Druhý jazyk povinně je nesmysl, mnoho dětí se jen trápí, výstupy stejně žádné z toho nemají, nikde není řečeno, co mají zvládnout, úroveň znalosti minimální. Děti mají úlevy z pedagogických poraden v rámci matematiky, češtiny, ale druhý cizí jazyk se učí. Kdo chce, ať
si to zvolí jako nepovinný předmět. Jazykáři se tak akorát bojí o práci.
Je mi lito českých děti, které letos dělají přijímačky. Část kapacit tříd bude pravděpodobně vyčleněna pro děti uprchlíků, i když třeba neumí česky. Takže českých dětí se asi dostane méně. Už ten fakt, že mohou přihlášky dávat do začátku dubna nasvědčuje nějaké snaze začlenit je i do prvních ročníků SŠ a prim.
Psát články o učitelích a jejich platech je vděčné téma. Vždycky se do diskuze zapojí spousta lidi, kteří přesně z doslechu vědí, jak to ve škole funguje. Zamyslel se někdo ale nad tim, kolik jsou ta 3, 5 procenta ve finále peněz? Plat po 17 letech dle tabulky 35 500 hrubého. Takže 3.5 procenta jsou cca 1250 Kč, tedy nižší částka než je plánovaná pro zbytek státních zaměstnanců. Navíc vše se bude teprve řešit ,a tak se tu rozčilujete zbytečně.Pak se ta procenta ve finále rozdělí do tarifu a do odměn a platové tabulky se změní tak o 500 Kč .
Letošní pondělní test z matematiky patřil mezi ty lehčí testy, které za těch x let Cemat vytvořil. Žádné učivo z devátého ročníku tam nebylo, v některých úlohách to bylo jen o logice. Ale teď se bude hledat viník, proč děti neuspěly. Nejjednodušší je to svést na učitele a distanční výuku a ne hledat chybu třeba někde jinde, třeba že se někdo "flákal"?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Problém není, že body nestačily, problém je, že s tak málo body se vůbec někdo dostal na gymnazium.
1 odpověď