Máte zvláštní představy o marži e-shopů a udivuje mě, že už nejste milionářem, když do toho tak vidíte. 🙂
Jedině snad, že máte značkové zboží na asiatržnicích za originál v ceně bez překupníků. 🙂🙂🙂
Nějak nemohu ve svém komentáři dohledat že bych mluvil o " značkovém zboží " ( event. , mne opravte ) . Běžně člověk k životu nepotřebuje dekoraci do domu značky Nike či pelíšek pro pejska značky Puma - ovšem chápu, že i takový zájemce se najde. Každopádně jsem několikrát narazil na takové zboží na Českém e-schopu a poté to stejné zboží na asiatržišti za cenu několikrát nižší. Tedy tímto směrem byl veden i můj komentář a ne, že mohu běžně kupovat značkové zboží u Číňana. Přesto Asii jsem poměrně zcestoval a možná by jste byl udivený, co lze v místě zakoupit nebo spíše za jakou cenu lze TO značkové zboží zakoupit, ale to by bylo asi na obsáhlejší diskuzi o tom kde a jak se toto " značkové zboží " vyrábí a o tom tento článek není.....
Vůbec nebudu řešit za koho kandiduje - takových hlupáků je v každé straně dost, ALE za takové nezodpovědné plácaní bych mu dal flastr, že by si příště raději překousl jazyk než , aby něco zveřejňoval. Hodně seniorů si neuvědomuje rozdíl mezi ověřenou zprávou a sociální sítí. Ti pak bohužel takové nesmysli berou za bernou minci a zůstanou doma než , aby se evakuovali ze svého bytu či domu. Pak člověk slyší ve zprávách jak se někde našel utopený senior v totálně zaplaveném bytě. A pan politik ještě mele kraviny o tom kolik má pozitivních reakcí než aby se kousnul do za.ku a začal přemýšlet nad tím, že možná právě takovou zbytečnou smrt zavinil ON svojí naprostou tupostí.....
Fin si jasně natloukl sám když se snažil " trefit " našeho obránce. Za mne je Gudas přesně hráč, který nám v týmu dost často za poslední roky chyběl. Hokej není nějaká gentlemanská hra ( to bych doporučil některým zdejším diskutujícím jiný sport ) a tedy nese i spoustu černé práce. Konkrétně , pokud je upozorňováno na " zbytečný zákrok Gudase před koncem zápasu - kdy se na jednom z Finů povozil, tak by bylo dobré zmínit proč tomu tak bylo. Fin stál před našim bránkářem a snažil se urputně dorážet puk do brány. Tedy ho prostě jen Gudas " jemně " sroloval pod sebe. Pokud toto útočník dělá v brankovišti, tak ho to musí bolet - musí vědět, že bude následovat trest. Pro brankáře je takový obránce požehnáním. V devadesátkách jsme měli Dopitu, který se nebál srovnat soupeře do latě a teď máme Gudase. Za mne tedy velmi a velmi užitečný hráč !!!
Myslíte, že kamion tam boural schválně, aby mohl zablokovat celou dálnici? Neměla by spíš být sjízdná?
Myslím, že kamion boural, protože " nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky ".Silničáři si zrovna D1 poměrně hlídají, ale je zcela logické, že nemohou být okamžitě všude. Inteligentní řidič, pokud vidí, že začíná být cesta nesjízdná, tak vozidlo odstaví a počká si než silnici silničář upraví, což zrovna na dálnici není akce na dlouhé hodiny. Pokud tedy zrovna nějaká "trubka" dálnici a zároveň i silničáře nezablokuje svou nesmyslnou a nebezpečnou jízdou....
Nechápu jak někdo může být tak hloupý a neustále řešit omezování nákladní dopravy. Bohužel bez té to prostě nejde. Vzhledem k tomu, že mám hodně naježděno tak vidím především problém u řidičů kamionů z Polska či Maďarska. V 99% se to netýká českých kamionů. A řešení NENÍ nové zákazy , zvyšování poplatků či podobné nesmyslné nápady amatérů " od stolu ". Řešení jsou vyloženě DRAKONICKÉ pokuty za blokování při předjíždění či zablokování celé dálnice ( tam bych nebezpečné chování řešil běžně odebráním řidičského průkazu ) . Ať se na mne nikdo nezlobí, ale pokuta 5 tis. Kč udělená na místě je přímo výsměch všem řidičům, co díky takové trubce zůstanou na x hodin zablokovaní na dálnici. Kdyby takový řidič dostal na místě 5tis. euro to by byla po dálnicích pohoda.....
