Řidiči kamionu nejsou proto, a jenom proto, že se stalo tradičním českým koloritem brát diety jakou součást čistého příjmu. Diety nejsou výplata sakra, už to pochopte, jsou na sprchu, kafe, jídlo a jiné velké náklady na cestách. Nedej bože být nemocný nebo jít do důchodu, to pojdete hlady. Realita je taková, že máte přiznaných 25 tis hrubého, zbytek v dietách. To je ten důvod, proč nejsou řidiči, průměrný věk značně stoupnul, všichni zdrhli před důchodem vc. mě do na městských firem kde je vše přiznané a dálková jim může políbit.
Tak to že Trump nemá páru o základních principech ekonomiky se ví už dlouho. Hned asi v druhé kapitole ekonomiky ve škole jsme se učili, že házením klacků konkurenci pod nohy nikdy nevede k většímu vzestupu vlastních produktů i služeb, pokud sám nemám dobrý produkt/marketing/management. Tento typ lidí získává bohatství jinak, něco jako Babiš Kostelecké uzeniny.
Jsem přesvědčen, že 80% ze zmiňovaného cca milionu je to zapříčiněno nechutí pracovat, leností, drogy atd. Máme tady cca 4 % nezamestanosti, všude chybí lidi, stačí jen chtít. Zrušil bych veškeré sociální dávky a přiznal bych je (klidně mnohem vyšší) jen těm co je opravdu potřebují. Tedy ZTP (prověřeným, né simulantům, že jich znám..), dobře, ...samoživitelkám na mateřské, ale tvrdě odstupňované. Obě děti doma ....velká dávka, obě děti již ve školce (máma může jít do práce)...o něco....menší dávka. Obě děti po škole, vyučené...žádná dávka....pak je přeci normální, že matka i oba mladí chodí do práce ne...Každý donese dom 20 (držím se při zemi), to je 60. Z toho už lze slušně žít. Bohužel, systém je zde nastaven špatně, mnohým se nevyplatí pracovat. Pak zbyde i na důstojné důchody
Opět a zas modelový případ, kdy ego, narcismus a moci-chtiveč zastínil rozum, logiku a hlavně základní principy ekonomiky. Snad asi v druhé kapitole ve škole jsme se učili, že házením klacků konkurenci pod nohy nikdy nevede ke zlepšení prodejů vlastních produktů a služeb. Vybavuji si slova jednoho ekonoma (už si nemohu vzpomenout kdo to byl) a ten říkal, že dobrý chod ekonomiky je jako řeka, musí svévolně téci, nebýt přeregulovaná atd. Jakmile totiž postavíte přehradu (v tomhle případě cla), na chvíli sice získáte více vody před hrází, ale za ní je o to méně. No a když hráz zbouráte, nějaký čas trvá, než se vše vrátí do původního stavu. Prostě brzda, nic víc.
Nějak my tam chybí smysl nejhlavnější. Aby auta zlevnila o 30% aby si je mohli dovolit šiší masy obyvatel a obnovoval se vozový park za novější čisčí auta. Proto jsou, jdou a půjdou prodeje do kytic. Zatím se dosáhlo jen toho, že nám vozový park v ČR zestárnul za posledních 20 let z průměrných 13,5 na 17 let. To samé energie,..v plně plynofikované vesnici topí 80% lidí dřevem. Viděl bych to na jeden jediný pilíř, zjednodušit automobilkám život, necpat do aut nesmysly které nikdo nechce a z bezpečnostní nemají nic společného.
Máme dětskou obvoďačku, která to má v hlavě naštěstí ještě v pořádku a nedívá se na profit od pharma firem. Sama mi řekla, že právě děti očkované na chřipku tam má nejčastěji. Za Covidu...máme v baráku všemi dávkami plně očkovaného policisty a už měl 5x covid (ptám se kde je účinnost těch vakcín?). Švagr chytl po očkování Phizerem malý infarkt a má jedničku invalidní důchod. Kéž by lidi nebyli jak ovce a nenechali si hned všechno píchnout, protože to bylo včera v televizi, Mě tam nikdo nedostane...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Česku máme taky jednoho, dělá ve škodovce v Boleslaví. Potkal jsem ho na Mácháči. Přezdívku má pochopitelně Leo