Lži, lži, lži a ještě jednou lži.
Této snůšce nejhrubších lží by už nevěřil ani Turek s Motoristy:
bojuj!
A z jakých čísel a dat predikujete tento svůj názor do diskuse? Uvědomujete si prosím, že ten šílený schodek Babišův byl za covči? Zkuste dohledat jak si vedl stát za dobu jeho vlády..
Nechápu lidi jako vy. Babiše nemám ráda, nikdy jsme ho nevolila, jsem dřívější volič ODS. Ale dokáži uznat a sobě přiznat, že toto je velmi, velmi špatný stav. A dle toho upravit své preference.
Kalous měl krizi, Bureš měl covid, Fialka energetickou krizi, válku statisíce migrantů - každý něco
1) Uhelky vyrábí v ČR pouze kolem 40% celkové el. energie a každým rokem to bude klesat. Momentálně je většina EV je nabíjena z domácích FEV. Firemních FEV už taky přibývá. Prosím přepočítat.
2) U EV nejde primárně o CO2, ale právě o splodiny vylučované ve městech.
3) víte kolik na dotacích jde ročně např. na fotbal nebo hokej? Já ani nikdo v mojí rodině není aktivní fotbalista ani hokejista. Dotace prostě neřešte.
4) S tím Temelínem mi to nevychází, přepočítat
5) rozpočet je prosté přerozdělení peněz, co se vybere. pokud se nebude dostávat peněz, buď se něco omezí nebo se bude muset vybrat víc.
6) ohledně EV vládne silná negativita. Já osobně bych EV klidně bral, ale štve mě vysoká cena. Ale ona postupně padá dolu. I když vůbec nebudu řešit nějakou ekologii, tak bych ocenil ticho při jízdě, tah od nulových otáček, nechcípá to při rozjezdu, necuká to při řazení. A bral bych VL2 (zásuvka 230V ven)
nechcípá, necuká....jak si prolezl v autoškole?
Pane Písecký, pokud opravdu chcete být objektivní tak příště doplňte následující fakta: k elektromobilitě existuje alternativa v podobě e-paliv, od vodíku po složitější energetické molekuly. Jejich výroba je zatím nerentabilní nicméně při aplikaci Vaší argumentace, že je potřeba dát prostor na vývoj, lze očekávat výrazný pokles výrobních nákladů. Axiom, že žádná jiná budoucnost než ta elektromobilní neexistuje zavání inkvizicí. Plánovat již nyní zákaz výroby spalovacích motorů na rok 2035 není motivační, pouze popuzuje mnoho lidí a ve výsledku je pro elektromobilitu kontraproduktivní. Dotace jen přilévají oheň do ohně. A co se týče změny myšlení lidí ohledně dobíjení, myslím, že honba za vyššími dobíjecími příkony je chybná cesta, která zbytečně znamená zátěž pro distribuční síť a bude vyžadovat další významné náklady. Alternativou je výměna celých baterií kus za kus a to za 100 vteřin. Baterie jsou pak dobíjeny v optimálním režimu.
ať si nějaká 50-ti kilová mihule zkusí vyměnit baterii kus za kus 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vám "stačí jen" 100L nafty? super ! to je několik set litrů Ropy ( neobnovitelného fosilního zdroje ), která se musí za pomocí elektřiny vytěžit, za pomoci elektřiny přepravit přes půl světa do rafinerie, za pomocí moc moc moc elektřiny vyrafinovat, aby vzniklo těch 100L nafty, které Vy pak během chvilky nevratně spálíte, ten Chrysler z ní využije max 20% energie k pohybu, zbytek odfičí do atmosféry přes chladič a výfuk, jako bonus znečistí (spíš otráví) vzduch, který vy jako řidič dýcháte, i Vaše děti a blízcí co s Vámi zrovna jedou, aromatickými u hlovodíky, sazemi a dašími život a zdraví "zpříjemňujícími" látkami... já do Řecka autem určitě nepojedu, sebemrskačsví neprovozuju, ale letos jsem asi po 15 letech, slíbil dětem dovolenou v Chorvatsku či Itálii (létání už je asi nebaví), pojedeme elektroautem a dáme to v pohodě se dvěma 20min. zastávkama na protažení a dobití, elektřinou, kterou umíme obnovitelně vyrobit, mimo jiné třeba ze slunce, větru, vody atd... kde že je ta Vaše výhoda ? jo... Vás ta cesta bude stát dvojnásobek za km.. už to vidím.. 😉 🙂)))
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
až ti napařej spotřební daň za kWh jako za naftu, kdo se bude smát?
bez spotřební daně by se jezdilo za hubičku