Jste jen sprostá žena která mě uráží 😁 ano volil jsem babiše a volím ho vždy ve všem 🙂 bohužel mi nezvlhlo nic jo vlastně mi ukápla slza a měl jsem vlhkou tvář po zjištění že volby vyhrál ten falešnej komunista Pávek co vám maže med kolem úst 😉 stejný pocit jsem měl i předtím, když se stal podvodník Fiala premiérem .
Falešnej komunista.... maže med kolem úst....volil jsem Babiše.... Nevím, ale když jsem sledovala předvolební kampaň, nabyla jsem dojmu, že Pavel přiznal členství v KSČ, Babiš opakovaně popíral, Pavel byl několikrát po revoluci prověřován a uznán odborníkem v celosvětovém měřítku, Babiš rozšiřoval svůj majetek na úkor jiných.....A co se týká "prvních dam" ... Proč by měly být diskriminovány? Vždyť i v těchto komentářích všichni posuzují jak byly oblečené, jak vystupovaly, jak reprezentovaly.... (samozřejmě, že mnoho diskutujících by vše zvládlo lépe, protože je určitě vzděláno a zkušenostmi hýří)... Tak proč by nemohly mít tuto etapu jako pracovní pozici? Plat? To už nechám na jiných... Třeba odebrat část z toho prezidentského (jak navrhuje Pavel), co já vím? A na druhou stranu... Kolik dostává Zeman s Klausem... 🤔Nereprezentují... Jsou v důchodu.... Občas něco někde plácnou....
Klidně 0. Nebo 1. Nebo 3,14. Žádné z čísel nelze dělit nulou. Každé lze dělit beze zbytku 1. Žádné nelze dělit beze zbytku 3,14. Nebo klidně 2, protože každé lze umocnit na druhou. Nebo 999999, protože toto číslo lze ke každému číslu v lístcích přičíst. Těch společných čísel je “neurekom.” Společné všem je třeba i to, že ani jedno není prvočíslo. Ta učebnice - není od Cermatu?
Jen... Ve 3. třídě děti umí malou nadobilku a sčítat a odčítat do 100....
A tím, že budou dojíždět pár km do školy je nějak porušena ústava a právo na vzdělání? Já jako dítě a nejsem tak starý, je mi 40, jsem chodil 2 km pěšky do školy, sice přes město, ale pěšky, rád jsem se prošel a nejdříve se starší sestrou a potom sám a nijak to na mě nenechalo následky. Můžete mi prosím vysvětlit, jak to dělají v obcích, kde tato zařízení nejsou? Děti musí do jiné vesnice. A fungují tam, proč to jinde nejde? Je to jen o pohodlí a komunismus v této zemi. Stojí to mraky peněz a přitom o nic nejde. Jen rodiče hýbnou víc zadkem. Jenže voliči jsou voliči. Ve finále nás to stejně dostihne, je to prostě moc drahé! Nemáme na tento luxus. Ať děti chodí v blízkosti bydliště, pokud jich bude ve třídě dost. Ale držet třídu, kde je 10 dětí, jako proč?
Jenže ono se nejedná o vzdálenost 2 km. Ty školy už sloučené jsou....
A kolik lidí z venkova dělá na poli? Stejně jedou do města za prací, tak vezmou děti s sebou. Kolik lidí nemá auto, prosím? V ČR je registrováno skoro 6 mio aut. Nemíním rodina, kdo mladých ve velkých městech, co by neměli auto. Jen si vymýšlíte a chcete všechno platit po státu
Nejdříve si přečtěte naši ústavu. Je v ní zakotveno právo na vzdělání. Všichni lidé z venkova nejezdí do města do práce.. Každý odborník vám řekne, že z psychologického i pedagogického hlediska je lepší, když dítě na 1. stupni chodí do školy v místě bydliště. To i v případě, že rodiče za prací dojíždí. Např. většina lidí má pracovní dobu do 16, 17 hod. a než by si dítě vyzvedli v "městské" škole, dostali se domů, je dost pozdě. V místě bydliště mohou rodiče osetrit snáze vyzvedávání, děti mají kamarády... Mnohokrát rodiče nemají práci u spádové školy...Mnoho aspektů sociálních, psychologických i výchovných ukazuje na výhody docházení do školy v místě bydliště. I za cenu, že jde o malotřídky....
