Kde máte náklady na vývoj, platy, energie, logistiku, dealerství atd. atd. a výdělkem v čistém se přes 10% dostanou pouze výrobci luxusních vozů, např. Porsche, Ferrari. Běžné značky kolem 6-8%
Problém je v tom, že lidi vidí jen to číslo "ZISK" a nic jiného je nezajímá... Že za ten zisk můžou desítky tisíc lidí a desítky továren (vw jich má asi 120), které se musí nějakým způsobem udržovat a vyvíjet je nezajímá. Marže 300-500% ale zisk pod 10%, to by teda asi moc nesedělo, že...
Správně před 3 lety jsem najel na motorce v neoznačené zatáčce na bláto od strojů z těžby lesa, skončil v protisměru a málem mimo vozovku, měl jsem štěstí 3x za sebou. První že jsem to nepoložil, druhé že nejelo auto v prostisměru a třetí že jsem neskončil ve stromě mimo vozovku. Jel jsem kolem 70 a zatáčku znal, celkem by mě zajímalo proč chytráci vymysleli improvizovaný výjezd z lesa zrovna tam. Tohle se musí pokutovat a mastně… Protože je to reálně pokus o vraždu.
Nevím proč pořád někdo u takových gigantů jako VW vytahuje energetiku. VW mohl mít při své velikosti a ekonomické síle dávno vlastní elektrárny a mít veškeré energie za cenu výrobních nákladů. Když to mohl už před sto lety dokázat Baťa, tak proč by to nešlo ve Wolfsburgu?
Hahahaha dobrý vtip, je skoro 100% jistota, že koncern používá fotovoltaiku všude, kde může a co se týká jiných elektráren tak to je v Německu velký špatný. Německo bojuje už od 70. Let proti jaderné energetice a u jiných elektráren by dnes zase bojovali s emisemi stejně jako u spalováků… fakt výhra 😅
Kdyby vyráběli auta za dostupné ceny pro normální lidi tak by žádné problémy neměli.Ale jsou nenažraný tak teď končí s výrobou .Hold konkurence z Číny je levnější ,než ty extrémně předražené Škodovky a Wolkswagny.
Tak ona jim ta naše supr čupr Evropská Unie začala házet klacky pod nohy ještě před tím než přišlo na zákaz spalovacích motorů. Začalo to energetikou což zapříčinilo zdražení všech ostatních vstupních materiálů, pokračuje to emisními povolenkami přes pokuty za emise až k nutnosti urychlení vývoje elektromobility. Čínské EV se tady pohybují kolem 600 000 jen proto, že jejich výroba je silně dotována... A další otázka je, co udělají s cenovkou vysoká CLA. No prostě všechno špatně.
Přechod na elektromobilitu ? ANO. Pokuty za emise od roku 2025 a přechod na 100% elektromobilitu od roku 2035 ? V žádném případě. Proč EU tlačí automobilkám Green Deal tak moc ? Ono by to mohlo k té 100% elektromobilitě směřovat úplně v klidu svévolně, kdy by plácnu 2050 byla infrastruktura a dobrá technologie. Dneska ta technologie není a infrastruktura už vůbec. A jediné co se děje tak je to, že automobilky musí omezovat auta, která by se jinak kupovala, aby nemusela platit obří emisní pokuty načež teda vyrobí nějaké ty elektromobily o které není bez dotací zájem... To je prostě ekonomická likvidace automobilek. První krok EU by měl být ten aby se ukončila válka, druhý krok by měla být stabilizace ceny elektřiny a vstupních materiálů pro výrobu, třetí krok by mělo být to aby si každý mohl dovolit automobil s euro 6 a čtvrtý krok by měla být podpora vývoje elektromobility a budování infrastruktury. To jsou třeba u nás s naší ekonomikou kroky na 20-30 let pokud nebude ve vládě sedět něčí pohůnek, pak se můžeme bavit o 100% elektromobilitě. Říkejte si co chcete, ale koncern nás tu živí všechny, 40 000 lidí pracuje jen ve škodovce a další klidně stovky tisíc lidí dělají v subdodavatelských firmách pro automobilky z celého světa. Jakmile automobilky skončí nejen že lidi nebudou mít práci, ale skončí kupní síla úplně všude, což zajistí krach i firmám, které nemají s automotive nic společného. TEČKA
Kdyby pan Prouza a spol. alespoň zapojili 1% své mozkové kapacity (což by takoví "experti" mohli zvládnout), tak by zjistili, že většina lidí přes víkend nepracuje a jelikož většina lidí přes víkend nepracuje, tak má volno, takže má prostor pro to se léčit a jelikož lepší je se léčit tři dny než dva, tak si berou neschopenku, aby se doléčili.
