Mě se nelíbily princezny. Proti ostatním postavám byly takové maličké. A ty jejich přednosti síla, krása, chytrost nebyly moc patrné. Možná by pomohly lepší kostýmy.
Tak hlavně jak si získala loupežníka krásou… To měl loupežní ve scénáři, tak se nechal svést. Lepší kostým a trochu řeči těla té scéně chybělo.
Jezdím starší (2017) služební A6 allroad (180 kw) a musím říct, že na dlouhé štreky po Evropě je toto auto naprosto skvělé. Auto ještě bez dotykáčů, úžasně pohodlné díky měchům a motorově strašně fajn.
Bohužel ne už tak na servis a opravy. Nedávno mi letící plech na dálnici rozbil led matrix světlomet a cena 90 tisíc za nový + práce mě dostala.
Sice to šlo na pojistku, ale pro soukromého vlastníka jsou takové cenovky docela záhul.
Matrix sv. Na Teslu model3 jsem platil 12 tisíc.
Já vám nevím, kultury by se mísit neměli. Myslím si, že z historie máme sakra hodně příkladů mísení kultur a nikdy z toho nic moc dobrého nevzniklo.
Nemyslím to v žádném případě rasisticky, ale míchat lidi z různých koutů světa a exportovat nebo importovat kulturu není dobré - islám v Evropě v dnešní době, křesťanství do Ameriky a Afriky v minulých stoletích, naše "Evroipská" kultura po půlce světa a podobně. Nic moc dobrého.
Vy mícháte náboženství, kulturu a rasy.
Pro ty, co tvrdí, že lehký spalovák je lepší. A) tohle je čtyřmístná limuzína s velkýmí kufry. B) rozdíl je ve vektorování točivého momentu. Měl jsem už šanci se svézt na ledovce se svouTM3 duál motor. To jak na ledu ochotně zatáčela se nedá popsat. To se prostě se spalovákem nedá udělat, takhle jemně naprogramovat sílu a brždění na každé kolo zvlášť. To vám pak přijde, že popíráte fyzikální zákony.
Ano daní za to je, že volant je oddělený od kol a auto neřídíte, ale dáváte příkazy, kam chcete jet. Ale když vyplní i zdánlivě nesplnitelné příkazy, vykouzlí vám rohlík na tváři. Takže vlastně zábavné je!
No však to je také nejlepší řešení...
Denní popojíždění do 50 až 100 km stačí většině aut relativně malá, levná a lehká baterka cca 10 až 15 kWh, kterou dobiju doma ze zásuvky nebo optimálně ze solárů. Slušný elektromotor (100 kW) je lehký sám o sobě.
A na dálnice stačí maličký spalovák, který bude dobíjet baterii třeba jen 25 kW, což je typický výkon auta při cestě po rovince při 130 km/h nebo při cestě do prudkého stoupání při 60 km/h. O výkyvy se pak postará baterie.
Pokud takové auto znáte, dejte mi vědět. Napadá mě jedině BMW i3 REX.
Opel Ampera, to bylo pěkné auto! V prosinci 2019 byla vypsána dotace na EREV, ale už tehdy nešlo žádné takové nové koupit.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Se Čína připravuje na speciální operaci převzetí Tchaj-wanu.
1 odpověď