Přijde vám, že jsou ta města „Horní, Dolní"? Naopak by univerzit mělo být o něco víc, aby k nim měli přístup lidé ze sociálně vyloučených lokalit. Třeba Karlovarský kraj nemá ani jednu státní univerzitu. Ústecký kraj má jednu univerzitu a jedno detašované pracoviště technické vysoké školy, na kterém lze studium začít, ale dokončit se už musí v Praze. Obě instituce jsou mizerně podporované.
Proč? Opravdu potřebujeme na každou profesi vysokoškolský diplom?
Tolik komentářů, tolik názorů a chytrých lidí, kteří zaručeně vidí do problému... A kdo jim řekne to tajemství, že školství NIKDY nebude výdělečným podnikem? Samo o sobě na sebe nevydělá? Rozhodně se ale promítne v jiných oborech? Když na to přijde, hodně lidí se ohání tím, že "máme investovat do vzdělání"... "ono se to vždycky vrátí a vyplatí". Ovšem, jakmile se objeví otázka financování našeho školství, objeví se plno chytráků, kteří by použili firemní strategie... Firma NENÍ školství. To se nedá změřit, sečíst... Samo o sobě NIKDY ŽÁDNÉ peníze nevydělá. Ale vždycky se projeví na naší kvalitě života. I po finanční stránce... Pochopila to už Marie Terezie. Myslet si, že slučováním škol se problém školství vyřeší je nesmysl... Bude pokračovat dál. Pokud budeme neustále řešit jak něco předělávat a jak to mají jinde a nezaměříme se na to, jak zkvalitnit to, co máme, umíme a závidí nám ve světě, je všechno zbytečné...
A proč jste se tam stěhovali? Aha, ona tam byla levnější nemovitost, aha lepší prostředí a teď mi ještě k tomu zařiďte komfort velkoměsta!!! Vyzraji na vás!
Třeba tam mají rodinu????? Komfort velkoměsta? Takže se vrátíme před Marii Terezii. Venkované mají právo jen makat na poli... I ona pochopila výhody vzdělávání.... A že se venkovu v rámci úspor ruší spojení s velkými městy, není chyba těchto lidí... A ne všichni mají na to, aby si pořídili auto.. Komfort velkoměsta? Pletete si dojmy s pojmy...
10 dětí je průměr, řada předmětů se půlí, s tím v té své normě nepočítáte...
Milá paní Hánová, jestli myslíte hodiny angličtiny, tak to máte pravdu. Pokud ale mluvíme o českém jazyce, matematice, fyzice, chemii, přírodopise, atd.... jste na velkém omylu. Ty hodiny se NEPŮLÍ ! Vím o škole, kde pochopili problém a půlí z 12 hodin týdně 1 hodinu ČJ..... Ale i v těch půlených hodinách je cca 15 dětí.... Včetně angličtiny. Čím podložíte Vaše tvrzení?
No takze skoro tech 50 000 hrubeho mate. S odmenama urcite. Kdybyste nebyla lina a sehnala si k tomu jeste brigadu na soboty a nedele a privydelala si 5000 kc tak mate na to, ze jste jen ucitelka co jde ve 14:00 domu docela pekne penize. 40 000 kč čisteho to je tady v Česku normalni plat. Vetsina vysokoskolaku vic penez nema.