A už vůbec nevidím důvod, aby do toho nějak zasahoval stát, tohle je čistě věc zaměstnavatele. Tohle opravdu není věc státu.
Tohle by hlavně měla být věc čistě zaměstnance a jeho doktora. Ostatním je jedno jestli chcípnete nebo ne, prostě na vás chtějí vydělat a vaše zdraví je nezajímá.
Tak teoreticky i přepracování, ač už fyzické či psychické, by mohlo být považováno jako nemoc a co na to chcete napsat kromě odpočinku ? A to, že přijde nějaká krátkodobá viróza, kterou vyležíte za dva dny, je úplně normální. Fakt nechápu dnešní uspěchanou dobu, kdy by vás každý nejraději sedřel z kůže, vydělal na vás miliony a nechal vás chcípnout. Prostě je mi zle tak nejdu do práce, tečka. Naštěstí většinu doktorů vaše zdraví zajímá. Chápu, že pisálek z novinek si sedne v kanclu ke kompu takže si může dovolit jít do práce s virózou... Paní Šopfová ale nejspíš zapomněla, že zde jsou i fyzicky a psychicky náročné profese...
Popularitu nabral při tom, když se snažil děcka vést ke sportování... To, že mu sláva vlezla do hlavy a začal dělat hlouposti, je věc druhá, ale to chudáci z diskuze pochopit nedokážou. Upřímně ho taky nemám rád, ale nemůžu mu sebrat kredit za to, že dřív motivoval hodně dětí ke sportu a ty prachy si prostě zasloužil. Těžko říct co by taková sláva udělala s místními diskutéry, že ?
Ten kdo byl na zápase Kladna ze Spartou musí potvrdit, že dvě minuty před koncem Sobotka jako šestý hráč hrál u stříkačky s pukem, rozhodčí ho nevyloučili a hned následně vyloučil hráče Kladna. Jasné oblívnění zápasu.
Toto byl první zápas v sezóně který jsem neviděl ale jestli je to pravda tak už je to podruhé tuto sezónu a to mi přijde divné. Bolka díky tomu vyhrála…
Děti se rodily vždycky nezávisle na politické situaci. Naopak. Čím chudší země, tím více dětí. Jednoduše jenom máme více na výběr, chceme si užívat, a když se rozhodneme děti mít, tak už to nejde...
Ano, ale mě osobně přijde, že dnes je to úplně jiné než dříve. Je jiná doba a upřímně, moc si teda neužívám. Když porovnám jak žili prarodiče a jak rodiče, tak mi přijde, že nám se i přes ty všechny vymoženosti, rádoby demokracii, "bohatství", atd... žije daleko hůř a že bych já neměl děti kvůli kariéře, cestování nebo užívání si tak bych měl říct, že nemám ani kariéru, cestuji úplně minimálně a moc si to teda zatím neužívám... Spíš přemýšlím nad odchodem do zahraničí.
Kdo pracuje za minimální mzdu je v dnešní době buďto hl.pák nebo dlužník. Dnes je mnohem více možností než jsme měli třeba před 20 lety. Jen makat se lidem nechce.
To není úplně tak pravda. Najít si dobře placenou práci není zase tak jednoduché. Musíte si uvědomit, že ne všichni jsou mistři v oboru tak jako vy. Když se podívám na nabídku práce, tak vidím 70% inzerátů s minimální mzdou nebo lehce nad. Tak je nastavený systém. Ve fabrice člověk u pásu vydělá firmě třeba půl milionu měsíčně, ale dostane za to 20 tisíc. Podnikatelé bohatnou a lidé chudnou a přitom by stačilo nastavit minimální mzdu třeba na 35 tisíc, kdy by podnikatel měl i tak luxusní zisk. Tenhle systém se podnikatelům líbí, rychle bohatnou a zároveň se to líbí i politikům, kteří díky tomu zvládnou lépe ovládat stádo, zadlužený člověk totiž nikdy nepůjde proti proudu 🙂
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
A já že jde o hokej… fuj, rychle pryč 😅😅✌️