Jako někdo, kdo se dopravou zabývá v obecném měřítku v rámci zájmové činnosti, tak i studia na škole, mohu s klidem říci, že autorka očividně nemá přehled o daném tématu a pouze zde vychrlila své názory. Její důvody, proč železniční doprava nemá smysl, mě také pobavily např: stanice jsou daleko od centra, koleje se nedají jen tak přehodit, vlaky jezdí v nesmyslné časy atd..
Proč jsou stanice daleko od centra? Zkuste si navrhnout novou vlakovou stanici uprostřed rozvinutého města a k tomu naplánovat celou železniční síť, dále také odkoupení pozemků a povolení. Ve zkratce, toto prostě není možné.
A proč vlaky jezdí v nesmyslné časy? To bych neřekl. Při plánování grafikonu (jízdních řádů) se musí počítat s návazností, křižováním a případně i s mimořádnostmi, proto se někomu může zdát, že vlaky jezdí nesmyslně.
Také k těm přestupům. Myslím, že pokud je člověk aspoň trochu inteligentní, umí číst a přečte si informace na infopanely nebo se zeptá vlakového doprovodu.
A bezpečnost železnice? Koukněte se na statistiky nehod na silnici a železnici a také nehody, kdy dojde ke střetu auta s vlakem, jsou z většiny chybou řidičů auta. A když dojde k nehodě dvou vlaků, ano, je to chyba člověka, ale to není tak časté.
Celkově by to chtělo si o tématu něco zjistit, než půjdu a začnu chrlit své názory na věci, kterým nerozumím. Nemůžeme ignorovat, že železnice je velmi komplexní systém, který vyžaduje koordinaci a precizní plánování.
Na závěr bych chtěl říci, že nejsem z velkého města, takže mi tu vlaky také nejezdí pořád. To ale neznamená, že bych jejich význam podceňoval.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den,
Jako někdo, kdo se dopravou zabývá v obecném měřítku v rámci zájmové činnosti, tak i studia na škole, mohu s klidem říci, že autorka očividně nemá přehled o daném tématu a pouze zde vychrlila své názory. Její důvody, proč železniční doprava nemá smysl, mě také pobavily např: stanice jsou daleko od centra, koleje se nedají jen tak přehodit, vlaky jezdí v nesmyslné časy atd..
Proč jsou stanice daleko od centra? Zkuste si navrhnout novou vlakovou stanici uprostřed rozvinutého města a k tomu naplánovat celou železniční síť, dále také odkoupení pozemků a povolení. Ve zkratce, toto prostě není možné.
A proč vlaky jezdí v nesmyslné časy? To bych neřekl. Při plánování grafikonu (jízdních řádů) se musí počítat s návazností, křižováním a případně i s mimořádnostmi, proto se někomu může zdát, že vlaky jezdí nesmyslně.
Také k těm přestupům. Myslím, že pokud je člověk aspoň trochu inteligentní, umí číst a přečte si informace na infopanely nebo se zeptá vlakového doprovodu.
A bezpečnost železnice? Koukněte se na statistiky nehod na silnici a železnici a také nehody, kdy dojde ke střetu auta s vlakem, jsou z většiny chybou řidičů auta. A když dojde k nehodě dvou vlaků, ano, je to chyba člověka, ale to není tak časté.
Celkově by to chtělo si o tématu něco zjistit, než půjdu a začnu chrlit své názory na věci, kterým nerozumím. Nemůžeme ignorovat, že železnice je velmi komplexní systém, který vyžaduje koordinaci a precizní plánování.
Na závěr bych chtěl říci, že nejsem z velkého města, takže mi tu vlaky také nejezdí pořád. To ale neznamená, že bych jejich význam podceňoval.
1 odpověď