Vy znáte paní osobně a dáváte jí plat, že ji urážíte? Předpokládám, že máte zkušenosti z roku raz-dva a nemáte děti, pro které byste chtěl kvalitní výuku! Navíc určitě dokážete dokonale zaujmout a ZVLÁDNOUT 30 puberťáků, z nichž polovina o školu nemá zájem, zato názory čerpá od vás podobných...... Zamyslete se nad tím, zda byste neměl zapracovat na svém základním vzdělání, konkrétně čtení s porozuměním, protože paní si na nic nestěžovala, jen konstatovala....
Je zvláštní, že i když se na " trapné české seriály" nedíváte, pravděpodobně Lucčiny písničky neposloucháte, žádný film (natočila i několik českých filmů a tam byla skvělá) jste neviděla, přesto máte potřebu ji hodnotit... Na základě dojmů? Talent ta holka má. V rodině, do které se narodila, se není čemu divit. Ano, zpívá líbivé písně, ale občas vykoukne velice zdařilá, která stojí za poslouchání. Má hodně zajímavé projekty se zahr. kapela má. A ROZHODNĚ JE za tím vším práce profesionála. Naučila se to od tety. Má štěstí, že má rodinu z branže a ta ví co a jak. Jen doufám, že narozdíl od tety, bude vědět, kdy skončit.... Malá rada - neposuzujte, když nevíte a neznáte....
V každé třídě je nějaké takové dítě!!!! Neříkám, že všechny. Ale na běžné ZŠ!!!! Mou práci oceňují naštěstí odborníci a ne rádobychytráci. Asistenty jsem neopomněla (opravte si hrubku), ale ani ti nejsou všemocní. Vím o třídě s 25 dětmi, kde je dítě s LMP, zrakově postižené, s nadprůměrným nadáním, jedno ADHD, tři děti s OMJ a to nemluvím o dětech s VPU. A jedním asistentem. Není to jediná třída... jsou třídy, kde jsou zase jiná specifika. Je to hodně náročná práce. A k tomu práce s náročnými rodiči (kde řešíte PČR a OSPOD) a papírování. Pokud jste tak chytrý, pojďte to ukázat!!! KVALITNÍ učitelé jsou vítáni!!!! Z internetu si nastuduje informace každý chytrák, ale do praxe nechce jít nikdo. Nazýváte se psychologem? Přehodnoťte svou práci...
A pokud považujete za asistenty lidi, kteří si "to jdou zkusit", protože speciální pedagog nepůjde dělat za almužnu, kterou neuživí rodinu, tak se ani k podobným tématům nevyjadřujte....
Víto co mi vadí? Lidé, kteří jsou nadšení z práce, které evidentně nerozumí a kterou nezvládají. Naprosto jste opoměla asistenty. Diskuse opravdu nemá smysl. V životě jsem neviděl třídu třiceti dětí se zvláštními potřebami a to ani ve zvláštní škole za totality. Je mi vás líto.
V každé třídě je nějaké takové dítě!!!! Neříkám, že všechny. Ale na běžné ZŠ!!!! Mou práci oceňují naštěstí odborníci a ne rádobychytráci. Asistenty jsem neopomněla (opravte si hrubku), ale ani ti nejsou všemocní. Vím o třídě s 25 dětmi, kde je dítě s LMP, zrakově postižené, s nadprůměrným nadáním, jedno ADHD, tři děti s OMJ a to nemluvím o dětech s VPU. A jedním asistentem. Není to jediná třída... jsou třídy, kde jsou zase jiná specifika. Je to hodně náročná práce. A k tomu práce s náročnými rodiči (kde řešíte PČR a OSPOD) a papírování. Pokud jste tak chytrý, pojďte to ukázat!!! KVALITNÍ učitelé jsou vítáni!!!! Z internetu si nastuduje informace každý chytrák, ale do praxe nechce jít nikdo. Nazýváte se psychologem? Přehodnoťte svou práci...
