I lidi by měli myslet. Jednou se v obchodě rozbila velká plastová nádoba s uzenáči. Prodavačka honem rozestavila kolem červené bedýnky, co měla po ruce a šla pro úklid. A tu vidím paní, jak projde kolem bedýnek a ťape po tom. Až málem na jednom uzenáči uklouzla, všimla si, v čem je. A to měla žabky 🤦 Prostě horší jak malé děti. Vidím oranžovou etiketu, tak oči jen pro ni. Ale trestat za to obchod není zrovna na místě.
Jasné... prodavačka podřadný plebs a paní, co neumí naučit své dítě trpělivosti. To, že chce nakupovat hodinu a plete si to s návštěvou hracího koutku je její problém. Hlavně do obchodu brát dítě syté. Neříkám, že prodavačka reagovala správně, ale paní by se měla zamyslet nad svým nadřazeným přístupem.
A ještě zlozvyk, který mně hodně štve - vzít si něco chlazené a když to nechci, hodit to cestou někde do regálu. Mäso, saláty, šunky, mražené i mléčné výrobky, vše se musí pak vyhodit a zlikvidovat. Urvala bych takovým ruce. A mimochodem, učit děti trpělivosti při nákupu je taky dobré. Alespoň by si zvykli, že ne všechno budou mít ihned jak si dupnou. Jenže někteří rodiče si nákup v supermarketu mýlí se zábavním parkem.
Plýtvání u pečiva je minimální, buď se slevni, nebo jde pak pro zvířata. Co mně ale štve a můžou za to jen zákazníci je, že si kupříkladu dají navážit saláty, sýry, maso a pak to hodí někde do regálů. Dělají to i s jinými chlazenými a i mraženými produkty. Lidi, prosím, uvědomte si, že všechno co necháte někde jen tak ležet, se musí zlikvidovat. To je každý den množství jídla. Je takový problém vrátit to na místo, nebo prodavačce? Lidé by se měli nad sebou zamyslet. Nečekat kupříkladu pečivo v devět hodin večer a přemýšlet nad tím, jak se s potravinami zachází.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To mluvil o mzdě své a svých kolegů? Tak to jo, to věřím a můžou být i vyšší, ne? Nikdo vám nedá tolik, kolik já vám můžu slíbit