Nic hrozného se neděje. V tomto státě abys mohl být poradcem vlády musíš mít za sebou alespoň jednu finanční kauzu a když chceš něco prodat státu tak ti musí minimálně hrozit kriminál jinak si ani neskrtneš. Když náhodou v nějaké zakázce uspěješ tak musí být tak 2,5-3 x dražší než nabídla konkurence. Např.pocitač z Alzy za 16 tis. musí pro stát být cca za 60 tis.
Ty ňoumo žádná dezinformace ale cena a to jak nového auta tak hlavně jeho údržba. Nikde se nepíše že jakákoliv návštěva servisu je časově a finančně výrazně náročná. Výměna světla 3 dní výměna baterie pod 200 tis se nedostanete. A to je ten největší zádrhel. Euro komisaři s platem okolo 300 tis.mesicně se diví že to lidi nechtějí. A hned tak chtít nebudou.
Pisálku jseš normální moula. Za prvé opisuješ a za druhé jezdím hodně často po jižní Itálii a od poloviny června se tam teplota pohybuje 36-43° a když si nastavím o 5-6° níž než je venku tak v tom autě bude hodně přes 34 ° Jel jsi někdy v takové teplotě v kuse 3 hodiny? Určitě né tak nepiš hovadiny kterým nerozumíš a ani o nich nic nevíš
Svědčí to o tom že kalkulaci rekonstrukce dělalo trdlo nebo v tom je zase zlodejina. Jak by se těm co jsou v této rekonstrukci zainteresovaní libylo kdyby firma která opravu provádí jim třeba stavěla dům. Rozpočet by byl cca 6 milionů a když by se blížil konec zhotovení tak by se cena zvedla na 18 milionů. Jsou jen dvě možnosti. Buď to projektují blbci a nebo zloději. Třetí možnost neexistuje
Před 5 roky výrobci el.aut hlásali jak do dvou let budou baterie se kterými najedou auta přes 1000 km. Tak do dnes se to povedlo dvěma automobilkám každé s jedním modelem a to jen při testech. Ta baterie byla tak těžká že auto střední třídy bylo nad 3.5 t. A protože se zatím automobilkám zdá o dojezdu 800-1000 km. Tak ty další 4 tis.km. nebudou ani v roce 2035
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Fialovi překážel tak ho šoupl do EU vedení a tam z něho udělali komisaře. Takže vlk dostal pamlsek a spokojeně vrtí ocáskem tak ani kozu nemusejí vytahovat z chléva