Používám gril na pelety už 3 roky a dobré. Ale je bez aplikace, takže klasické grilování, je tam termostat, takže se to lépe reguluje než uhlí. Je to pohodlné a pelet se moc nespotřebuje. Výhoda je vůně dřeva a přesná regulace jak u elektriky, nevýhoda vyšši cena. Ty s tou aplikací mají nesmyslné ceny, tož tak...
Můj příbuzný tento týden prodal Teslu 3, kterou provozoval 4 roky, nájezd cca 135000 km, výměna několika dílů za cca 25000, jinak jenom pneu a kabinový filtr. Cesty po Evropě, lyžovačky v Alpách atd., vše bez problémů.A příští týden si vyzvedává nové auto - opět Teslu 3, ale levnější, lepší a s větším dojezdem. Takže i takové mohou být zkušenosti a každý ať si vybere. Nikdo nikomu nic nenutí a dá se žít i bez auta i když si to osobně moc nedovedu představit. Většinu negativních názorů na elektrovozy zřejmě píší lidé, kteří v tom v životě nejeli. Ale jak už tady někdo psal, je to otázka 5 - 10 let, kdy ty hlavní problémy ( dojezd a cena) budou vyřešeny.
V neděli tak 64 letý motorkář rovněž v pravotočivé zatáčce vyletěl do protisměru a narazil do traktoru. Ale už měl cosi odžito a mohl už leccos vědět o zatáčkách. Je to z 90 % vysoká rychlost, párkrát se mi to už stalo, ale naštěstí nic v protisměru. A to jezdím poměrně opatrně, ale někdy tu zatáčku prostě dopředu správně "nepřečtete". Upřímnou soustrast rodině, je to moje největší životní můra pochovat své dítě. Motorkáři nejsou duté hlavy ( tedy určitě většina není), nýbrž jsou trochu odvážnější než ti na čtyřech kolech a jsou za to občas potrestáni.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to zvláštní řízení osudu, že se při nehodě často trefí do objektu, který je třeba jediný na několika kilometrech, jako třeba tento zřejmě propustek. Tak to mají např. i motorkáři, kteří trefí strom který je široko daleko jediný. Upřímnou soustrast pozůstalým...
4 odpovědi