Takováto situace ukazuje na to, že dnešním investorům stačí najít místo, sehnat povolení od představitelů obce, podepsat smlouvu a po zrušení vyinkasovat penále a popojet k další obci, kde si již rozjíždí nový projekt. No a kruh je uzavřen. Nemusí se stavět, příroda je nedotčena, investor spokojen, lidé také a možná i nějaké všimné, pro představitele obcí se najde.
Pokud se nepletu, tak někdo z vlády prohlásil, že lidé přeci nemusí pracovat ve stejné profesy až do důchodu! Mohou si "zhuntovat" zdraví do padesátky a pak se někam do řádného důchodu zašít. Jinak řečeno, že dokud jsem mladý, plný sil, tak budu dělat horníka, hutníka, skláře a pak si najdu něco lehčího. Ideální je podnikatel, manager, sekretářka. politik a jiné lehčí profese.
Když se podívám na mapu Evropy, tak bych i pochopil, kdo se chce případně této akce zúčastnit. Polák by se hodil. Nechce. Byl by první na ráně. Itálie, Francie, V. Británie. Hezky daleko od Ruska a hlavně chráněni jinými státy NATO. Takže v případě konfliktu by byla naše povinnost se zapojit a tím bychom byli my první na ráně. Tím by se z nás stala vlastně druhá Ukrajina. Nerad se pletu, ale tak nějak by to mohlo i probíhat.
Řidiče zajímají kamery. Lidi by ale mělo zajímat finanční zajištěni. Z článku: "Po dostavbě bude konsorcium Via Salis dálnici a rekonstruované části provozovat a udržovat 25 let. Stát bude dálnici vybudovanou za odhadovaných deset miliard korun postupně splácet. Do roku 2049 zaplatí zhruba 32 miliard korun." Stát si na stavbu nemůže půjčit 10 miliard a vyplatí se mu, za 25 let, zaplatit 32 miliard. Proč by tam mělo být tolik měřených úseků je asi také jasné. Pokuty by pravděpodobně inkasovalo konsorcium Via Salis.
6
Sledujících
2
Sleduje
6
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V tomto případě je nejednoduší porovnat velikost ruských aktiv v Polsku, ČR, Německu, Francii....To by ukázalo, proč to Duda navrhuje.