Jsem v tom denně. Jiné psychické onemocnění? Co tím myslíte? Z pohledu psychiatra je nejvíce psychicky nemocných v profesi učitele základní školy. Bohužel a to je tragédie! Zhruba třetina učitelů by nikdy neměla tuto profesi zastávat. Tito lidé jsou odhalitelní již při nástupu na pedagogické studium, bohužel sreening se neprovádí a tito lidé pak děti poškozují, namísto toho, aby je učili. Nízký intelekt? Zase vedle, to je statistika, polovina lidí má nízký intelekt a přitom to jsou většinou hodní a užiteční lidé. Pokud je nepoškodí - opět jsme u toho - škola. Do inkluze spadají děti s lehkým mentálním postižením, se kterými se dá dobře pracovat. A je to často radost. Děti s středně těžkým, těžkým a hlubokým mentálním postižením navštěvují speciální základní školu, která je desetiletá Ta se zaměřuje na rozvoj oblasti poznatků o společnosti, dále na základní návyky sebeobsluhy, praktických činností a maximální možnou míru osvojení si dovedností trivia (čtení, psaní, počítání). Doba docházky do základní školy speciální činí deset let (tedy o rok více než běžná základní škola). Základní škola speciální se rovněž skládá ze dvou stupňů: 1. stupeň (první až šestý ročník) a 2. stupeň (sedmý až desátý ročník).
Pane Čapku, také jsem v tom dnes a denně, jen možná o dost blíže než Vy. Vidím, že Váš negativní postoj k učitelům a ke školství je nepřekonatelný a díky tomu nevnímáte to, co tady zaznívá. Miluji svou práci, jsem nadšená pokud mohu rozvíjet dětské vnímání, připravit děti na budoucnost, ale potřebuji k tomu podmínky. Každé dítě se dá rozvíjet, jen každé potřebuje jiné podmínky, prostor, náplň. A v našem školství to prostě nejde.... Nemusíte mě poučovat o speciálním školství. Navíc, pokud budeme přesní, nejedná se o speciální základní školy, ale především o ZÁKLADNÍ školy (aby nám politici smazali ty rozdíly) se speciálními vzdělávacími potřebami..... Co se týká integrace dětí s LMP... Lze podle inkluze začlenit na ZŠ i děti se středním m.p. Jaké tedy bude mít takové dítě pocity ve třídě, kde je 30 dětí, které každé potřebuje specifický přístup? Jak ho může učitel rozvíjet, když se má věnovat dalším jednotlivým osobnostem s mnoha dalšími specifiky? ZKOUŠEL jste to? Pak se nedivím, že ve Vašich statistikách je vysoké procento psychicky narušených učitelů... Navíc by mě zajímala validita vašich tvrzení a povaha psychologů. Neměl byste se zamyslet nad místem Vašeho působení? Nemá smysl pokračovat v této debatě. Jen doufám, že překonáte své krátkozraké vnímání a zkusíte nahlédnout na vše i z druhé strany. Jedno máme společné. Víme, že KAŽDÉ dítě můžeme rozvíjet....
Dobře víte, že každá škola bere na každé dítě s podpůrkem peníze. Na A40 je to 470 tis. korun ročně. Většina asistentů může děti sdílet a to někdy i s tou A 40. Stát na inkluzi nic neušetřil, ale začlenil děti do normálních škol a zruši tím segregaci, po které zde voláte. Je to od vás s prominutím hnusné. Na soušku učitelku se dívat nepojedu, nemá s takovým přístupen a nenávistí k dětem ve školství co dělat. O jakých odbornících mluvíte? Jmenujte! Byla jste se někdy podívat do škol ve Švýcarsku, Švédsku, Finsku? Já ano a jsem z toho nadšený. Jsem otcem autistické dcery, která musela za totality do zvláštní školy, byla odepsaná! Po útěku do Švýcarska, jako cizinka a autistka šla do normální školy a vystudovala nakonec universitu v Bernu a žije úspěšným životem. A víte proč? Protože ji neučily soušky! Vaše výhrady pokládám za nekopetentní a lidsky nepřijatelné.
