na nabijeni, kde jinde nez u silnice? El auta nikdo podle autora nekupuje, ale nejprodavanejsi model na světe je T-Y. Všichni si to nechali vnutit, asi zadarmo. Japonsko schválilo doktrinu na celostátni prechod k elektromobilte. Pan autora asi dnes kopla elektrika.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavně bych si už ne koupil fosila. Brzo se nedostanete do města, do Německa ani do Rakouska. Je to jak kupovat si poslední model televize s katodovou obrazovkou, na byvalém TV pásmu už se nevysílá, cena byla rychle nulová.
1 odpověď