Čerstvá zkušenost ze Slovenska, dva automaty, oba červeně blikající že se vyprazdňují. Před jedním pan, dva 130L plne pytle, u druhého my a čekáme. Po 10 minutách odcházíme dat pytel do auta a jít si nakoupit. Po nákupu pan před automaty stále stojí a stále čeká na vyprázdnění. Přijíždíme o 3 dny později, bereme opět pytel s pet a plechovkami + další co se nakupilo za další dny, u jednoho automatu panove, vkládají láhve , mají 2 plne130L pytle. U druhého paní s jedním 130L pytlem. Pánům po vložení lahví z prvního pytle automat zapípal, zčervenal a hlásil potřebu zaměstnance k výkupu lahví. Po chvilce to vzdali a za blikajícího automatu odešli. Druhý automat po paní jsme stihly použít naštěstí bez poruchy. Jestli to takto bude "ne"fungovat i u nás, tak pevné nervi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Po této aféře se mi vybavuje pan Tlustý. Je tomu už pár let dozadu, kdy na FB v nějaké skupině teď už nevím jaké (zřejmě v komunitě eshopistu), ale psal, že byl "odejit" z firmy nebo tak nějak a zakládá si vlastní e-shop a žádal o pomoc s vytvořením a nastavenim. Tenkrát to znělo trošku jakoby mu ukradli jeho dítě. Ale nemůžu to již nikde dohledat.
1 odpověď