Rád bych zmínil jednu dosti opomíjenou věc, totiž definicí levného EV. Podstatnou část prodejů EV na světě tvoří právě tříkolky a čtyřkolky, tzv. mini EV. Typicky třeba firma Wuling.
Odkaz -
cenové parity i pro malé a levné (relativně) vozy bude dosaženo už nejspíš v roce 2027
Samozřejmě. Zdraží se klasická auta a budou cenově srovnatelné a tím pádem relativně levné ve srovnání s klasikou. . Ale je otázka KDO si taková drahá auta bude moci koupit.... Pan Hajič v tom má jasno. Každý!!! A to je zásadní problém nucené elektromobility.. Ani na západě třeba v Německu nejdou BEV zrovna na odbyt. Po konci dotací šly prodeje dolů. Takže rok 2027 je iluze snílků.....
V Číně jdou EV na odbyt mnohem lépe, Evropa už v automotive nehraje první housle. Levné EV přijdou z Číny.
Ale o tom se mluví už roky. Fialova neschopná vláda kupuje předražené Fka, přitom nemáme protivzdušnou obranu. Tam měly jít finance. Gripeny se pani ministryni nehodily, protože je nevybrala sama, hloupá egoistka. Přitom modernizace Gripenů by byla daleko výhodnější.
Gripen jako bojový stroj skončil, nemá na boj v moderní válce.
německý lid si odhlasuje green deal a když manžeři plní přání lidu, tak jsou ti špatní.
A když ti stejní manažeři tvrdili, že to bude mít tvrdý dopad na ceny, tak německý lid mlčel a politici hulákali: to dáte; my vtomu věříme, že to jde; to půjde
A ejhle manažeří měli pravdu a teď jsou ještě černé ovce.
Jenže zákony fyziky popřít nejde, ať jste komunista či zelený levičák sebevíce.
V případě VW nejde o zákony fyziky, když to jiné automobilky zvládají, ale o zákony ekonomie.
Po letech utrpení a útlaku ze strany Syrského řezníka Bashara al-Assada je Sýrie konečně svobodná, ale nyní nastává otázka, co bude s těmi kurdy. Turecko, jakožto demokratická země a člen NATO, by mělo spolupracovat s USA a s experty z OSN, na zajištění míru diplomatickou cestou
Turecko není demokratické, je to islámská demokratůra s ambicí obnovit Osmanskou říši. Členem NATO je především kvůli své geografické poloze jako protivník Ruska.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Levné auto si představuji za 300 000, nikoliv za 800 000, jak je tomu dnes.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Číně se sežene dobré EV od 250k. Pokud je rodina chudší nebo chce mamataxi pro ženu, tak už od desítek tisíc.