Je možné, že v městské dopravě jsou baterie výhodnější neboť tam je možné poměrně často se připojit na elektrickou trakci na zastávkách nebo na troleje.
Ale jestli chceme nahradit naftu v zemědělských a stavebních strojích, tak na to současné baterie nemají. Takže zbývá vodík nebo nějaké syntetické uhlovodíkové palivo.
Pan ministr dělá ze zemědělců blbce a malé děti, kteří pravděpodobně neví, že musí pěstovat to co se prodá.
Vůbec se nezmiňuje o tom jaké překážky nám naše vlády pod diktátem Bruselu házejí pod nohy. Zatím co v celém světě se potraviny pěstují na základě nejmodernějších vědeckých základech (např. gmo plodiny) Tak u nás, potažmo v Evropě se snažíme vrátit někam do 17 století. K tomu jen tak zvýšíme na dvojnásobek zemědělskou daň s pozemků, zakážeme ochranné látky, omezíme hnojení a samozřejmě s každou takovou hovadinou přijde nový byrokratický formulář, který někdo musí vyplnit a poslat.
To vše ve skutečnosti znamená, že nám uměle omezují úrodu a na druhé straně zvyšují náklady. Ovšem když se má souběžně s tím zdražit máslo o 20 Kč nebo vajíčko o 2 Kč tak je oheň na střeše a hned se to řeší až na vládě kdo, že si to chce namastit kapsu.
Dej blbci funkci , vymyslí papír. Další administrativní nesmysl z rukou úředníků.
Omezte byrokracii , tu musí naplnit soukromník s 20 ha stejně jako firma s 5000 ha. Ale ta firma na to má kancelář plnou úředníků, kteří se specializují na papíry a hlavně sklizně dotací. Tomu nemůže většina malých konkurovat.
Definujte slovo "masívně".
Pořád jsme 100 let za opicemi. Jak je vůbec možné stavět dálnice a uvádět je do provozu bez patřičného vybavení. Vždyť bez takovýchto důležitých součástí by nemělo projít žádné stavební povolení. A jestliže to tam je tak proč už nestojí. Vždyť na daná území by stát mohl vypsat výběrová řízení a samotnou stavbu a její údržbu by mohli zajištovat soukromí investoři , například majitelé čerpacích stanic.
Bioplynkový byznys je největší ekologický zločin současnosti.
Místo abychom podporovali ukládání organické hmoty do půdy a tím zlepšovali její kvalitu, tak dotačně podporujeme výstavbu a provoz bioplynek, které jsou krmeny převážně kukuřicí a tzv biologickým odpadem (hnůj,kejda...) a do půdy se nevrátí prakticky nic. Naopak ji těžkou technikou pravidelně utužíme.
Bohužel většinu protierozních opatření v Česku prosazují lidé, kteří v životě nevypěstovali ani ředkvičku. A tak jedním z hlavních opatření je vyhlášení erozně ohrožených pozemků. Zajímavé je, že u nás je jich zhruba 3x více než v sousedním hornatém Rakousku. Navíc české specifikum je omezení orby a hlubokého kypření.
Ať mají jednotlivé subjekty větší zodpovědnost za opakované erozní události, ale proboha neplaťte se sedlákům do jejich práce. Oni sami vědí o svých polích nejvíce.
Mimochodem nejvíce erozních událostí je na polích s kukuřicí, kterých enormně přibylo právě díky zeleným dotacím na výstavbu bioplynek.
Na začátku průmyslové revoluce s rozvojem parních strojů se v Evropě zdecimovaly lesy. Proto se přešlo na pálení uhlí. Zde po 200letech zažíváme pravý opak. Místo abychom nechávali biologický odpad ( slámu, klestí ) v přírodě a tím podporovali ukládání uhlíku do půdy, tak za dotace podporujeme jeho pálení. A to se mnohdy ona biomasa vozí i přes půl světa.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bohužel Češi opět objevují Ameriku. Copak ve vedení ŘSD není nikdo, kdo by jezdil autem na západ od našich hranic. Pak by nemuseli nic objevovat, stačí to okoukat. Co je tak složitého na tom, když je například pražský okruh přetížený, snížit rychlost na příjezdových dálnicích klidně již v dvaceti kilometrovém předstihu tak, aby se doprava zklidnila . Takové jednoduché opatření prudce snižuje riziko havárií na konci kolon a tím pádem nedochází k ucpání komunikace. Toto všechno prakticky nic nestojí a lze to podle dopravních statistik aplikovat v předstihu.
Ovšem tyto jednoduché postupy se naprosto liší od toho co pražském okruhu zažíváme
Během 20 km, jsou schopni změnit rychlost jízdy i 6-7 x. Takto se plynulé dopravy opravdu nedočkáme.