Standardizace a racionalizace. Proč se jí nedrží. Co nejvíc stejných zařízení a dílů. MHD by neměla být výstavní síní architektů, ale funkčně minimalistická. Proč bylo nutné použít ve veřejném prostoru s velkým rizikem vandalismu na míru vyrobené dveře výtahu? Navíc, málokde v rozpočtové sféře vidím starost o TCO (total cost of ownership) - tzn. nezohledňují se náklady na provoz a údržbu.
České/polské/slovenské kuře ani kuřecí produkty v marketu už nekupuju. Kuře jedině to drobné francouzské párkrát za rok - zdá se mi to na kuře normální velikost (ne jako kuře velikosti slepice). Z drůbeže mi zůstává krůtí, kachní a husí maso - to jsou přirozeně velcí ptáci, tak mám alespoň pocit (opravdu ale neověřený), že nekupuju mutanty.
Jak historie ukazuje, vícenárodnostní státy končí špatně. Až když si může každý národ hrát na svém vlastním státním dvorečku, je klid. Zmizí totiž možnost obviňovat za své problémy “ty druhé” ve státě. Toho se totiž velmi často chytnou politici a oheň už doutná. Náš rozchod se Slováky skončil dobře hlavně proto, že nebyla sporná území - tzn. sice jsme byly dva národy pohromadě, ale hráli jsme každý na své jasně definované půlce hřiště. Rozpad SSSR se mohl zdát podobně bezproblémový - jasné státy uvnitř svazu, ale už dávno za Stalina došlo k masivním deportacím a násilnému míchání národů uvnitř celého SSSR. A oheň se rozhořel před dvěma roky, kdy si Rusové chtějí “vzít zpět svoji” Ukrajinu. Co závěrem? Do budoucna vidím dva problémy: první v masivní imigraci do jednotlivých zemí EU a tím vytváření nových početných menšin s potřebou se identifikovat se svými kořeny, druhý problém pak přílišnou a zbytečnou politickoekonomickou integraci mezi státy EU.
Hlavně by mohli Ruzyň zavřít v nočních hodinách (cca od půlnoci tak do šesti), tak jako jiná i větší letiště v hustě obydlené Evropě. Třeba Vídeň, Mnichov, Berlín, Paříž (CDG). Alespoň by byl konec dobytčím letům Smartwings v jednu ráno. Chtěli jsme teď na podzim zopakovat šnorchlovačku v Rudému moři, ale odmítám s rodinou odlétat v době, kdy normálně spí i dospělí, natož děti.
Lidi, dnes už nemáte v ceně ani to vámi zmiňované kabinové zavazadlo. V ceně je často pouze příruční (kabelka, aktovka), které musíte strčit pod sedadlo před vámi. Dneska zjistit cenu letenky pro rodinu znamená, že musíte projít celý proces nákupu letenky u každé společnosti, kterou uvažujete. Když jsem na jaře hledal letenky do Marsa Alam (přes den, ne dobytčákem v 1 ráno z Prahy), zabralo mi to 2 hodiny práce s internetem a Excelem. Kolikrát je tarif bez zavazadla s dokoupeným zavazadlem levnější než tarif se zavazadlem, kde jsou nabaleny další fíčurky (u jedné spilečnosti). A o tom ta regulace má být.
Cestuji po Evropě a nikde jinde jsem nezaznamenal takto rozšířen tento český vlezdoprdelismus s ukrajinskou vlajkou. Pokud např. v Itálii na veřejné budově visí vlajka, je to buďto vlajka italská nebo evropská. V této válce jsem jednoznačně na straně Ukrajiny, podporuju Ukrajinu a Ukrajince, ale ukrajinské vlajky na veřejných budovách v ČR nemají co dělat. S výjimkou, pokud v dané budově sídlí ukrajinská instituce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechápu, jak můžete dávat vinu současné vládě a ignorovat posledních 20 let. Každá vláda mění základní pravidla hry. Každá jde na ruku jiné skupině podnikatelů. Většina kapitálu jsou investice ze zahraničí. Naši podnikatelé prodávají své firmy zahraničním investorům. Zmizely velké “rodinné” firmy, jsou jen investoři a investiční skupiny. Z tohoto pramení moje nedůvěra v budoucnost naší země.
1 odpověď