Tedy, musel postavit/koupit hangár, celý ty roky jej mohl pronajímat, ale místo toho tam měl uskladněný tanky, který musel koupit za peníze, které by jinak investoval nějak jinak, to celé s tím, že je to velmi rizikové, protože dost možná o ně nikdo nikdy neprojeví zájem. A Belgie se teď jako diví, že je neprodá za to, za co je koupil? Kolik za ně vlastně chce? Pokud to má být podnikatelský záměr i s ohledem na rizika a inflaci, myslím že desetinásobek není zlodějna, jakkoliv se to tak může na první pohled zdát..
Až 500 000 za kus.
Ano, vaše argumentace je určitě správná, je to o úhlu pohledu a nějaké řešení zákonodárce zvolit musí.
Můj pohled, ačkoliv má vámi zmíněná úskalí, směřuje primárně k reálnému prospěchu poškozeného, nikoliv k pomstě státu na pachateli. A ženská sedící v base za dopravní přestupek s tragickým následkem je v té base reálně opravdu k ničemu. Pouze vysává veřejné peníze a o reálnou pomoc obětem jejího selhání nemá stát naprosto žádný zájem.
Právníci by třeba dokázali najít takovou formulaci zákona, která by dokázala oba pohledy spojit.
Já se totiž nemohu zbavit intenzivního pocitu, že právní systém nesmírně zvýhodňuje pachatele před jejich oběťmi. A to by se mělo dle mého názoru alespoň částečně změnit.
Tak s vaším posledním odstavcem naprosto souhlasím.
To je právě to o čem jsem psal.
Vycházím z předpokladu, že ta pachatelka vašeho blízkého úmyslně nezabila a není tedy nutné ji od společnosti izolovat.
A pro vás by byl regres v řádu desítek/stovek tisíc jistě větší pomoc v nelehké situaci, než její sezení v lochu.
Že soud žádný regres nevyslovil je dle mého vnímání problému prostě špatně. Nejsem však právník a nevím jak je v tomto legislativa postavená.
Tak úmyslně ne, ale porušila několik dopravních předpisů a zabila. A co se těch peněz týče, když by to byl někdo, kdo je nemá, tak je nikdy neuvidíte a když zabije někdo, kdo peníze má, bude mu to celkem jedno, zaplatí a jede se dál. Proto za mě trestat jako za jiné trestné činy.
Nevím jak bych mluvil, pokud bych byl přímo účastníkem takové tragédie.
Chápu vaše rozhořčení a touhu po přísnějším potrestání.
Můj pohled nezůčastněného je poněkud jiný.
Jaký smysl by mělo tuto ženu zavřít třeba na 5 let?
Vrátilo by snad její sezení v base život vašemu blízkému?
Soudnictví by mělo klást daleko větší důraz na náhradu škod poškozeným než na zbytečné zavírání lidí. A v base ta pachatelka nevydělá ani korunu a případný regres vám nezaplatí i kdyby třeba i chtěla.
Život to nikomu nevrátí, to je fakt, ale proto snad nezrušíme tresty, že. A náhradu škod, to jste mě pobavil, jediný, co jí soud uložil, bylo zaplacení pohřbu a i na to jsme jí museli pohrozit skrze právníka.
Nevím jakou konkrétní zkušenost máte na mysli.
Čistě obecně, soudy by měly k této problematice přistupovat přísně individuálně.
Ono totiž zabýt člověka autem z nedbalosti není zas až tak velký problém pro nikoho.
Velmi tedy potom záleží na konkrétních okolnostech případu, jak dlouhý trest zákazu řízení dává smysl.
Paušální výkřiky o doživotí a šibenicích je jenom pomatený jekot lůzy.
Až vám ženská, která kvůli zaspání spěchala do práce, jela ve vesnici okolo školy!! osmdesátkou, předjela stojící kolonu, která stála, protože motorkář před ní odbočoval doleva, zabije rodinného příslušníka a pak odpochoduje od soudu s podmínkou, budete to vidět pravděpodobně jinak.
Co jsem slyšel, tak za prvé plynovod Jamal jede v obráceném směru a přes Polsko tlačí plyn na Ukrajinu. A za druhé Putin nedávno uvedl, že nasmlouvané dodávky byly doručeny a další plyn si nikdo neobjednal, takže nemají co dodávat. A tady se píše že zlé Rusko přestalo dodávat. Byl bych rád, kdyby si média už konečně odpustili tu nesmyslnou propagandu a psali pravdivě a k věci. Kdo má čas si ověřovat co si nějakej pisálek napíše.
Tak to se silně pletete, německé firmy mají s Ruskem smlouvy někde do roku 2030, některé i 2036. A bohužel smlouvy jsou s klauzulí Take-or Pay.
8
Sledujících
1
Sleduje
8
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
PRomiňte, já si s ministryní o tom nepovídal. A v tom článku je o ceně napsáno toto: Vyřazené tanky Leopard 1 zakoupila jeho společnost OIP v roce 2014 od belgické vlády. Za jeden zaplatila 37 tisíc eur (zhruba 880 tisíc korun). Takže - Relata refero.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No já teda věřím spíš slovům té ministryně (včera v televizi), než tady tomu článku.
1 odpověď