Vycházel bych z toho, že drtivá většina elektromobilistů, né-li aktuálně naprosto všichni, jezdili spalovacími vozy roky i desetiletí a mohou velmi dobře a (většinou) objektivně porovnávat oba světy. Obráceně to neplatí. Drtivá většina odpůrců elektromobility v elektromobilu v životě neseděla, natož aby měla nějaké reálné zkušenosti a vychází jen z řečí na internetu nebo od známých.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To psala nějaká zaostalá AI, ne ?
Pokud je pro někoho šok, že jsou elektromobily dražší, tak si stejně nové auto nekoupí, protože nemá dostatečnou mentální kapacitu na to, aby na něj vydělal.
Dotace momentálně žádné nejsou a ty co byly, tak byly velmi krátce.
Dojezd je samozřejmě vůz od vozu. Pokud si koupíte městské přibližovadlo, tak samozřejmě není dělané pro dálniční cesty. Pokles kapacity během pěti let bývá do 15% u starých dávno překonaných elektromobilů. Dnešní baterie jsou zase úplně někde jinde.
Wallbox opravdu nestojí desítky tisíc. Běžné wallboxy koupíte od 6tis.
Havarijní pojištění není dražší než u odpovídajícího spalovacího vozu.
Pneumatiky jsou stejné jako u klasického auta. Můžete si koupit nějaké speciály, ale to můžete i u spalovacího auta. Nutnost to ovšem není.
Recyklaci baterie konečný zákazník neplatí. Je ze zákona zahrnuta v ceně vozu.
Chápu, že jde autorovi o čtenost a útočí na nejhlubší pudy hlupáků, ale nemusel by to dělat tak okatě. Má se ještě co učit.
3 odpovědi