Vlastní most to určitě nevezme, pilíře jsou již delšé dobu hotové v plné výši. Střední pole je volné, přes postranní jsou příhradové podpěrné mosty v cca třímetrové výšce. Problémy budou se značným zůžením řečiště pomocnými staveništi ohraniřenámi larsenkami, které jistě zvedniu hladinu i proti proudu, Ta staveniště (původní stavební jímky pro pilíře) budou pravděpodobně zatopena a problém může být i se dvouma klasickými stavebními jeřáby, které jsou u těch dvou piléřú v řece.
Podle současných předpovědí by měl být průtok cca 800 kubíků tedy 1.SPA = od 450 do 1000 kubíků v Chuchli. Nyní to stouplo už na 423.
To je fakt, když pilíře jsou už hotovy. Dlouho jsem kolem nejel, jen jsem četl o přepravě té třísettunové konstrukce po Vltavě. A asi mě spis překvapilo, že o něm v souvislosti s velkou vodou ani nenapsali.
Naopak, na prvních Fabiích se nešetřilo, dokonce i výbavy byly na tu dobu víc než slušné. Úsporná opatření ji dostihla až později, vyvrcholilo to modelem Junior.
Na tu dobu ? V te době byla u jiných značek klimatizace normální stupeň výbavy v základu. Kdežto zde povětšinou nebylo ani centrální zamykání, které bylo i v mem milovanem Favoritu. To je ostuda spis když tohle aspoň nebylo v základu. V této době zoufalý neprodejný křáp.
Fabie byla velký pokrok v její kvalitně udělané karoserii, pevná a tuhá. Bourat v ni už bylo bezpečnější. Jinak na ni šetřili, opet pro Čechy holobytné výbavy a jak se zde všichni zmiňují o benzinových motorech tak malý výkon a vysoká spotřeba. V plynu byla fajn, ale dojezdil jsem ji a byl rad když jsem ji nechal sešrotovat.
Výrobu zrušili v roce 2009, protože na ně neměli odbyt, jak se v té době psalo. Jste první exot, o kterém vím, že používá zápalky. Díky za sdělení.
Výroba se zastavila v roce 2009 ano, ale žádné protože neměli odbyt se nepíše. Píše se, ze technologie se přesunula do Indie. A proč asi.. jen kvůli nižším výrobním nákladům, neb v tu dobu se vyvolala uměle krize. Pak tam začali vyrábět dveře z tý mletiny co se všude válí a vydělávaj na těch papírácích doteď.
Češi jako blbečci opět k smíchu 🙂 Totální neschopnost je naše příjemná, národní tradice. No ale pozor - nedávno jsem byl na letišti a máme tam "Fórum Havlum"!!! Tam si můžete stoupnout, koukat do tmy a číst si Havlovy plky a slinty a bít se v prsa, jaký to byl dramatik 😄 Bohužel nám to ale dálnici nepostaví. Je to ostuda. Ostuda a ponížení.
Blbečci co si podepsali v Bruselu souhlas o zákazu prodeje aut se spalovacími motory a zdražení pohonných hmot vůči slavnému green dealu apod. A jiné šikany.
Takže není to vlastně fuk co máme a nemáme postaveno, když za par let po těch dálnicích většina lidi nebude mít čím jezdit ? Teda pokud se to skutečně splní to čím nám stále vyhrožují..
Tak je léto, každý s takovým počasím (jako každý rok) musí počítat. A hlavně hodně tekutin, opatrnosti, být pojištěný proti poškození majetku krupobitím je dnes snad už standard. Co víc k tomu dodat? Úplně normální léto jako každé jiné, sem tam spadlý strom, rozbitý skleník, poškozená střecha.. Hlavně, že nikdo nepřišel o život. Zítra a v pátek pokračují vedra, po nich přichází bouřka.. Tak se opatrujme.
Nikdo nepřišel o život ? Asi jste to nečetl cele. Na pána u Nymburku spadl strom před jeho domem.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Déšť po tříměsíčním období sucha a veder je vyloženě záchrana.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak pro houbaře stopro