Opět ženy: Žensky princip je zpravidla vždy chaoticky a komplikovaný. Její stížnosti odrážejí její náladu a nebývají objektivní, Často si ženy stěžují na něco jiného než co je třeba změnit, Většinou nemají logické argumenty a tak se uchylují ke kritice a cenzuře životních kroků a ty jsou prostředkem k dosažení nějakého vlastního zisku. Jde vlastně o podvod.
Emocionálně nevyzrálé ženy (ve skutečnosti s velmi nízkým sebevědomím) nevědí, že se sami snižují na úroveň nejnižšího morálního bahna. Kdo klesl do toxické žumpy páchne morálním hnojem kde hlavní roly hraje kritika, ponižování, výčitka, faul, podvod a cenzura je dokonce přesvědčen, že na tento mentální jed a vzorec chování má razítko jako normu.
Toxické chování u žen standard: Než aby se naučily sdělovat co potřebují, volí strategii manipulace. Jedná se tak trochu o dětinské chování znak nezralosti a nízkého sebevědomí. Znamená to, že nemají funkční mozková centra, která jsou zodpovědná za svědomí, stud a zodpovědnost. Jde nejčastěji o nedostatečnou schopnost komunikovat své potřeby a pocity. Jedná se o znak zmrzačeného charakteru, (jde o systém emoční záchodové mísy kam se může vyplivnout jakýkoli nejnižší morální páchnoucí hnůj a na chlapovi se žádá, aby jej spláchnul). Emocionálně nevyzrálé ženy ve skutečnosti nevědí, že se sami snižují na úroveň nejnižšího morálního bahna. Kdo klesl do morálního hnoje, kde hlavní roly hraje kritika, výčitka, faul, podvod a cenzura je dokonce přesvědčen, že na tento mentální jed a vzorec chování má razítko jako normu.
Řada lidí nemusí mít doktorát, aby pochopili, držet se dál od elektrických aut. Důvod je prostý. Jejich současné baterie. Dokud bude existence elektromobilů stát a padat s mnohasetkilogramovými pakety baterek, které odpovídají často sotva 20 litrům paliva v nádrži spalovacího auta, které doléváte hodiny, stojí bambili-on, a mají omezenou životnost, nabijení přes uhelnou elektrárnu dvojnásobné emise než spalovák, technicky i ekonomicky mimo mísu. Toto je smrtící koktejl tristních vlastností, který se stará od mizerného dojezdu přes pomalé dobíjení až po enormní ztrátu hodnoty těchto aut. Máme tu spalovací auta. Dobíjejí se tak rychle, že se o tom elektromobilům ani nezdá. Cvaknete a zase jedete. 100 sekund vám přidá snadno přes 1 000 km dojezdu v závislosti na spotřebě. Jejich dobíjecí infrastruktura není vůbec žádný problém, pumpy jsou všude otevřené a jsou pořád stejně rychlé. Je to jednoduché a nejede přes to lepší vlak než maximálně nějaká zelená lokálka řízená posedlou strojvůdkyní.
Sme už starí na rozprávky,
ale zase mladí na prehry.
Nekrmte nás tým, čo bolo a čo bude.
Aj tak sme stále frajeri.
Výroky zelených mužov
zhrdzaveli záhadnou hrdzou.
Už hľadíme stále pravde priamo na pery, chce to len neuhnúť od dverí.
To je asi poprvé co senátorům něco vadí že by se probudili??? Volím SPOLU Decroix, Pekarová, Nerudova, Černochová nejlepší kvartet
Kdo první přišel s myšlenkou jsou MOTORYSTÉ. Řekli to ještě před Donaldem T. A všem to vadí. Současní politici nedokážou přijít s myšlenkou či názorem, který by byl přijatelný pro občany ČR, natož s protiargumentem. Nastupují u nich stinné stránky osobnosti a neustále se uchylují k ponižování a cenzurují kroky kdo přišel s myšlenkou. Jedinci, kteří se v této oblasti pyšní nejvyšším skóre, se snaží svých cílů dosáhnout za každou cenu. Emocionálně nevyzrálí politici s temným jádrem osobnosti ve skutečnosti nevědí, že se sami snižují na úroveň nejnižšího morálního bahna. Kdo klesl do morálního hnoje, kde hlavní roly hraje kritika, ponižování, výčitka, faul, podvod a cenzura má tendenci maximalizovat vlastní užitek na úkor druhých, kterou doprovází víra, že na toto chování má razítko jako normu. Uvědomují si, že Evropě největší nebezpečí ji nehrozí od Ruska, ale od ní samé. Ekonomický vlak už ujel a oni se nacházejí v nějaké zelené lokálce řízené posedlou strojvůdkyní.
