Za mne všeho pouze do času. Ona To za chvíli vláda zjistí, jak jim za nevybrané dálniční známky za elektrická auta utíkají peníze a rázem se vše změní a zpoplatní. Stejně, jako Tomu bylo s bezplatným nabíjením elektrických aut, které se rázem hodně rychle zpoplatnilo, jelikož se zjistilo, kolik zbytečně utíká peněz.
Svádět vinu na řidiče kamionů a nákladních aut je snadné. Že uvízly kamiony v kopcích které nemohly vyjet, zato mohou silničáři, že silnice nebyla posypaná. Mimo kamionů by neposypaný kopec nevyjel ani autobus. Mimo jiné kolaps umí způsobit i řidiči osobáků, zejména na letních pneumatikách, nebo když neumí řídit za zhoršených povětrnostních podmínek.
Zajímalo by mne, jestli řidič kamionu byl České národnosti, nebo cizinec. V případě, že byl cizinec, s největší pravděpodobností se správnímu řízení bude vyhýbat nepřebíraním si obsílek. Bohužel, pokud vím pořád do zahraničí neplatí tzv. fikce doručení, a proto toho zahraniční řidiči při páchání dopravních přestupků zneužívávají. Už aby EU prosadila, že pokud spáchá dopravní přestupek v jiné zemi, kde za něj dostane zákaz řízení, automaticky mu v jeho zemi bude platit zákaz řízení také.
To, že v sousedním Německu či Rakousku berou za stejnou práci 2x větší platy, není spravedlivé. Dle mého názoru pro Západ na věčné časy zůstaneme levnou montovnou a levnou pracovní silou v srdci Evropy. Je smutné, že EU v Bruselu raději řeší zákaz spalovacích motorů, ale se sjednocením platů v rámci EU není schopna nic udělat. Aneb proč za stejnou práci má mít Němec 2x vyšší plat než Čech?
Není se čemu divit, že čím dál více lidí má hluboko do kapsy. Inflace pořád letí nahoru, zato platy zůstávají pěkně nízko, jelikož zahraniční obchodní řetězce a zahraniční firmy na nás vydělávají. Pro Západ jsne pořád levná motovna a levná pracovní síla v srdci Evropy. Jinak řečeno: ta takové mizerné platy, jako jsou v ČR by jim v Rakousku, Německu, Belgii, apod. nikdo nepracoval.
Nechat projít STK auto s nebezpečnou závadou je na pováženou, neboť nebezpečná závada ohrožuje bezpečnost posádky vozidla na kterém je ona záváda, ale i ostatních účastníků silničního provozu. Nezlobte se na mne, auto s nebezpečnou závadou, nebo diesel, co kouří jako uhelná elektrárna na silnici nepatří. Není to o tom, že lidé nemají peníze, ani o stárnoucím vozovém parku. Aby auto nebylo v zuboženém stavu, musí se pravidelně servisovat a dále s ním majitel musí umět slušně zacházet. I 25 let staré auto, které je servisované a udržované, nebude mít problém na STK nebo na emisích, což mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, neboť s moji 23 let starou průběžně servisovanou FABII 1, jsem nikdy neměl problémy na STK či na emisích a rozhodně nekouřila, jako uhená elektrárna. Pokud lidé jezdí např.: v dieselech, které mají odstraněný filtr pevných částic a jsou ještě amatérsky načipované způsobem, že se za nimi linou mraky černého dýmu, je motor na hraně životnosti a dlouho nevydrží. Takových kontrolních akcí by mělo být po republice daleko více.
Že jsou mladí rozmazlení, nevděční, nesnesou kritiku, mají velmi vysoké sebevědomí, myslí si o sobě, že jsou páni, je bohužel pravda. Dále pak souhlasím s Tím, že chtějí vykonávat pouze ředitelské a vedoucí funkce v kanceláři a brát nejméně 100.000 Kč čistého. Jinými slovy:jsou svými požadavky úplně mimo realitu. Pak se všichni diví, proč chybí řemeslníci, řidiči, apod. Nemluvě o Tom, že na vedoucí funkce je velký přetlak uchazečů a mohou si zde dovolit vybrat ty nejvhodnější.
Za mne nesmysl, dávat dotace firmám na služebky. Je to zbytečné plýtvání penězi daňových poplatníků, které se mohly využít například ve zdravotnictví, apod. Nehledě na To, že i bez dotace si firma kupuje auto za daleko levnější ceny, než obyčejný člověk + k tomu má ještě jako bonus odpočet DPH, pokud je plátce, což všechny velké firmy jsou.
Nepochopím, čemu se v Bruselu pořád diví. Elektrická auta nejsou budoucnost. Bohužel To podle Toho i vypadá. Jinými slovy: pokud v Bruselu a pár dalších fandů v ČR i v Evropě fandí elektrickým autům, tak ať si je koupí sami pro sebe, ale nevnucují je povinně všem dalším. Nemluvě o dalších věcech- že se elektřina vyrábí z jádra, v uhelných elektrárnách, apod. Dále pak toho nebezpečného odpadu, co vzniká při výrobě a likvidaci elektrických aut.
A co podle vlády znamená bydlet draze? Vláda by měla pochopit, že i normální pracující lidé nebo senioři kolikrát musejí žádat příspěvek na bydlení, protože jim inkaso a nájem spolkne třeba 1/2 nebo i 3/4 výplaty či důchodu. Např.: senior s penzí 18.000 Kč, který platí inkaso třeba 15.000 Kč měsíčně musí brát příspěvek na bydlení, protože by ze 3.000 Kč měsíčně nevyžil. Bohužel, v dnešní drahotě neberou příspěvky na bydlení pouze lidé, co pracovat nechtějí. To mají snad jít lidé bydlet pod most, aby ušetřili? V dnešní době např.: v Brně je inkaso za byt velikosti garsonky 1+1 =20.000,-- Kč měsíčně zcela normální taxa. Nemluvě o hypotékách - na ně nedosáhne v dnešní době už ani střední vrstva. Regulované nájemné je už dávno minulostí. Stát by měl rozlišit lidi, kteří pracovat nechtějí a lidi pracující či seniory, kterým plat či důchod bydlení nepokryje.
Je smutné, že takové akce musí provádět CELNÍ SPRÁVA. Pokud v daném místě dochází k narušování veřejného pořádku, rvačkám, apod. Měla by tam opakovaně zakročit zejména cizinecká policie, když se údajně má jednat o cizince. Dále by tam měla posílit hlídkovou činnost MĚSTSKÁ POLICIE. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale pokud tam opakovaně dochází k narušování veřejného pořádku, má to řešit POLICIE a MĚSTSKÁ POLICIE.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Není se čemu divit. Problémem jsou směšné mzdy, jelikož jsme oproti Západu levná motovna a levná pracovní síla. To se potom zahraniční firmy nemůžou divit, že jim tam nikdo nechce pracovat za cca 20.000 Kč čistého.