Mělo by být daleko více takových kontrol a zavírání STK + stanic měření emisí, kde podvádí a pouští na silnici vraky, které jsou v tak zuboženém stavu, že ohrožují bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu, nebo diesely s odstraněným filtrem pevných částic, či s vypnutým dávkováním AD blue, co kouří jako stará Avia. Tyto stanice měření emisí a STK kromě vysoké pokuty rovnou zavřít.
Problém je v Tom, že mladým lidem se rukama pracovat nechce, jelikož si představují sedět v kanceláři, nebo na home office u PC a brát 100.000,-- Kč měsíčně. Na druhou stranu, se lidem nedivím, že nechtějí jít pracovat do fabriky za 20.000,--Kč čistého měsíčně. Dokud budeme pro Západ levnou montovnou a levnou pracovní silou, nikdo se jim do fabrik hrnout nebude.
Kéž by policie raději řešila zdravotní způsobilost u agresivních řidičů, kterých na silnicích neustále přibývá, nebo u seniorů, kteří např.: vjedou na dálnici doprotisměru a nejsou k řízení motorových vozidel zcela zjevně způsobilí. Je velmi smutné, že u držitele zbrojního průkazu pro policii není problém prověřit zdravotní způsobilost, ale u držitele řidičského průkazu je to asi velký problém?
Nehoráznost, jaké směšné pokuty se udělují STK a stanícím měřením emisí, kteří očividně podvádí ve velkém. Situaci má stát řešit podle Rakouského, nebo Německého vzoru - tzn.: stanici udělit likvidační pokutu a rovnou ji zavřít. Pak se divíme, jaké vraky jezdí na silnicích v ČR. Přitom si majitelé vraků se svými vraky troufnou jezdit akorát na silnici v ČR. Nevěřím tomu, že by si majitel s takovým vrakem troufl jet např.: na výlet do Rakouska, nebo Německa, tam by ho policie s takovým vrakem okamžitě odstavila, udělila vysokou pokutu, odejmula značky + technický průkaz a ještě by musel uhradit nařízený odtah.
Takových kontrol by mělo být daleko více a STK, nebo emisní stanice, která dá technickou způsobilost typicky dieselu, který má odstaněný filtr pevných částic, že kouří jako stará zakouřená kamna, by stát takovu STK a stanici měření emisí měl okamžitě zavřít. V sousedním Rakousku by si emisní stanice, nebo STK v životě nedovolila dát kouřícímu dieselu, který má odstarněný filtr pevných částic technickou způsobilost, jelikož by na ni okamžitě přišel státní dozor, který by ji okamžitě zavřel.
Nechápu, čemu se všichni pořád diví. Pokuty a postihy jsou v ČR, oproti Západním zemím velmi mírné až směšné. Pokud by majitel vyjel do Rakouska s Takovým dieselem co má odstraněný filtr pevných částic, nebo je v tak žalostném stavu, že kouří jako lokomotiva, dostal by pokutu cca 3.000 Euro, z místa kontroly by po vlastní ose neodjel, tudíž by ještě jako bonus uhradil nařízený odtah policií. Velmi silně pochybuji, že by s Takovým vrakem jel třeba na výlet do Rakouska.
Bohužel, není nic ojedinělého, že před obchody je značka zákaz zastavení, ale nikdo si neuvědomuje, jak To asi má dělat zásobování, pošta, atd. To má zásobování zastavit např. kilomert daleko a nosit těžké bedny 1 km? Trochu absurdní. Co se Městské policie týče, měla by být vůči řidičům zásobování v takových případech vstřícnějši a ne je pokutovat. Raději by měla hlídat přechody u škol a dohlížet na bezpečnost.
Ať už konečně vláda, policie a novináři přestanou řešit zbrojní průkazy (respektive střelce z fakulty) a začnou řešit řidičské průkazy. To, že na silnicích každým dnem přibývá agresivních řidičů, dále pak seniorů co vjedou na dálnici do protisměru, zvyšuje se počet dopravních nehod, dále pak jedou jako na běžícím páse podvody na STK, To nikomu jak je vidět nevadí. Stručně řečeno: místo zbrojních průkazů je nutné řešit řidičské průkazy, lidi kteří jezdí pod vlivem drog či alkoholu, se zákazem řízení, nekvalitní výuku v autoškolách + podvody na STK.
Podle fotky musel jet jako šílenec. Bohužel, Takových bezmozků v dnešních moderních silných autech jezdí na silnicích čím dál více. Kdežto vláda a policie bude raději pořád dokola řešit zbrojní průkazy, ale neřeší řidičské průkazy, nekvalitní výuku v autoškolách a věci související s dopravou. Dokud vláda místo zbojních průkazů nezačne řešit řidičáky, Takových nehod ubývat určitě nebude.
Dobře mu tak. Stejné zákony by měly být i v ČR. To by si potom agresivní řidiči pořádně rozmysleli, jak budou jezdit. Bohužel se divíme, proč každým rokem stoupá agresivita na silnicích, zvyšuje se nehodovost a po příkopech je plno pomníčků. Vláda by si měla uvědomit, že místo zbrojních průkazů je nutné řešit řidičské průkazy + nekvalitní výuku v autoškolách a podvody na STK.
Smutné je, že vláda, policie a lékaři raději pořád dokola budou řešit zbrojní průkazy. Jak je vidět, nikomu nevadí a nikdo není schopen řešit odebrání řidičského průkazu např.: seniorovi, který vjede na dálnici do protisměru, kde může způsobit hromadnou dopravní nehodu se závažnými následky. Dále pak nikdo neřeší odebírání řidičských průkazů agresivním řidičům, kteří např.: někoho vybržďují, či na někoho najíždí, atd. Osobně by mne zajímalo, pokud PČR zastaví seniora, který vjede na dálnici do protisměru, zda využívá svého opránění, dle zákona č. 361/2000 Sb. a dá podnět k přezkoumání zdravotní způsobilosti, nebo zda seniorovi za jízdu na dálnici v protisměru udělí pouze 6 bodů + pokutu 2500 - 5000 Kč a celou záležitost tak uzavře.
V sousedním Rakousku, či Německu jsou Takové kontroly běžné a pokuty např.: za odstraněný filtr pevných částic či vypnuté AD Blue několikanásobně vyšší, než v ČR. Rozhodně si tam STK nedovolí pustit na silnici vraky, nebo diesely s odstraněným filtrem pevných částic, které kouří jako kamna. Jinýmy slovy: kouřící diesel má buď odstraněný filtr pevných částic, nebo starší diesel co filtr pevných částic ještě neměl, má špatné vstřikovače. Pokud by majitel s Takovým autem jel např.: do Rakouska, nestačil by se divit, jakou vysokou pokutu by dostal.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Takové přístroje by měly být ve všech krajích. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale vraky dieselů s odstraněným filtrem pevných částic, či s vypnutým dávkováním AD blue, nebo amatérsky načipované, tak že kouří jako stará Avia na silnici opravdu nepatří. Přitom bohatě stačí, aby se majitel o auto staral a průběžně jej nechal servisovat (i v neznačkovém servisu) a i 20 let staré auto, které je průběžně servisované, bez problémů splní emisní limity. Když chce někdo jezdit autem, musí mít peníze jak na pohonné hmoty, servis auta i povinné ručení.