Obrovskou a Mega Velkou Gratulaci a Pochvalu posílám všem Pomocníkům a Lidem kteří po celé MS se snažili udržet Trat v co nejlepším Stavu napříč Počasí!! Další Mega Gratulaci si zaslouží všichni diváci kteří fandili všem závodníkům bez rozdílu Národnosti a vytvořili úžasnou atmosféru a zároven pomohli vytvořit Rekord v Návštěvnosti MS!! Za celé MS navštívilo NMNM přes 200000 diváků!!! To je neuvěřitené a všem za to děkuji a všichni by jste si zasloužili Medaili!! Ještě jednou všem Velká Gratulace byli jste úžasní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jediná kaňka na MS byl příchod na tribunu H. Já tam byla včera na štafety. Přechod přez hráz rybníka, asi 80 m, bylo bahno. Stačilo trochu štěpky jako v celém areálu. Ale nespadla jsem, boty se umyly a kalhoty vypraly. Jinak opravdu super.
Naše dcera měla 1, slovy jednu, vyučovací hodinu denně. Zbytek jsem jí musela učit já. Vy jste možná učila 4, ale dcery učitelka jen jednu.
Tak to je mi líto. Nevím, jakou školu a kterou třídu tehdy Vaše dcera navštěvovala. U nás, samozřejmě kromě výchov,všechny předměty byly 2x týdně a k tomu individuální konzultace. Žáci vcelku vše zvládali.
O době covidu by se školské odbory vůbec neměly zmiňovat. Vždy se ní zvedne tlak, když si vzpomenu na tu jednu vyučovací hodinu denně, co měla naše dcera na základní škole.
A školské odbory nebo my učitelé jsme si svévolně zařídili distanční výuku? Covid byl v celém světě a všude se učilo distančně. O jedné hodině nemluvte, byly minimálně 4 denně. Ovšem dítkám se neustále sekaly PC nebo nebyl signál. Kdo se chtěl učit, ten se učil. Mohl docházet na konzultace do školy.
Samozřejmě pro žáky na 1. stupni to bylo bez rodičů těžké.
Je ale zajímavé, že dřív ty děti co na ně ty rodiče neměli čas, byly proti dnešním dětem o dost lépe vychované, doma musely pomáhat, dokonce uměly i zdravit a poděkovat. To, že dnešní matky mají díky vymoženostem dnešní doby na děti více času, ještě totiž neznamená, že ho věnují těm dětem. Nejvíc mě fascinují matky, co břichem tlačí před sebou kočárek, o dítě se nezajímajíc, a čučí u toho do mobilu, připitoměle se do něj usmívajíc.. Nebo místo na hřiště jdou s dítětem do kavárny klábosit s kamarádkou. Jo, mají to ty matky dnes fakt těžké... Za mě tedy to mají těžké spíš děti s rodiči..
Jedna taková matka čučela u nás na zastávce do mobilu a nevšimla si, že jí malá dcerka odjela jiným autobusem. Přidala se ke skupince cestujících. To jste měla vidět tu paniku. Nevím, jak to dopadlo, ale asi dobře.
No tak hlavně by měl mít poslední slovo psycholog z pedagogické poradny a ne rodič, který, když si dupne, tak s tím nikdo nic nezmůže a pak trpí všichni.
Paní Ptáčková, máte pravdu. O všem rozhoduje rodič. Učím na základce a ve třídě mám 2 žáky s LMD, ale jim se u nás líbí, takže žádná speciální škola. My je učíme podle osnov specky a k tomu dalších 15 z toho 2 s STDX, 10 na hranici podprůměru a 3 v normě. Děsná příprava na hodinu. Valachová to totálně pohnojila s inkluzí.
Ministerstvo má úředníky kteří by měli být schopní získat údaje o počtu škol, dětí, studentů a počtu učitelů. Dále ví kolik financí ministerstvo má a než je rozdělí do škol základních, středních, vysokých tak by měli používat rozum. Určit to nejdůležitější a to je co se bude učit. Když to zvládli komunisté doufám že to dokáže i demokracie. Zapomněla jsem na důležitou věc a to jsou učební obory, obávám se že manažéři atd služby nezvládnou.
Paní Olgo, máte naprostou pravdu, ale oni rodiče vidí ve svých ratolestech jen ty nejinteligentnější tvory na světě. Ti rukama pracovat přeci nebudou. A může to být tupec, který neumí ani násobilku. Přísloví, že řemeslo má zlaté dno, už dnes neplatí. Nevím, kdo bude opravovvat pračky, chladničky, vysavače. Učební obory dnes nelákají.
