"Moderní seznamování se odehrává hlavně v digitálním světě, což může být pro čtyřicátníky i starší generaci nové a občas nepříjemné prostředí."
Jo, pro čtyřicetileté je internet a podobně úplně tajuplný. Ví autor/ka článku, že digitální svět využívají čtyřicátníci už nějakých cca 25 let, že to není novinka posledních pár let?
O něm víme, že má své děti natolik "rád", že na ně dlouhodobě neplatí (on statisícový dluh nevznikne za pár měsíců...). Taky o něm víme, že je natolik spořádaný, že byl i ve vězení.
O té holce/holkách víme, že jedna se zhroutila, když uviděla někoho, kdo jí jej připomínal. A pak to tedy nahlásil na policii její partner, nikoliv ani ona.
Si tak říkám, jak moc člověk musí být morálně vadný/odporný, aby mu přišlo v pořádku apriori odsuzovat ty holky.🙁
To je těžké, když dost lidí nechápe dané sdělení, neumí počítat, neumí si informace ověřit. A to se týká i veřejně známých komentátorů, v tomto konkrétním případě třeba Luďka Staňka.
Zarážející pak je, že i když někdo v komentáři věcně vysvětlí (i třeba se zdroji), v čem se někdo plete, tak stejně se najdou lidé, kteří jej mínuskují a naopak lajkují ten lživý komentář.
Po 14 letech ve vězení jej dali na protitoxikomanické ochranné léčení = je závislý na drogách? Znamená to, že ve vězení byl dlouhodobým uživatelem drog? Ono už v nedávném článku psali, že nějací jiní vězni měli u sebe telefon, drogy, tetovací přístroj. Bych čekal, že vězení bude místo, kde tyto věci nebudou...
Taky aby nebyla v mínusu, když jen ředitel měl loni příjem přes 5 600 000 Kč.
Já se s poštou rozloučil po reklamaci. Ztratili úřední zásilku, odmítli kompenzaci (stačily by mi i nějaké reklamní blbosti). A to jsem u nich nechával tisíce ročně (dříve i měsíčně). Si myslím, že jsem byl nadprůměrný zákazník, ale i tak jim stálo za to mě de facto okrást (jelikož nebyla jistota, že tu ztracenou zásilku najdou, poslal jsem ji znovu = duplicitní náklady). Jsem přesvědčen, že jen náklady na tu paní z reklamací,která si se mnou psala, byly výrazně větší, než by byla cena těch reklamních věcí, které mi mohli dát v rámci kompenzace (byť peníze by byly férovější).
Ty otravné aplikace a registrace má/chce snad každý obchod.
Nicméně v Lidlu nakupuji pravidelně (v drtivé většině v jedné prodejně). Ale zklamali mě tedy personifikovanou odměnou za nákupy. Dali do těch odměn věci, které pak na té dané prodejně vůbec neměli. Navíc to udělali provokativně (byť asi nechtěně), stylem že jako odměnu dali banánek v bílé čokoládě, ale na prodejně všude vystavili banánky pouze v hořké, na které se to nevztahovalo... Za mě by udělali lépe, kdyby raději nedávali žádné odměny, než slíbit něco a pak to tam vůbec nemít.
"Například 36letý muž z Jičínska investoval před třemi lety statisíce do kryptoměn. Ke skutečnému založení kryptoměnového účtu ale nikdy nedošlo a o investované peníze přišel."
Ludmila Žlábková, Lenka Zoulová - takže on ty peníze jen neposlal podvodníkům? On je tedy do něčeho investoval? Do čeho investoval? A pak tedy nějakým způsobem jeho investice ztratila hodnotu?
Tipuji, že ty peníze "jen" poslal podvodníkům. A že tedy to, že ty peníze investoval, si vymýšlíte. Je to tak?
Nejen e-shopy, ale třeba i takové Aukro.
Je paradox, že Aukro má teď reklamu, kde se snaží tvářit solidně, přičemž reálně jde o společnost, která rozhodně k podvodným praktikám nemá daleko.
Například minulý rok udělali podvod (aspoň z mého pohledu) na lidi, kteří byli zvyklí platit přes jejich web. Pokud byl člověk zvyklý, že ve vyhrané aukci vybral platbu/způsob dopravy a na další stránce to přes QR kód uhradil, tak těžko mohl čekat, že se tam najednou objeví další nenápadné poplatky (servisní, "ochranný"). To byla vyloženě past. Byť sám mám na Aukru tisíce prodejů/nákupů (a podnikatelský účet), tak jsem si toho delší dobu nevšiml a zaplatil tak zbytečně na poplatcích řádově stokoruny. Pořád se o ně cítím být okraden. Teď už zase ta podoba platby vypadá jinak (poplatky jsou viditelnější). A taky měli "fajn" přístup k reklamaci - ty peníze, o které mě (z mého pohledu) okradli, vrátit nechtěli. Přitom za dobu, kterou jsem tam prodával, jsem jim nechal desítky tisíc korun na poplatcích. A to, co ukradli a případně by mi vrátili, by de facto měli za měsíc zpátky na dobrovolných poplatcích. Ale přišlo jim, že za tu vratku nestojím (a že je tedy "logičtější" ukrást pár set jednorázově, než je dostávat dobrovolně pravidelně každý měsíc). Tak jsem tam skoro všechny aukce zrušil.
Vzhledem k výše uvedenému není žádným překvapením, že Aukro postrádá několik atributů, které solidní firmy mívají. Chybí telefonní kontakt, chybí jména zaměstnanců (dokonce i v emailu se bojí uvádět příjmení).
Prostě důvěryhodná společnost se takto nechová.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Právníci vznesly? A soudce udělil kauci? Vždyť to se nedá číst.