vybité baterie trápí všechny automobily. Může za to množství elektroniky, která se neuspí a neustále odebírá z baterií energii. Moduly GSM neustále hlásí stavy vozidla do aplikace, hlídání automobilu kamerami je také pěkný žrout energie. Když odstavíte automobil na dva týdny, tak nemusíte nastartovat. To je běžný problém u hybridních Toyot....na to stačí mít v autě power box z Lidlu
toto vypadá lépe než Tesla. Je to vidět na prodejích elektromobilů Xiaomi, že již mají v nabídce konkurence schopné auta a to teprve YU7 budou dávat do prodeje. Xiaomi se spojilo s automobilkou, je vidět, že když jsou peníze na vývoj a odborníci z Evropy, výsledek se dostaví. Přetáhli designéry od BMW i od Mercedesu
studená baterie nerekuperuje...první problém. Dnešní automobily s automatem často povolují topit motorem přes aplikaci. Mnohé dokonce umí klimatizovat přes aplikaci, pokrok je i u spalovacích motorů. Full hybridy mají kromě vyšší hlučnosti všechny další výhody elektromobilu, jako bonus mají velký dojezd i na dálnicích
minulý rok jsem předpovídal velké zlevňování elektromobilů. Toto je teprve začátek 🙂. Není zájem o elektromobily za dnešní ceny. Automobilky je musí prodávat, aby si snížily pokuty za CO2. Takže buď zaplatí pokuty a nebo je budou dál zlevňovat. Do blízké budoucnosti plánují automobilky dodávat lepší elektromobily, za dva roky k nám přijde Xiaomi se svými elektromobily. To bude na trhu teprve pěkně veselo
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
když mne svezla známá novým Citroenem C3 Aircross, tak jsem něžně vzpomínal na ovládání Toyoty. Tam mně vadil displej, že je hodně vystrčený nad palubku, u Citroenu je utopený jen kousek nad výšku řadící páky, nad displejem je výfuk vzduchu. Normální auta mají výdech vzduchu vedle displeje nebo pod displejem. Hlavně že to má červené výdechy vzduchu. Známá lituje, že si ho koupila, má hezkou barvu....Chápu Němce, že si raději koupí Kamiq než C3 Aircross. Proto jde Selatis tam kam dnes jde