undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Jiří Rejtharek

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky2Příspěvky a odpovědi3Líbí se3
  • Jiří Rejtharek

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jiří Rejtharek
    Jiří Rejtharek

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 8 měsíci

    Ten článek je pěkně stupidní, vždyť s EU to nemá co dělat 😄 Ve skutečnosti je to německá vyhláška, která říká, že pokud sněží nebo mrzne, tak máte mít pneu označené alpským symbolem. Platí to pouze v Německu!


    Alpský symbol je značení dle předpisu EHK/OSN č. 117 (čili předpis OSN, nikoliv EU), který značí „pneumatiku na sníh do těžkých sněhových podmínek“. Tento předpis je platný od roku 2005 a většina zimních pneu prodávaných v EU ho od té doby má.

    Označení M+S bez alpského symbolu mají dnes možná jen nějaké offroad pneu (AT/MT).


    Takže v reálu ten článek měl znít: "pokud máte na autě 20 let staré zimní pneumatiky, nejezděte do Německa, když sněží" 😄


    Jo jen tak btw. tato vyhláška platí v Německu už od roku 2018 😄 jen nyní končí toleranční období pro pneumatiky vyrobené před 1.1.2018

    ENERGOZROUTI.CZ
    V říjnu přijde zákaz některých pneumatik na automobily. Nemáte je na svém voze?
    Už od října letošního roku vstoupí v platnost zákaz používání některých pneumatik na vozidel. Pneumatiky s označením M+S dříve přitom bylo možné jako zimní využívat, evropská úprava to už od října zakáže. Pro většinu řidičů to ale problém nebude, jelikož již mají „nový“ druh pneumatik.

    2 odpovědi

  • Jiří Rejtharek

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jiří Rejtharek
    Jiří Rejtharek

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Není pravda, že by v tomto případě byl motor 110 kW v něčem jednodušší oproti 132 kW. Také má 2 lambdy a vodou chlazené turbo. Dokonce je HW zcela shodný (včetně vstřiků a k03s turba) s 132 kW motorem a liší se pouze SW. Jistá výhoda je, že se tato 110 kW pouze úpravou SW dá při dobrém technickém stavu upravit na cca 150 kW.

    GARAZ.CZ
    Test ojetiny: Seat Ibiza FR 1.8 Turbo je nejlepší „sleeper“
    Třetí generace modelu Ibiza začíná stárnout, ale ještě se dají sehnat relativně slušná auta. A s tímhle vzácným motorem navíc můžete mít opravdu zajímavý a nenápadný vůz, se kterým zpráskáte na okreskách kdejaký sporťák.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.