Tak si ještě jednou přečti, co jsi sdílel, konkrétně odstavec 7 paragrafu. Sorry, ale houkačky jsou slyšet a majáky vidět dost dobře, navíc v noci. Nemluvě o tom, že i ve dne za mnohem vyššího provozu je člověk slyší, pokud není úplně mimo. Automaticky normání řidič je bdělý a čeká, že pojede IZS, kterému se v případě potřeby uhne a pustí ho.
Plus se to stalo přesně naopak. Článek je nesmysl. PČR jela po sokolovské a opel jel z vedlejší - ale asi na zelenou nebo že by tam tou dobou blikal semafor žlutě protože na noc se seamofory na hodně místech vypínají, ale nerozhlédl se a pčr to do něj z boku napálilo.
Opravte ten článek. Na idnesu video, že opel jel z vedlejší - asi na zelenou nebo blikal semafor na noc oranžově a na sokolovské jela PČR Scala, která to do něj z boku napálila. Ten příběh o tom, že z ip pavlova jela hlídka Legerovou - to by museli jet protisměrem a pak Wenzigovou na Sokolovskou je nesmysl. Bohužel Opel ač na zelenou nebo oranžovou se nerozhlédl a vjel do křižovatky, kde asi pod majáky jela PČR k případu.
Máme politické reprezentace co to umožňují blokovat. Cely stavební zákon je udělaný, extreme konzervativně. Blokuje se výstavba komunikaci, vícepatrovych budov, blokuje se zastavenost pozemku, rozděluje se tu pozemek na stavební apod, rozděluje se tu typ domu na chalupy bez ČP. System je nastaveny na konzervaci nevyhovujících stave než na zbouráni a přebudování.
Jsem devadesátková generace a na slapy jsem nikdy nejezdil. Proč? Mám to tam zažité s konuniatickym zázemím, neprijemni obyvatelé osad co se tváří že jim všechno patří, nekvalitní jídlo ala smažené to tamto tohle. A nemožnost normálně zaparkovat. A nikdy jsem nemel čas dělat detektivní práci kde to funguje a kde ne
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ekonomika toho celého je, to co se ušetří při koupi protože je v povodňovém pásmu, tak musí být bohatý na to aby si to každých pár let mohl postavit znovu ;)