V článku naprosto nepřesné informace - maturant jakékoliv střední školy píše didaktický test úrovně B1 !!! vytvořený Cermatem. Student gymnazia následně skládá ústní a písemnou zkoušku úrovně B2 /pokud nemá nahrazeno zkouškou FCE/, ale student střední odborné školy na úrovni B1 /stačí nahradit zkouškou PET/. Totální nekompetence Cermatu - proč nejsou dvě úrovně didaktického testu ? Takže tady by se mělo začít - u výstupu ze střední školy, na vysoké se už jazyk nerozvijí výbec.
Osobně jsem viděl spoušť na ovcích po útoku vlků a tu nechuť a rezignaci chovatele na další pokračování v této činnosti.A takových jsou desítky né-li stovky.Ať si pak vezmou ti "ochránci,duhaři,zelení fanatici" a další jejich podporovatelé kosy a podobné nástroje a jdou udržovat často pro techniku nepřístupné tisíce hektaru půdy,která je díky těmto ovečkám udržovaná a "nezvlčí".
Já viděla též, k pláči. Rozervané břicho březí laně vidim dodnes před sebou,
Takže ať žijí vlkové !
Dvě úrovně maturity cizího jazyka tady v roce 2010 - 2012 byly, to samé nastavení, jako se bude zkoušet od roku 2023, vyšší, pokud někdo chtěl na VŠ, ostatní nižší. Skončilo fiaskem. A za druhé, dvě úrovně zde v tichosti opět jsou - od podzimu 2020 se zvýšila úroveň finální zkoušky pro gymnázia na výstup B2, ale didaktický test, který je v kompetenci Cermatu zůstal B1. Takže jakou úroveň má maturant ? A jakou v reálu, když byl rok a půl doma v pyžamu, s Teams sice puštěným, ale aktivitou nulovou.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Slepice se nepestuju, ty se chovaji. Pestuju mrkev, kukurici, brambory….