Ten bývalý náměstek, co tvrdil, že auto je po Praze nejrychlejší: Odkaz
Baron v knize nelétá, jen se vznáší: „Baron couvl. S vypoulenýma očima se díval na škrábanec na levé dlani. »Ty... ty...« Pak se ve svých suspenzorech převalil na bok a zůstal jako roztékající se hromádka masa vznášející se několik centimetrů nad podlahou. Jeho hlava s ústy rozevřenými dokořán se volně kývala. “
A d’Artagnan s Rochefortem nešermoval jako s prvním v Paříži (to bylo s Athosem), ale střetl se s ním již v Meungu (Meung-sur-Loire) cestou do Paříže.
Společnost CycloMedia "průzkumem" zjistila... Takže již v názvu společnosti provádějící výzkum se dozvíme výsledek.
Mezitulek: : Řešení? Lepší cyklostezky a rychlostní limity
34 % = výrazná menšina navrhla - ve výzkumu???? Jak navrhla?
Jako řešení současné situace navrhlo 34 procent respondentů zlepšení současné cyklistické infrastruktury,
Každý pátý Pražan si dle průzkumu přeje snížení rychlostních limitů ve městě.
20 % - každý pátý? Nutno dodat oslovený.
Pakliže autor tvrdí že: “ČNB je příliš malý pán na to, aby zkrotila světové ceny surovin, jejichž překotný růst vyvolal inflační bouři”, tak je namístě otázka k čemu ČNB tedy je. A jestli by nebylo lepší platit EURem a mít v ECB velkého pána, který něco zmůže. Pohled na inflaci v eurozóně, kde je průměr meziroční inflace 8,6 % proti našim 19.1 % něco napovídá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pakliže bylo množství respondentů rozděleno stejně na jednotlivá města, tak je to 375 lidí (jedna škola) na město. Takže 0,0375 % obyvatel Prahy vybraných neznámým klíčem je bráno jako vypovídající vzorek.