V tomto sporu nebudou hlavní fakta něměcká národnost, či občanství na jejichž základě byl majetek skonfiskován dle Benešových dekretů. Protože vystěhování všeho německy hovořícího obyvatelstva byla v té době chápána jako kolektivní vina rozpoutání II sv. války, přepadení, obsazení, vykořisťování a genocidy ČSR. Tak jako poláci po II. sv. válce kolektivně vystěhovali židy, jakožto hlavní viníky degradace Polska německem, tak i ČSR přistoupilo k tomuto řešení, ovšem jen pro němce a příslušníky národnostních menšin, které bojovaly s německem. Na židy se tedy Benešovy dekrety nevztahovaly a většina z nich se po překročení hranic z Polska na západ v naši zemi usadili. Po r. 1989 se vyrojili jako kobylky v poušti a dodnes sedí v poslanecké sněmovně, či jiných významných (ovlivnitelných) postech, třeba na všech ministerstev ČR. Nejvýznamější body, budou roky 1620 a 1621, 1948, 1953. Rok 1620 - jmenování Ferdinandem II ( proč byl K. z L. jmenován a k čemu )? 1621 - od koho a v jakém rozsahu získal konfiskát ? 1948 - Benešovy dekrety jakožto právní nástroj k získání všech konfiskátu od r. 1620 - 1948, jakožto tvorba územního celku poválečné ČSR. Kterou mimochodem v té době uznaly vítězné mocnosti. Rok 1953 je rokem vzniku mezinárodního soudu a ten by neměl hodnotit spory před tímto datem. A k nároku Lichtenštejnů ve Slezsku?Jakožto slezský rodák, bych raději uvítal, kdyby se opavsko a krnovsko vrátilo Lichtenštejnům a ti je přiřadili ke svému knížectví. Konečně by začali hospodařit na polích jak se má a né je každoročně zamořovat pesticidy z Agrofetu. To by už nebyl pražský centrál.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Havlíček to řekl jasně.
Čistý zdroj příjmů pro podnikatele - zaměstnavatele.
Takže, zaměstnavatel má příkladně 5 zaměstnanců.
Od EU obdrží prostřednictvím státu a soukromé agentůry která přepošle na žádost podnikatele v daném anticovidovém programu 400 Kč na zaměstnance a ( za to si naúčtuje 150 kč./os./den ).
Zaměstnavatel obdrží na zaměstnance 2000 Kč/den.
Podnikatel vyplatí zaměstnanci za to, že sedí doma a nic nedělá, ( podle svého uvážení ) nějakou částku, třeba 200 Kč/den, - 4000 Kč/měs.
Výsledek = Zaměstnanec co nic nedělá má 4 000 Kč/měs.
Podnikatel co nic nedělá má 20 000 Kč/měs + 8 000 Kč za sebe.
Proč stát nepošle přímo jednotlivě zaměstnancům / evidovaným, tedy rozpoznatelně ověřeným, že jsou zaměstnáni a to dle rodného čísla v systému zdravotního pojištění, plnou finanční dávku ve výši 8 000 Kč/měs.
Proč to tříští a rozmělňuje mezi zprostředkovatele a podnikatele, kteří se obohatí, ovšem opět na úkor všech pracujících, momentálně bez práce?
1 odpověď