Státy EU by měli vydat nařízení pro vedení EU že nemůže vydávat jen nařízení a zákazy. Unijní politici umí jen přikazovat ale že by něco udělali pro občany států unie tak to se bohužel nestalo asi 5 let. Chovají se úplně stejně jako totalitní vládci. Nastal čas zrušit mandát českým poslancům v EU a odejít z unie
Je zvláštní že když s takovouto věcí přijde Hyundai nebo Škoda tak to novináři téměř opěvují. Ale jsou automobilky které ty tlačítka dělají pořád protože ví že topení, varovky,vypínání stop start, airbagů, zamykání vozidla zevnitř apd.musi fungovat rychle a bezpečně. A hlavně z auta nedělají notebook. Naopak tito automobilky pomluví že mají mají malé displeje horší rozlišení atd. Jak dlouho během cestování řidiči koukají na displej třeba při couvání co má to skvělé rozlišení. Při celodenním ježdění třeba po Praze to je cca 1.5 minuty denně.
Bavím se o vozidlech od roku 2021, proto taky píšu nové motory. Ne o starých motorech Fiat. A jelikož je dnes Fiat PSA, nyní Stellantis, tak je to Fiat motor.
Jinak ano, je to katastrofa a začaly to teď montovat od roku 2024 do všech velkých dodávek (Peugeot, Citroen, Fiat, Opel nově Toyota).
Ten motor 2.2 Fiat se montuje už od roku 23 ale jen do Ducata. Peugeot a Citroen maji motor 2.2 PSA ten Fiat poznate že má asi o 20 ccm větší obsah. to najdete v papirech a hlavně při pohledu na ten motor
Jojo máte pravdu , tolik terna nad dalším faceliftem 18 roku starého Ducata a konstrukčně tak už pěkných dvacet roku , neli víc.
A ten facelift u této současné třetí generace není druhý nýbrž již třetí.
Originál u této generace byl od konce roku 2006 do roku 2014.
V roce 2014 proběhl první výraznější facelift který tu původní přední část designové zjemníl a vyráběl se do roku 2019 kdy proběhl druhý facelit , s ten vydržel do letošního roku než přišel tento zmiňovaný a uváděný.
No ještě počítám s tím že to tak dvakrát neli třikrát omladi, což může dělat ještě tak 5 neli 6 roku a pak se snad již konečně dočkáme úplně nové generace Ducata a přidružených modelu .Ale úplně nové generace s úplně novou konstrukcí skeletu karoserie , jakožto karoserie jako takové a snad i úplně nové vizáže a designu .
SNAD ....
Zatímco konkurenční Renault se letos vyrazil s úplně novým Masterem , který snad bude taky tak povedený jako ten co teď letos končí.
A než se Fiat a spol. , probudí z letargie , a uvedou úplně novou plejádu velkých dodávek , tak letos uvedeny úplně nový Master tou dobou buď přijde s faceliftem , neli s další novou generaci Masteru .
Současnému Ducatu a jeho značkovým derivátům už nesčetněkrát zrecyklovanym prostě a jednoduše ujel vlak , ale už předevčírem.
Žádný vlak jim neujel. když se něco velmi dobře prodává tak proč to měnit. ta kostrukce je dobrá a vlastně ji konkurence opisuje. Je to nejprodávanější dodávka v Německu,Anglii,Francii.Belgii,Švédsku,Španělsku a samozrejmě v Itálii. Máte dojem že by měli něco změnit.
Tak když u Fiatu vaří z vody a s pompou představují recyklovaný skoro dvacetiletý model, tak by měli toto kompenzovat slevou a jít výrazně s cenou dolů oproti konkurenci. Docela se mi líbí nový Renault Master a toto vedle toho za podobnou cenu by bylo ubohé a nekonkurenceschopné.
Navíc tento facelift se mi vůbec nelíbí, je to takový násilný pysk, snad jen aby vykázali činnost za každou cenu (což většinou víceméně platí u všech faceliftů).
Dokud měl Master motor 2.8 od Iveca tak najezdil prěs milion km ale teď to je jen kasička na peníze.
Souhlasím, nové motory 2,2 MTJ katastrofa. Najedou do 100tis/km a konec.
Staré motory 2.3, které doteď montuje Iveco najedou vpohodě přes 500tis/km bez závady.
Teď tyhle plečky montují do celého Stellantisu dodávek, kdo to koupí zapláče. Máme jich několik a nikdy více. U mě Stellantis skončil díky těmto motorům co nevydrží ani 100.000 km.
"To že Vám auta stojí v prvních dvou letech minimálně 6 mesíců v servisu, neni jejich problém". Pohoda prostě
Pravdě podobne nemáte motor Fiat 2.2 ale PSA on má totiž uplne stejne označení a ten bohuzel po 100 tis.km je po smrti.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
To je dobře. Jsou tam jen kamarádi a kývači.
1 odpověď