Tak Armstronga jsem obdivoval ani ne tolik za jeho vítězství v cyklistice, ale za jeho vítězství nad rakovinou, posléze kampaň Livestrong. Po jeho doznání, můj obdiv k němu zkončil. A po tomto jeho vyjádření... ve mě vnitřně vyvolává už jen ironický úsměv. I ten Hincapie... děsný slinty. Ano Tadej má už náskok 5 minut a je asi nejlepší. Stát se ovšem může v etapě i časovce cokoliv. Nejlepší obrana je útok. Jonas měl sice zranění... ale i tak je Tadej lepší a sympatičtější svým projevem. Mě se líbil více i v těch předchozích dvou ročnících byť byl "až" druhý. Má mé sympatie. A ještě MVDP.
Článek psal někdo, kdo pouze překládal ze zdrojů aniž by alespoň trochu létání rozumněl nebo i logice... letadlo se vydalo k moři, přetlak který vzniká prudkým stoupáním, zavazadla se vypařily, místo kokpitu nebe, na chvíli se tlak vyrovnal... skoro co věta tak "perla".... a za toto je někdo honorován.
Odhaduji, že autor článku nikdy nepodnikal. Jako kdyby ten co nestál na lyžích radil jak se má lyžovat. Ale třeba se pletu o).
Situace je posuzována pouze z pohledu zákazníka a jeho "pohodlnosti". Poplatky za použití terminálu (u menších obchodníků) jsou daleko větší než se uvádí. Promítnout poplatek do konečné ceny je nesmysl, protože konečná cena je konkurenční. Pokud by se snad poplatek účtoval zvlášt (navíc), to by se teprve zákazníkovi nelíbilo. (Ano jsou také alternativy bez poplatku jako QR, ale i to má své nevýhody.) Dýško.. težko, protože personál nerozhoduje o tom, jaký způsob provozovatel zvolí. A je taky rozdíl mezi službami a zbožím. Ano, může zde být i důvod nenahlížení do karet či "nepřiznání". Takže i kombinace. Argument ... že dodavatel chce hotovost, takže od zákazníka chceme hotovost taky... je ten snad nejblbější o). V některých případech může provozovatel přijít třeba o zákazníka. Nabídka - poptávka.
Každopádně mám zkušenost z obou stran barikády. Když jsem peníze přijímal, byl jsem raději za hotovost. Když teď jako zákazník platím, pohodlné to je kartou ale repektuji, že někdo chce cash only.
Finty jsou vymýšleny proto aby oklamaly. Ano i já jsem kdysi byl obětí velmi sofistikované finty. Zpětně jsem pak svou chybu v procesu registroval. Naštěstí ztráta byla malá a já za ní zaplatil. Zaplatil za poučení. Ale to bylo před 15 lety. Tehdy to nebylo jako dnes. V tomto případě jde ale neustále o to samé. Stále se opakující a již od počátku zřejmé či podezřelé. 100 x na to upozorńované. A navíc.... kdo dá vzdálený přístup někomu kdo není jeho osobním či firemním IT a koho nezná... kdo předá přístupy či nainstaluje určitou apku...nemůže být snad svéprávný. Mamon asi zatemňuje i to málo v hlavě. A toho šmejdi a zloději bohužel využívají.
Je to pochopitelně velmi smutné, nicméně i když závodím, tak je potřeba jet tak, abych se pokud možno nezranil nebo nez... Znát, cítit a posoudit momentální limity. Může nastat i problém s technikou, prvek náhody... ale to bychom nemohli vylézt ani z baráku. Nějaké zákazy nebo nejezdit z kopce, jak jsem tady četl, jsou nonsensy. Denně se stávají nehody na silnicích. Přestanete kvůli tomu jezdit? Ne. Uděláte vše proto aby se tak nestalo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Slavili plavbou na potopené jachtě....