Ochranářství, inkluze, práva učitelů na nule - nemůžou se ani ozvat - děcka dokonce řeší, když má učitel špatnou náladu a jdou to místo výuky řešit za psycholožkou. Rodiče běžně chodí radit do školy, jak mají učitelé učit. Často mladí rodiče - i v pomocných profesích radí kantorům s plnohodnotným a požadovaným vzděláním a kupou let praxe. Pokud - nejen, ale především rodiče nepřestanou ze svých nevychovaných spratků - JSOU výjimky a je jich ještě dost dělat polobohy - situace se nezlepší.
„Můžeme si dovolit pracovat ve školní jídelně, protože máme každý ještě jeden job. "
Kolik pisatelů - těch co chválí tento novinářský blaf jak vystřižený z pera socialistického novináře - hurá splnili jsme pětiletku za 2 měsíce, protože naše bezpohlavní soudružky nespaly a místo toho pracovaly - chodí do práce, která je tak mizerně placená, že musí mít dvě zaměstnání?
Vzkaz pro paní Martu: jestli se opravdu hlásíte k víře v Boha, pak vězte, že právě staří, trpící - ale také věřící lidé mohou pro tento svět svou obětí a tím, že unesou své obtíže bez nadávání a reptání, za to však s modlitbou za ostatní udělat pro tento svět víc než všichni politici dohromady. Vaše chvála zednáře mě přivádí k obavě, že nemáte ve věcech zcela jasno.
Tohle myslíte vážně? Ono třeba hudební a výtvarnou výchovu a třeba i tělocvik by klidně mohli učit lidi z praxe (muzikanti, výtvarníci, profesionální sportovci, či trenéři) a ti by potřebovali prostě mít svoje hodiny ve dvou či třech dnech, a ne roztahané od pondělí do pátku. U těchto lidí by se podle mě nemuselo ani vyžadovat vysokoškolské vzdělání. Právě lidé přicházející odjinud, než z pedáků by mohli být živou vodou, která by občas trochu zkostnatělé školství mohla oživit.
Tak ať přijdou, naše skvělé arogantní děti je vynesou v zubech do 10 minut. Zkostnatělé - a jako čím? Zkostnatělý je právě tento názor - snobský a podbízivý.
V tom případě má ADHD snad polovina populace. Já i mí kolegové - učitelé jsme přetíženi zvuky ve třídách, občas zapomeneme že jsme chtěli psát test, učivo někdy nevyjde tak jak jsme je naplánovali na hodinu, testy se mi už také podařilo ztratit. Zpanikařit mi nedělá potíže atd. Někdy spontánně něco vyjádřím a pak teprve se zamyslím...S autoritami - hlavně když nevím proč mám něco dělat mám problémy od mala. ALE - všechno to vnímám jako výzvu k práci a SOBĚ - a ne na těch druhých, aby mě soustavně chápali a zohledňovali. Nemám právo ostatním ztrpčovat život, ale mám právo pracovat na sobě.
Klidně mě poplijte. Pan farář je zcela OK. Jeho nadřízený je trochu zbabělý. ANO a tisíckrát ANO - píšu snad pro jednoho z tisíce, co není hloupý ignorant a ví něco o tomto hnusném a odporném pseudosvátku satanistů - pokud se některý z nich vymaní z okultismu, svědčí o tom, co je to za hrůzu. Více psát nebudu - moje víra mi přikazuje - Nedávejte psům, co je svaté. Odkazuji na YOU TUBE - John Ramirez.
Učím na základce 18 let, ale je to čím dál horší. Omlouvám se všem, kteří jsou normální a věci berou s nadhledem. Uvažuji o jiné práci, nenávist a aroganci mnohých už těžko dávám. Klidně se vzdám prázdnin a vyměním za práci, kde si nebude moci otvírat hubu kdokoli. Svou práci jsem se snažila dělat co nejlíp a nejpoctivěji, ale podle mnohých za to zasluhuji mačetou do hlavy.
Ne všichni !!! Bohužel však čím dál více mladých lidí prostě nevydrží nároky na získání řidičáku. Ve škole se s nimi musí jak s malovaným vejcem, ale v autoškole za volantem najednou poznávají zcela jiný přístup - tam totiž může jít o život. A jestli máš papíry na DYS poruchu anebo narcistní máti, která to ve škole vyjedná - z toho na komisaře u zkoušky nic neplatí.
Od chvíle kdy jsme začali přijímat Ukrajince, nikdy nikdo nevyjasnil, proč na území, kde se na Ukrajině neválčí - velkém asi jak Francie nemohou přijmout své vlastí lidi a postarat se o ně sami Ukrajinci. Nerozumím tomu. Když mám problémy nejdřív se logicky obrátím na své nejbližší a pak teprve na ostatní - ne tak blízké lidi o pomoc.
Zřejmě už móda, vyjadřovat se laicky ke všemu, ke školství zejména. NEZNÁM nikoho z mých kolegů, kteří by si nedělali přípravy. Hospitace jsou tvrdé - myslím ty uvnitř školy, docela nervy, vyžaduje se zapojit vše, co je trendy a co děti baví a přitom ještě maximálně využít své vlastí odbornosti a nadto taky ještě zohlednit děti s DYS - tím "správným způsobem, spolupracovat s asistenty, být politicky korektní, udržet si kázeň při prakticky neexistující možnosti si je udržet prostředky, které dovoluje zákon. Prostě chytrá rybářka - přijď nahá, ale oblečená, pěšky ale ne po vlastních nohou atd... Většina těch lidí, co píše tyhle úvahy, by ze třídy vyletěla jak namydlený blesk, protože děcka a posléze rodiče by si je namazali na chleba...
Se mi ulevilo, že to většina z nás vidí jako totální výmaz. Na jedné straně se dětem nesmí už vůbec nic říct, zdravě je napomenout a vést je selským rozumem a na druhé straně se jim neumožní ani umyvadlo ve třídě. Ve škole jsme za právě uplynulý školní rok měli zimu jak v psírně. Šetřilo se. Na věci školství se ve vyšších kruzích zřejmě soustřeďují pokročilí psychopati.
Bergoglio není věřící - a už vůbec ne katolík. V roli papeže se octl intrikami ve Vatikánu i mimo něj. Jeho prznění toho, co je skutečná víra - předaná Kristem a apoštoly je zjevné. Jeho šílená - vášnivá nenávist ke všemu co člověka po smrti přivede ke spáse duše a ke spočinutí v tom - co lidské oko nevidělo, ucho neslyšelo a člověku na mysl nepřišlo je totálně zjevná všem, kdo skutečně věří a vědí o co jde. ANO - Bůh bude soudit, právě proto že je láska, nenechá křivdy nezaplaceny. NE - nemůžete si dělat co chcete - ten kdo plní vůli Otce je můj bratr, má sestra ... Jděte ode mně všichni kdo pácháte nepravosti. DOUFÁM - že se najde alespoň jeden člověk, pro něhož to nepíšu zbytečně, jinak očekávám, že se na mě mohou snést synonyma která budou svědčit o tom, jak dnes člověk nesnáší pravdu o tom, že je hříšník a měl by se změnit a podřídit svůj život nějaké vyšší normě - ale pokud to neudělá - bude ve chvíli smrti ponechán tomu co vyznával za života - hnilobě a bolesti. Lidská duše je v každém případě stvořena jako nesmrtelná.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jan Amos Komenský - učitel národů tělesné tresty plně schvaloval - v případě nekázně, nikoli v případě, kdy dítěti neleze tak říkajíc něco do hlavy. A to je zcela správně.