Mně se to nelíbí vůbec. Nic se s tím nevyřeší, jen musí být cestující stále ve střehu, aby mu autobus nepřejel zastávku. Nervozita, shon, napětí to nepřidá nic k pohodovému žití ve městě.
Takže když jedete třeba 20 zastávek, tak jste ve střehu už od první zastávky? Možná jsem divnej, ale já bývám ve střehu až když se blížím k zastávce, kde chci vystoupit :D
myslim si, ze to melo zustat jak to bylo tj. jen vybrane zastavky na znameni. Problem je v tom, ze starsi lidi nebo i mladsi co jsou vic nervaci tedka se budou prodirat plnymi/poloplnymi autobusy k tlacitku. Kolikrat nejde i v poloplnem autobusu ani najit.. tj. cely autobus se bude muset za jizdy posouvat kvuli tomuto nesmyslu. Nehlede na to, ze je to nebezpecne, cato se musi nekdo pri prodirani nekoho pustit. lidi na sebe budou vice nas...ni. starsi lidi si ted ani nebudou sedat, aby se vcas dostali k tlacitku. meli to pilotovat na nejakych linkach a ne to spustit vsude Praha a stredni cechy naraz
Ještě bych doplnil, že nově dodávané vozy už mají tlačítko dostupné z každého sedadla a i v těch starších to není zas tak hrozné.
V Praze jsou zastávky na znamení od doby co si pamatuji, čili více než 10 let a v té době jezdily bežně i autobusy, které měly tlačítka na znamení na stropě vedle ventilátorů a představte si, že i tehdy někteří senioři na těchto zastávkách museli vystupovat a zvládli to, protože lidstvo je naštěstí vybaveno speciální schopností zvanou komunikace a tak mohli poprosit někoho jiného, aby jim tlačítko zmáčknul.
Dnes už se to s počtem tlačítek nedá srovnávat a nově dodávané vozy Iveco už mají tlačítko v dosahu z každého sedadla. Navíc se zkuste někdy projet autobusem k večeru a uvidíte, jak neskutečná otrava je pro řidiče i pro cestující, že musí zastavovat na každé prázdné zastávce jen proto, že není na znamení, a že jich je k večeru a večer prázdných mnoho.
V Libereckém kraji to je zavedeno cca od listopadu. Takže nikoli řádku let. A řidiči stejně fungují postaru, tj. že opticky sleduji jestli se někdo nechystá vystoupit. Jelikož v případě stížnosti, má vždy automaticky pravdu stěžovatel. A řidič je odměněn 1500 korunkami ve formě pokuty srážkou z platu, za nezastavení na zastávce. Taková je realita.
Tak to je pěkně debilní praxe s těma pokutama. V Praze musí nejdřív přijít na udání kontrola a teprve když kontrola objeví znovu stejný nedostatek, tak se pokuta udělí.
Zajimave je, ze na znameni jsou ted i konecne. Nevim jak to bude v praxi fungovat ale fakt bych chtel nekdy zkusit, co se bude dit. Jo a ta hlaska, ktera se ozyva, je bez tpho "stop" na konci, mame proste stisknout tlacitko a neni specifikovano, jake.
Na konečný je interně povinný zastavení, takže se do garáže bohužel nedostanete 😄 Jinak tlačítko záměrně není specifikovaný, protože tlačítka stop a tlačítka poptávkového otevírání dveří jsou propojena a mají stejnou funkci. Pak už zbývá jen tlačítko nouze, ale to by zmáčknul jen idiot, ikdyž i to se bohužel děje :D
Co z něj vylezlo za poslední roky inteligentního ? I ty jeho gesta, kdo pochopil to salutování na tiskovce ODS po volbách ? Prostě pijavice z dob disentu.
Jasně, pijavice z disentu. To všechno vysvětluje. Jsi prostě jenom zhrzenej komunista, kterej brečí, že už 30 let nemůže žít na úkor ostatních a musí taky něco sám dělat. Dojemný.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Pravda, u nás tohle většinou předvádějí UKáčka př opravách plynu apod.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opravují u nás plyn na pláži?
1 odpověď