Já už tedy nechápu ani to, že děti nedostávají pravidelně úkoly. Tohle je přeci úplně normální, že se ve škole něco probere a doma si to děti zkusí na úloze, zda pochopily. Pokud nepochopily, učitel by se měl k látce vrátit.
Jako paní učitelka zadá DOBROVOLNÉ úkoly? Kde to jsme. A rodiče se ještě rozčilují, že děti dostanou DOBROVOLNÉ úkoly? Jde o to, že mají děti úkoly nebo o to, že byly jen dobrovolné a ne povinné?
Být v dnešní době kantorem je očistec, a to doslova. Děti a rodiče mohou úplně vše. A já se tedy ptám - co dnes může pedagog? Dříve měl učitel respekt a byl to někdo. Dát dětem dobrovolný úkol je tedy špatně? Stále jsou děti - a ve třetí třídě by ještě mohlá být taková většina dětí, pro které je paní učitelka nebo pan učitel prostě někdo. Jenže to by někteří rodiče nesměli před dětmi mluvit o učitelích úplně jinak, že?
Já jsem jen zvědavá, jak všichni, kteří odsuzují dnešní stávku, budou spokojeni v řádu několika let, až skutečně dobří učitelé nebudou mít sílu na to, na co jí ještě dnes kupodivu mají a odejdou radši dělat vedoucí do supermarketu, kde si "píchnou" a půjdou domů s čistou hlavou, bez přemýšlení, kolik verzí testů a písemných prací musí připravit na den další, kdy je stihnou všechny opravit, jak na přípravu, aby dnešní děti a mládež vůbec k nějakému výkonu přiměli. I když vlastně - mají přece asistenty, pijí kávičku o každé přestávce, do práce chodí na 8h a domů nejdéle o půl druhé z kastrůlk. A od těch 14h do 22h se úplně v klidu mohou věnovat své rodině. Takže o co jim vlastně jde, že?
Lidi, přemýšlejte trochu a neodsuzuje jen.
Možná vám za to vaše děti jednou poděkují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A mě by zajímaly ty povonnisti, které jsou na Ukrajince kladeny.