Karma – tajemná síla, která propojuje naše činy s jejich důsledky. Často se v souvislosti se špatným chováním říká, že karma je zdarma, a tedy že každé rozhodnutí a skutky se člověku dříve či později vrátí. Používat svého muže jako systém záchodové mísy kam se nestyděla odhazovat svůj morální hnůj jasně ukazuje, že zde chybějí mozkové závity zodpovědné za stud svědomí a zodpovědnost. Panu Nečasovi přeji hodně štěstí.
Proč ženy citově vydírají, proč se takto chovají, když je jasné, že tím vztahu, sobě i partnerovi škodí? Než aby se naučili sdělovat co potřebují, volí strategii manipulace. Jedná se tak trochu o dětinské chování znak nezralosti a nízkého sebevědomí. Znamená to, že nemají vyvinuta funkční mozková centra, která jsou zodpovědná za svědomí, stud a zodpovědnost a pak za nezvládnutí svých pocitů obviní chlapa. Emocionálně nevyzrálé ženy ve skutečnosti nevědí, že se sami snižují na úroveň nejnižšího morálního bahna. Chlapa používají jako emoční záchodovou mísu, kam mohou vyplivnout jakýkoli nejnižší morální páchnoucí hnůj. Kdo klesl do nejnižšího morálního hnoje, kde hlavní roly hraje kritika, výčitka, faul, podvod a cenzura je dokonce přesvědčen, že na tento mentální jed a vzorec chování má razítko jako normu.
Když se na zelený mír zeptáte Google. Počerady vyrobí 6000 GWh/rok zároveň vyrobí 4 544 400 tun CO2/rok. Účinnost nabíjení Eauta-realita je zhruba 80 %. Eauto ujede např. v ø 20 000 km/rok cca 55 km/den, spotřebuje 20 kWh/100 km cca 4 MWh/rok. Jeho hmotnost baterie je v ø 500 kg. Počerady nabijí cca 1,2 mil. Eaut/rok. Hmotnost baterií u 1,2 mil. Eaut je 600 mil. tun. Emisní limit 1, 2 mil. Eaut je 4 544 400 tun CO2/rok. Emisní limit spalováků EU předepsala 9,5 kg CO2/100 km. Emisní limit Eauta lokálně v obci EU předepsala „0“. Ovšem v Počeradech je u Euata 18,9 kg CO2/100 km. Emisní limit spalováku je cca 12 kg CO2/100 km. Emisní limit 1, 2 mil. spalováků je 2 880 000 tun CO2/rok.
1,2 mil. spalováků již netankují naftu benzín např. v ø 8L/100 km, a ti neplatí spotřební daň z benzínu či nafty. Pak v rozpočtu chybí cca 34,5 miliardy Kč/rok. Provozujeme Eauta s nulovými emisemi, ale ve vzduchu jsou stále stejné tuny CO2. Nabízí se otázka. Co nás vlastně rozčiluje? Zda Turek, který jel vysokou rychlostí na dálnici nebo zda ekonomický vlak, který EU ujíždí a my už teď jedeme v zelené lokálce řízenou posedlou strojvůdkyní.
Nabízí se otázka, kdo se vlastně chystal na agresi, díky rozšiřování NATO směrem na východ? NATO nebo Putin? Drobné evropské zpěvné ptactvo na daních a dalšími dary přispěli, aby umírali lidé, jak na straně jedné tak druhé. Evropské vlády spolu s evropskou unii tyto daně a dary rozkradly a podpory Ukrajině se nedostalo tak jak se očekávalo viz dary v podobě dronů. Z diskusních příspěvků je zřejmé, že většina občanů je z těchto darů, které se rozkrádají nadšena a proto volí korupci a rozkrádání. Další otázka, která se nabízí. Jak dopadla evropská unie ekonomicky? Ekonomický vlak evropské unii už ujel a my teď jen koukáme jak jedeme nějakou lokálkou, kterou řídí posedlá strojvůdkyně.
První byli MOTORISTÉ kteří řekli svůj názor.
Kde se vzala tu se vzala jedna mladá
Greta s politiky si už cvičí celá léta.
Elektrické auto to je dobrý nápad každý ovšem může, grýndýl jinak chápat. Emise, to je jisté, lokálně jsou čisté. Nabít jeho baterky zvládnou naše uhelky. Tady už to čistý nebude. CO2 ku zvládaj přes emisni povolenku tyvole. Kup si auto, už Tě mají, zvýhodněnou nabíječku nabízejí, když chytneš i dotaci zdá se, že se ti to vyplácí. Že jsi mazák, že máš prachy ukážeš všem registrační značku s Éčkem Tohle všechno regulují našim DPH áčkem. Pak zaplatíš to hravě vědomostně jsi však na dně.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Osobní automobil a přípojné vozidlo jako jízdní souprava. Zde bych autorovi doporučil doplnit si vědomostní bohatství
1 odpověď