Na Min. školství byl vždy "průvan".
Reforma stíhá reformu.
Ministři se točí na postu jako na větrném mlýnu.
Na konci dostanou všichni nějakou dobrou "trafiku" :-(
A začalo to Petrou Buzkovou, odbornicí na "školství". JUDr., která to vše podělala svým RVP a tím nastal binec ve školstí. Dovršila to Valachová svou inkluzí. Taky učitelka, teoretik.
Když se vám zdá, že berou moc, jděte to dělat také. Já osobně bych s těmi haranty nevydržel ani den. Zvyšující se korektnost i blbost je alarmující. Je pravda, že výuka není nic moc, respektive znalosti žáků. Ale to se nezmění dokud se bude ministerstvo zabývat hlavně penězi a ne kvalitou.
Pane Gal, máte pravdu. Znalosti dětí se nezmění, pokud si žáci nezačnou sami doma upevňovat učivo procvičováním. My jim to do hlavy nenalijeme. Ale domácí úkoly jsou nepřípustní. Mají přeci svou "Ústavu práv dětí." Povinnosti však neznají žáci ani jejich rodiče. A ministerstvo? Škoda mluvit, učit na základce či na střední je úplně o něčem jiném jak na vysoké, kde učil náš pan ministr.
A proč bych měl jít učit? Mám svojí práci, své podnikání a nikde nebrečím, že bych stále přidávat nebo více vydělávat. A jsem rád, že se shodneme na tom, že kvalita výuky upadá, což je ale především vinou těch, kteří chtějí stávkovat. nejdříve za nepedagogické pracovníky a najednou se ukáže pravda, že jim jde zase jen o ty jejich platy. Nadprůměrné. Kolik odpracují hodin za rok? Zkuste si pak ten jejich průměrný výdělek přepočítat na hodinovou mzdu.
Pane Počepický, kdopak Vás vše naučil, abyste mohl podnikat? Vaši rodiče? Buďte vděčný za své učitele. Opravdu nebrečáme za naše platy a nestávkujeme ně, ale za uklízečky, školníky a další potřebné ve škole.
Učitelé nebudou mít nikdy dost..studovali zdarma na našich VŠ,tak by měli být solidární..za těch 25 hodin týdně..
Vážená paní. Obvyklé klišé použiji: "Kdyby jste se lépe učila, mohla jste vystudovat pedagogickou fakultu a užívat si úžasného učitelského povolání a učit 25 hodin týdně. V 7,30 ve škole, ve 13,00 domů a šlus. To je totiž asi Vaše představa. Všichni žáci žhaví vzdělávání, rodiče úžasní, podporující učitele. Utopie. Dnešní rozežraní a sebevědomí fracci a nesoudní rodiče, kteří je v tom podporují, je standard. Přijďte si zaučit k nám do školy. V mé třídě: 2 žáci mentální retardace, ale u nás se jim líbí - učíme je podle osnov speciální školy, 2 žáci STDX ( dyslexie,dysgrafie), 9 žáků podprůměrná inteligence, 1 sociální nepřizpůsobivost (toho neustále krotíme) a 2 průměrně inteligentní. To je super učení matematiky. Takže 5 příprav pro 1 hodinu. Takže dle Vás 25 hodin. Nemáte ani ponětí o učitelství a jen hloupě pindáte!
Pokud čtu tento článek, tak bych snad začal učitele litovat. Pak ,ale vidím jejich neschopnost v reálu a mám pocit, že za odvedenou práci mají peněz až moc.
Pane Pavle,přijďte k nám do školy a uvidíte reálnou neschopnost. Učitelé makají a naši romští žáci a jejich rodiče to mají ... Ta neschopnost mnohdy není na stranĕ učitelů.
Pokud se jim něco nelíbí můžou odejít jsou postradatelní jako každý. Stát by i ušetřil na jejich platech a dal je těm co si je zaslouží (hasiči, policisté, záchranka) .
Jdu letos do důchodu,přijďte mĕ vystřídat, aprobace Ma _ Fy. Super práce,dĕti úžasné, inteligentni, vychovavé. Násobilku ale neumí,o dêlení nemluvĕ. Bohužel jsem jim to do hlavy nenalila. A i ten hasič se musí svou práci naučit. A kdo ho to naučí? Vy nebo doma svépomocí?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za 48 let práce jsem měla 87 dní nemocenské. Zatím se mé zdraví drží v normě. Myslím, že jsem do systému nasypala jako pedagog dost. Tak snad až budu potřebovat lékařskou péči, nebudu potřebovat desetitisíce, aby si mě někdo všiml a adekvátně mě léčil.