Pane Čapku, vidím, že jste hodně zahořklý svou zkušeností. Vaše dcera nenastoupila do správné školy. Je pravda, že za "totality" se nehledělo na potřeby dítěte a byly děti kolikrát škatulkované. Ale tady jste asi zamrznul! Je 35 let po revoluci. A nemluvíme tady o dětech s autismem. I když, jak určitě víte, i tady je to dítě od dítěte... některé zvládne náročné prostředí běžné školy a některé ne. Záleží na tom, o jaký druh autismu se jedná. Já tady mluvím o dětech s nízkým intelektem a jiným psychickým onemocněním. Odborníci? Např. Zelinková, Bednářová, Pokorná, ředitelé PPP, SPC....Inkluze ano, ale s rozumem a s podporou... Dost Vašich argumentů je "papírových", ale praxe je zcela jiná... A ano, byla jsem ve Finsku, v Portugalsku, mluvila jsem s kolegy s Německa, z Holandska, z Anglie... Tak úplně nevědomá zase nejsem. A co je lidsky nepřijatelné? To, že dítě připraví do života učitelka, která má podporu, má prostor a možnosti profesního růstu nebo učitelka, která je flustrovaná, protože školství už není hlavně o dětech, ale o zmatcích a honění si kariéry našich politiků???? Zkuste se zbavit své zaujatosti a podívat se na vše s nadhledem.
Pokud sepisujete litanie o těchto dětech, pak jste speciální pedagog a je to vaše práce. Pokud to sepisujete jako učitelka, měli by vás vyhodit, protože na to nemáte kvalifikaci a nesmíte to dělat a děláte pravděpodobně zlou službu těmto dětem, zláště když je evidentně nenávidíte. S těmi dětmi se dá úplně normálně pracovat, nejsou to debílkové, jak to tady líčíte. Jejich účast na vyučování je v pořádku a přínosem pro všechny děti. Já jsem v důchodovém věku a pracuji jako školní psycholog na škole, kde je těchto dětí 20%. Vždy mne tyto děti zajímaly, dost často jsou obětí nepochopení a zničujícího přístupu učitelů, kteří nikdy neměli učit. I nadané děti jsou pro ně nepřátelé, protože vybočují. Slyšela jste někdy o gepardech v kleci? Pokud člověk s vašim přístupem učí 40 let (zřejmě typická komunistická učitelka) je to pro děti hrůza. Ředitel by vás měl vyhodit, už máte nárok na důchod.
A s kvalifikací bych také brzdila.... To by museli být všichni učitelé ve školách speciální pedagogové - máme přeci tu inkluzi....
26
Sledujících
0
Sleduje
26
Sledujících
0
Sleduje
A důvod k empatie, možná kdyby nebyly takové hysterky a trosky.
Fakt vám šlo o Vás a ne o dítě? Váš komfort nad dítě? Kolik Vás bylo na oddělení a kolik sester? Byla jste v ohrožení života, znáte anamnézu těch ostatních?
Máte zdravé dítě?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já byla v ohrožení života. Při porodu a pak hned i po něm. Když jsem oslovila sestry, že že mě teče bílá voda, řekly, ať si na to dám vložku. Že jiné maminky leží v porodnici max. 3 dny a já tam otravuju už čtvrtý. K synovi na neonatologii mě odmítly odvézt. Nebyla jsem schopná ujít delší vzdálenost.Nakonec díky mé gynekoložce, které bylo divné, že se "nechlubím" třetí den po porodu, se o mě začali zajímat lékaři a zjistilo se, že mám v těle zánět a otevřené břicho.... Sestry na poporodním se netajily vůči mě averzí. Co myslíte, opravdu mi šlo jen o můj komfort? A neplatí - spokojená matka = spokojené dítě a naopak?
1 odpověď