Dobrý den.
Mám další pohled na zaměstnanost absolventů VŠ.
Na většině pohovorů je předpoklad praxe na obdobné pozici. Pokud tedy absolvent hledá práci s adekvátním platovým ohodnocením, narazí na nedostačující praxi. Dříve si firmy vychovávaly své lidi, ale pak je často přeplatila konkurence. Mohli tak začít od začátku s novým člověkem. Dnes je ideální zaměstnanec zkušený pracovník ze stejného oboru a pozice. Prostě, tady máš místo a pracuj.
V souvislosti se současnou generací absolventů do toho samozřejmě vstupuje jejich očekávání a mentalita.
Momentálně pracuji u firmy , která si mne vychovala a jsem za to rád.
Všem absolventům přeji hodně štěstí při hledání a trpělivost v začátcích kariéry.
Jestli to správně chápu, místa budou plně průjezdná.
Protože pokud tam najedu popředu musím vycouvat a naopak. Gratuluji, budoucí řidiči nebudou umět řadit ( automat bude povinný) držet vzdálenost a pruh (asistence) a nyní ani couvat ( Zákaz). Není sponzorem EU společnost Tesla? Právě vynalezla plně autonomní Taxi i Autobus.
Upřímně lituji další generace, technologie z nich udělají neschopné hlupáky závislé na displeji telefonu.
Zde je vedena svatá válka trvající staletí.
Platí pořekadlo že " Víru a myšlenku nezničíš". Vždy povstane nový prorok vítězství. Jen zde mrháme silami a materiálem. Nechme je ať si to vyřídí sami a jen mezi sebou, dokud to neublíží přímo našim občanům. Není nutné se všude vměšovat s demokracií a lidskými právy. Stejně si z toho vezmou jen to co se jim hodí do vyznání, prostě Nás nechápou tak jako my Je.
dobrý den.
Jestli to chápu správně, budeme po zavedení záloh na plasty platit 2x.
Jednou při odevzdání do automatu a podruhé pro neschopnost EU zajistit efektivní zpracování ( chybí technologie a kapacity).
Na papíře to vše vypadá velmi jednoduše. Jako vždy se od stolu prosadilo všeobecné přání bez provedení vhodného zásahu.
Jak to tak vidím, už se těším na neexistující motory s normou E20.
Dobrý den.
Nechápu proč se taková banalita řeší na veřejné diskuzi.
Organizátoři viditelně chybovali a bez problému té slečně dali nový pokoj.
To bude opět někdo, kdo chce nutně vyvolat spor mezi lidmi, nebo už nemá o čem psát.
Za mne se nic hrozného nestalo a situace byla vyřešena bez újmy obou stran.
Omyly při ubytování během sportovních akcí nebo na dovolené jsou běžné.
Na recepci se to vyřeší a konec problému. Není nutné tahat do toho moderní Genderové názory.
Co třeba začít řešit také uhlíkovou stopu vytápění a úklidu pokoje navíc. Slečna se viditelně rozrušila, neovlivnilo to její výkony? Jak vidíte, na tak hloupý problém mohu navázat mnoho naprosto nesmyslných témat.
Proč to všechno, to si musíme neustále na něco stěžovat?
Dobrý den.
Celá desetiletí nám klecová vejce nevadila, protože jsou cenově dostupná. Než začneme hystericky ničit původní velkochovy je nutné nahradit je příslušnou alternativou. Zatím nikdo nenašel způsob jak levně a citlivě ke zvířatům dodat stejné množství vajec odpovídající kvality.
Je to asi problém této doby. Někdo začne křičet, že je to špatně a okamžitě to ruší, řešení však nikdo nenavrhuje. To už je přeci věcí státu a odborníků, ne? Často není cesty zpět a vzniká tím další neřešitelný problém.
Lidi proberte se!
Než něco zruším, nejdříve je nutné vyřešit náhradu a domyslet následky.
Kritizovat je tak jednoduché a populární.
Proti majáčku jako takovému bych nic nenamítal. Jen mne trochu děsí funkce GPS. Nebude to zneužitelné lovci nehod?
A co certifikace. Bude potřeba mít správný majáček s atestem, nebo stačí koupit levnou kopii? Pokud v majáčku nebudou tužkové baterie hrozí také vzplanutí od těch vestavěných. Už někdo testoval vestavěné baterie na celoroční uskladnění ve voze. Teplota zde v průběhu roku kolísá mezi -15 a 70 °C.
Obávám se že jde o další zbrklé rozhodnutí úředníků od stolu. Technicky je potřeba vše dořešit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Doufám, že tam dali nějakou bezpečnostní pojistku pro případ selhání. Myslím tím neřízený a škodlivý vývoj.