VW normálně páchá sebevraždu, už tomu i věřím. Další zmetek místo pořádného auta, slabý motor, auto vzhledově hnus, kvalita v posledních letech taky nic moc ale cena vždy hodně vysoká. Ať udělá velkou dodávku multivan transportér s motorem 2,5-3 litry 6 válec bez dementnich asistentů jako omezovač rychlosti a kvalitu aby motor neumrel po 100 tis km nájezdu, a garantuju že nebude stačit vyrábět a ty tři fabriky na zavření může zase otevřít.
Naopak vozy suv kupé budou v trendu, ještě udělat gls kupé tak by to byl prodejní trhák, lidi vo mají na auto za 3-5 milionu neřeší kufr ale prestiž a chtějí velké auto ala sport. Mercedes se rozhodl spáchat po vzoru Volkswagenu taky sebevraždu protože tyhle auta jsou hodně prodejny, místo toho vyrábí amg s čtyřválcem co si koupilo asi tak celkem 20 lidi. 🤦♂️🤦♂️
Patrik Švarc kdyby tohle pronesl v roce 1945-46, nejen ze by dostal přes pusu, ale byl by souzen a určitě odsouzen za vlastizradu. Je potřeba vnímat B. dekrety v atmosféře té doby. A z dlouhodobého hlediska to bylo správné rozhodnutí a správné rozdělení národů. Češi nezačali válku, a Němci kteří kolaborovali s nacisty zvlášť v Sudetech si za odsun a zabavení majetku atd můžou sami. Němci se k Čechům za války chovali strašně a ani odsun a zabavení majetku Němců po válce se tomu nemůže rovnat ani náhodou.
Mě fakt nevadí nějaký rám na policejním autě, v tomhle si myslím že je blbost to řešit. Radši bych řešil fetáky zloděje aut atd co ujíždějí před policií a ohrožují u toho ostatní a mají 10 a víc zákaz řízení a nic se neděje. Rám chrání vozidlo před poškozením a sám jsem viděl že ochránil policejní auto, před poškozením když dement rom ujížděl policii po silnici kde je 50, a on tam jel mezi auty 150km/hod.
To stejné most v Ústí nad Labem, při jeho rekonstrukci bude nahrazena celá mostovka s závěsy, nájezdové rampy, pilíře atd, cca 70 % mostu, zůstane pouze nýtovaný oblouk. Při takovém rozsahu oprav je zcela jasné, že by nový most ve stejném stavu (replika) byla mnohem výhodnější staticky výhodnější, možná i levnější rekonstrukce. Po 100 letech jsou nýtované konstrukce na konci životnosti a zátěž mostů provozem je je mnohem verší než tehdy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jaguár páchá dobrovolně sebevraždu, a řadí se do fronty za VW a další automobilky co slavně vyhlásili přechod na elektro a dnes už mnohé přehodnocují protože to lidé nechtějí a hlavně nekupují. Tak snad to i Jaguár za čas pochopí. 🤦♂️