Kdysi nám na přednášce pan dr. Míček (psycholog) říkal, že úspěšný vysokoškolák má IQ cca 120, že si máme tedy vybrat jiný osobnostní test, abychom se o sobě něco dověděli. To by podle Gaussovy křivky bylo nějakých 15% populace, takže pokud studuje a absolvuje vysoké školy víc lidí, nutně klesly požadavky a úroveň vzdělání.
Přístup ke kvalitnímu vzdělání má každý, kdo se vzdělávat chce. Nebo se domníváte, že v některých školách učitelé záměrně zamlčí žákům učivo, aby je znevýhodnili? A pokud se děti bez zájmu učit se octnou ve třídě těch snaživých, škodu utrpí ty snaživé, aniž ty ostatní cokoli získají.
Migranti žádné sociální dávky dostávat nemají. Po pár měsících (jazykový kurs) ať si vydělávají. A jakýkoli kriminální čin má mít za následek vyhoštění s celou rodinou.
Lidská práva jsou pro ty, kdo se jako lidé chovají. Arogantního přistěhovalce vyloučit ze školy a rodiče i s ním vyhostit - jak prosté, jak účinné, jak srozumitelné pro podobnou sebranku!
Děti se specifickými potřebami a neschopné respektovat normy chování vyžadované po všech ostatních dětech patří do škol zvláštních, speciálních (atribut doplňte dle libosti). Proč by měla většina snášet vyrušování atd. kvůli jednomu dítěti s psychickou poruchou?
Lidé bez vlastního příjmu a neochotní vydělávat si na živobytí prací by měli mít nárok na tři jídla denně v jídelně (jejich děti ve školní jídelně) a na lůžko na ubytovně; žádné peníze.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdysi nám na přednášce pan dr. Míček (psycholog) říkal, že úspěšný vysokoškolák má IQ cca 120, že si máme tedy vybrat jiný osobnostní test, abychom se o sobě něco dověděli. To by podle Gaussovy křivky bylo nějakých 15% populace, takže pokud studuje a absolvuje vysoké školy víc lidí, nutně klesly požadavky a úroveň vzdělání.
1 odpověď