Tak to jsou teda tupci v EU oni nechápou že tyto auta většinou hoří zase nějaký chytrák který to vymyslel ať už jdou s těmi samé vymysli někam už jsem sprostá to se nedá oni mi nebudou nic nařizovat já mám totiž svojí hlavu a se mnou nic nepohne EU smůla a za druhé chci vidět tu frontu na nabíjení auta to budou všichni chodit pozdě do práce 😂😂😂🤣🤣🤣
Jo? Za letošní rok shořelo v ČR cca 2000 aut se s spalovacím motorem. Víte kolik EV? Ani jedno...
Tepelné čerpadlo ale není ve všech EV a je to spotřeba navíc, která zkrátí dojezd. Tak se pak jen modlíte, ať máte v dosahu nabíječku. Za špatných klimatických podmínek je EV výrazně vyšší cestovní riziko jak spalovák.
Za špatných klimatických podmínek je riziko pouze řidič, ne auto. Navíc, nežijeme v oblasti, kde jsou zdroje stovky kilometrů od sebe a zácpy se tu počítají v nejhorším případě na hodiny....
Dokud tam nahoře nepochopí, že enyaq za milion nebo elroq za 899 990,- v základu je pro našince prostě moc drahý, nic se nezmění. E citigo šlo na dračku protože bylo za 500 000,-. Tedy dostupné. Ještě musí postavit nabíjecí síť, vymyslet nabíjení na sídlištích, zajistit nabíjení do 5 minut, dojezd aspoň 1000 km a trh by se mohl rozhýbat. Pokřivenými dotacemi jen pokřivují trh. A prodlužují agonii. Tentokrát si hoši ukousli moc tlustý krajíc.
Se zkrácením doby nabíjení bych i souhlasil, ale neni mi jasné, k čemu je ta magická hranice 1000km dojezdu. Průměr ročního nájezdu v ČR je 20000km. T.j. 55km denně. Takže nájezd 400km na jedno nabití pokryje celý týden ježdění. Navíc, 1000km nedá ani většina spalováků...
Přitom by stačilo, aby VW nabízel co zákazníci chtějí. Číňané chtějí levné elektromobily a ty koncern nenabízí. Evropané chtějí zajímavá auta za přijatelný peníz, ale koncern prodává ošklivé šroty za cenu přes milion. Ať krachnou, jen musíme zpět vykoupit naši Škůdku.
Na vykoupení Škodovky vezmete peníze kde? Navíc, ona je na prodej?
Počin je to dobrý, ale údaje z Německa mluví stejně o tom, že zákazníci elektromobily moc nechtějí. A ti co je chtěli, už je mají. Tak se uvidí. Fandím škodovce, nefandím Bruselu, fon lejnovové, ani green dealu.
Je otázka, kolik bude stát baterka po 8-10 letech,
Po osmi letech bude mít kapacitu někde na 85% původní hodnoy. A v případě nutnosti se mění pouze vadné články, ne celá baterie.
V DE se dá jet i přes 200, ale bývá to taková cukatúra, rozjet na 200-220, brzdit na 150, někdy jenom na 100-130, potom znova sešlápnout na 220, to baterky vydrží tak 5 minut..... Benziňákem je to tak za 12-17 litrů na 100 (místo 7 normálně)., to furt ujedu 300-400km, elektrika nemá šanci!
Takže se to v podstatě nedá.... a ten váš benzín má stejné výkonové parametry, nebo jste alespoň na třetině? Já jen, že u těchto aut je dojezd celkem irelevantní...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Předevčírem jste psali o třeskutých mrazech. Tak mám si pořídit oblek z ovčí vlny nebo opalovací krém a plavky?