Nevím kolika vozove soupravy jsou. Jestli autor nespočítal všechny jednotlivé vozy. A neni vmax Pendolina náhodou 230?
Autor určitě počítal jednotlivé vozy, kterých je v jedné jednotce 7 a původně těch jednotek bylo 7, tedy celkově by to bylo 49 vozů. Nicméně, jednotek je již jen 6, ale hlavně, jsou to jednotky, tj. soupravy v provozu nedělitelné (narozdíl od klasických vagónů, které lze spojovat a rozpojovat do různě početných souprav) a tedy nelze je takto počítat. Od toho je to slovo jednotka, že je to jednotné, pořád stejné. :)
Pirátská strana se čistí od levicových a zelených idealistů, kteří se k Pirátům přidali po jejich prvním volebním úspěchu? Jedině dobře, když se strana vrátí ke své původní pragmatické a liberální politice, jen je otázkou, jestli to nepřišlo už příliš pozdě, když od té doby od nich uteklo tolik původních voličů.
Tady se pořád řeší, že je potřeba podporovat porodnost, a když se přijde s návrhem, který by pro budoucí matky odstranil nejednu překážku, tak je to dle ultrakonzerv špatně, protože žena má dle nich být doma u sporáku a nedej bože, aby mohla i pracovat.
Pokud někoho naplňuje mít 4 děti a být 10 let v kuse na mateřské, nesnažit se o kariéru a z toho stereotypu se mentálně nezbláznit, prosím, není důvod mu bránit. Stejně tak ale, pokud někdo chce mít děti, ale zároveň se nechce úplně zbavit možnosti kariéry, trochu si přividělat a hlavně si mentálně odpočinout (protože i u dětí je to občas třeba), proč mu proboha bránit?
Takže vážené ultrakonzervy, žijte si, jak uznáte za vhodné, ostatním však svoje sociální inženýrství nevnucujte a nechte je taky si žít po svém.
Říkám to už dlouho, pokud chtějí Piráti přežít, musí se vrátit k původní podstatě pragmatické politiky, což znamená, že se musí zbavit idealistického levicového křídla, které může jít třeba k Zeleným, ke kterým má stejně názorově nejblíže.
Gregorová sice tvrdí, že kdo má dvě křídla, může létat, ale pokud každé křídlo mává jiným směrem, bude akorát rotovat na místě a to je přesně to, co Piráti poslední roky dělají.
Úplně stejně můžu spekulovat já, že kvůli aktuálnímu fixu zaplatí víc zase následující dvě sezony...
No právě, je to spekulace. Pokud ale někdo chce mít co nejlevnější aktuální topnou sezonu, nezůstane u smluv na dobu neurčito, neudělá fix na 3 roky, ale udělá fix jen na rok. Pokud totiž pak budou nové ceníky levnější, bude mít levnější tu příští topnou sezonu, pokud dražší, bude mít levnou alespoň tu současnou.
S fixem je logicky lepší počkat až vyjde lednový ceník fixu, a teprve potom jít do fixace. Ne teď s červencovým ceníkem! Vždycky když jde u čezu dolů nefix, jde dolů i fix. Respektive ještě jsem nezažil, aby to tak nebylo.
Tak otázkou, kdy nové ceníky přesně vyjdou. Letos první nové fixy vyšly až v půlce února, což za předpokladu, že někdo topí plynem či elektřinou, by znamenalo, že v nastávající topné sezóně zaplatí značně víc, než s aktuálním fixem.
2
Sledujících
19
Sleduje
2
Sledujících
19
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vlastně ne úplně jednotky, ale tzv push pooly. U Interjetu můžou libovolně přidávat jiné vozy. Stejně jako teď, než budou kompletní, i comfortjety. Po jejich kompletaci budou také push pooly jako Railjety.
1 odpověď
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano, takto, jak jste to napsal, je to úplně přesně.