A jéje.... Oni jim chtějí vlézt do jejich rybníčku a pokroucený trh narovnat. To tu dopředu nejde : není místo, není elektrika, nejsou parkovací stání - prostě všechno máme pro konkurenci ZAMRAŽENÉ na dlouhá léta dopředu. Řekl bych, že stačí jedna prodejna a ono se během pár měsíců v okolí této prodejny najde dostatek dalších " odmražených " budov k prodeji 🙂 Doufám, že se k nám dostanou.....
A co se bezpečnosti týče, nejde jen o systémy (které, pravda, život někdy komplikují, ale takový systém nouzové zastavení, který upozorní na překážku před vámi, se ve chvíli nepozornosti hodí). Celá aktivní (jak to auto jezdí, i to, jak nastavené ESP a další systémy) i pasivní (materiálová struktura, vývoj deformačních zón) se za těch dvacet let ohromně posunula, což na první pohled nevidíte - i dvacet let stará Laguna měla pět hvězdiček v crash testu, jenže požadavky dnes jsou významně jiné (a nejde jen o systémy a samolepky, jak nám nutí v Dacii).
Tak úplně nevím zda víte o čem píšete pane redaktore. Moderní vozy sice řeší materiálovou strukturu, ALE primárně proto , aby automobilka ušetřila na materiálu použitém ve voze a ne proto, že by výrobce vozu řešil zda to nějaké telátko nenapere do stromu. Dnešní vozy jsou plné hran, zlomů a ohybů právě proto aby se dodržel nějaký standart při testování a to právě za použití plechů o poloviční tloušťce oproti vozům starší výroby. Zkuste si někdy porovnat cenu třeba blatníku na Superb první generace a pak třetí generace v originálu. První bude za 10tis. a druhý za 5 tis. - váha prvního bude dvojnásobná oproti tomu novějšímu modelu. Oni nebyli ti výrobci tak hloupý před 15 lety - pouze se tolik na všem nešetřilo a přednější byla dobrá pověst modelu. Dále k elektronice vozu - je to všechno moc hezké ale pouze za předpokladu že to funguje a opět vzhledem k tomu že se vše dělá na hranici použitelnosti dnes vidíte tolik vozů odstavených na krajnici s poruchou. Kdy stačí jen " blbá " nálada vozu a ten vás přes elektronické " pomocníky " již nepustí ani k dojetí do servisu. A opět - šetření na kabeláží ( svazcích ) a kvalitě elektronických součástí vozů. Mohl bych se dále rozepisovat o dalších ptákovinách jako start-stop a jakési ekologii kdy vozu díky tomuto systému museli zvýšit výkon alternátoru, upravit startér a dát zesílenou baterii, aby jsme měli v průměru menší emise - fakt je takový , že vůz je díky těmto vylepšením o 50-60 kg těžší a z logiky věci má větší spotřebu paliva oproti jinému vozu bez této novodobé pomůcky a to ani nemluvím o tom jak dostává zabrat motor 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Před dvěma měsíci nás producenti přesvědčovali, že je máslo drahé " protože v létě krávy dávají málo tučné mléko ( popravdě - máme kravín ve vesnici a všichni co tam pracují jenom kroutili hlavou jaká to zase blbost byla vymyšlená ) zrovna letos asi kravka někomu " vyschla " - jiné roky to bylo v pořádku a s čím zas přijdou teď. Energie šly dolů, daň šla dolů, nafta je momentálně několik měsíců dost levná...... No já zapomněl - krávy mají teď méně tučné mléko, protože drží štíhlou linii . Na Vánoce to zase rozjedou a na nový rok, tu máme máslo o třetinu levnější. Hlavně, že nám ty ceny hlídají, aby s nimi nikdo nemanipuloval - to jsem hned v klidu....
1 odpověď