Tak já lahváče moc nekupuju, takže tenhle problém neřeším. Navíc rozdíl mezi 1,5l petkou a 0.5l lahváčem je celkem zásadní.
To chápu že velikost záleží ale těch 10 petek za týden není zase tak strašné obzvláště když mají být automaty skoro všude a na nákup tašku bere většina lidí tak půjdou tam s petkama a zpět s nákupem
Kdyby se ty petky nemusely vracet v nezdeformované podobě, tak budiž. Ale takhle je to nesmysl 😅 toto osobně radši hodim do směsy když si to třídění budu "předplácet" zálohou.
Prosím vás to lahvace taky házíte do skla? To je logika, všude kde se takto vrací PETky, je důležité, aby nebyly zmačkane, když všude to funguje tak ten systém jenom přebrat.
Tak si kladu otázku. Jsme rukojmí vlády?
Co vše nám ještě chtějí zdražit, jen aby si zvedli ego, že za přemrštěný plat něco dělají.
To je samá novela o tom či onom, jen jejich platů se to netýká? To se budu hodně rozmýšlet, zda si koupím zálohovanou lahev, když bez etikety ji zpět nevezmou. Ale v mé práci musím mít pet lahev bez etikety z hygienických důvodů a sklo vůbec. A poplatky za odpad stejně zvednou. Kdybych byla mladá, tak z této země prchám rychle pryč. Je mi smutno, co se změnilo od 89 a je to jenom lidmi ve vládě.
Jako vláda má funkci zákonodárnou tudíž ty novely sem a tam je vyloženě jejich alfa omega
Máte zvláštní principy. Soudce má v rukách lidské životy a nadto - nebýt zákonů, jeho profese neexistuje. Proto je má ctít. Policista je obdobný případ, v případě toho dopravního, který častokrát jen otravuje řidiče a plní si nadřízeným danou kvótu na zachycené přestupky, je tím víc absurdní, když sám nedodržuje něco, za čehož nedodržování buzeruje druhé. Děda nedělal nic, co by bylo v rozporu s jeho bývalou obživou. Řidič se vymáháním a aplikací zákonů opravdu neživí 😉
Teda alespoň z toho co píše pan Staněk tak jsem to pochopil tak, že kdyby nějaký bývalý soudce dostal podmínku za stejné chování, jako udělal ten chlap z článku, tak by lidi říkali něco ve stylu Kolegové si pomáhají, nadržování atd. A né jak vy píšete, že by zákony měli ctít, to by jsme měli úplně všichni. Co si budeme realita je jinde.
Zajímala by mě statistika kolik seniorů nad 70 let způsobý těžší havárii a kolik mladých do 25 let.
Když budete hledat, tak najdete. Po přečtení tohoto článku mě to také zajímalo a začal jsem hledat. Našel jsem statistiku z roku 2018 kde průměr všech věkových kategorií způsobili 5,4 úmrtí na 1000 nehod tak 65+ způsobili 10 úmrtí na 1000 nehod. Dále osoby starší 65 usmrtili 90 lidí a mladší 25 let usmrtili 98 lidí z toho 4 úmrtí mají na svědomí nezletilí bez řidičského oprávnění. A zasažení do kontextu 65+ je přibližně 20% obyvatelstva a 18-24 cca 6,5% bohužel to je z celého obyvatelstva a né z osob vlastnících řidičské oprávnění (respektive jeho aktivní využívání) takže může zkreslovat.
No teď jsem četl další vaše komentáře. S váma nemá smysl diskutovat vy jste placený agent.
Zareaguji na všechny vaše komentáře sem ať nemusíte listovat. Placený agent opravdu nejsem.
To co píšete o skryté nezaměstnanosti je jen z poloviny pravda, dále do ní patří např. inženýr který pracuje rukama. Nezaměstnanost není vždy škodlivá.
Stejně tak jako my chodíme za většími penězi do Německa tak z východu k nám klasická nabídka a poptávka.
S těmi Čechy a Ukrajinci to bylo myšleno tak, že je to o lidech jako jednotlivcích a ne o celém národě.
Zda byla Rka na Dčka připravována Kupkou to nevím, ale v tu dobu byl ministrem Ťok za ANO a poslední proti Babišovi vysazený nejsem jen jsem ho v tom komentáři uvedl, protože se s tím chlubil nejvíce.
Ať zruší dávky, pořádně zaplatí českým lidem a nebude potřeba ukrajinských posil, které se u nás chovají jako hovada. Na ubytovnách vše ničí, nedodržují žádná pravidla, chlastaji, dělají bordel. Vyhazet všechny Ukrajince zpět na Ukrajinu.
Zajímavé, dle vašeho popisu, znám takových lidí mezi Čechy víc než mezi Ukrajinci
Hoďte na něj síť.
Tahle hloupá mantra je ODS vlastní. Zahraniční pracovníci znamenají pouze pokrucován českého trhu.
Problém ČR je nadbytek nepracujících osob a nedostatek uplatnění na trhu práce. Dovoz dalších Gastarbeiterů vše jen zhorší.
Dobrý den, ale v posledním odstavci vašeho komentáře jste se šeredně netrefil naše nezaměstnanost je nejnižší v EU na +-2,6%. Což je velice nízká. Doporučuji si přečíst nějakou literaturu o ekonomii a důležitosti nezaměstnanosti.
V této zemi se také platí spotřební daně z PHM. Jedny z nejvyšších v Evropě. Na výstavbu dálnic je tedy peněz dost.
nechci se vás dotknout, ale pravdu nemáte docela se mýlíte a o hodně Odkaz 1
Omlouvám se že odepisuji až ted ale nevšiml jsem si nového komentáře.
Nejnovější ceny si můžete dohledat, zde máte starší údaje.
ceny nájmů Odkaz 1
navíc s tímto stát těžko může něco dělat, když u nás platí nabídka a poptávka.
a energie :
cena v roce 2009 byla 1,90kč a teď je 3,25kč
Jde o další důsledek neschopnosti této vlády hospodařit! Věřím, že voliči pěti koalice jásají nad tím, co jim vše jejich volení zástupci připravují a jak plní své předvolební sliby.
Zdražení by se mělo týkat ještě násobně více voličů pětikoalice, aby i oni nesli přímé důsledky vládnutí těch, které zvolili.
ODS a k nim přilepení parazité takto vládli vždy a je ostuda občanů, že zapomenuli a znovu naletěli.
Zajímalo by mě co myslíte vždy jelikož když vládly posledně tak přišla světová krize a dělali vesměs stejná opatření jako ostatní země
Když už se bavíte o důchodech a inflaci tak si najděte , jaký byl důchod v roce 2012 a teď a jaké v té době byli ceny a teď.
Tak jsem si to našel jak jste mi poradil a průměrný duchod v roce 2012 byl nějakých 10 300 a v dnešní době je něco málo přes 20 000 takže teoreticky podle toho co píšete by cena všeho měla být 2x větší ale to fakt není, samozřejmě existují produkty které takto zdražili ale rohlík je dražší o korunu mléko vážně na 40korunach není. A tak bych mohl pokračovat dál
A proč tedy neplatí známku elektromobily a hybridy? To jako za pár let zaplatí provoz dálnice to malý procento aut se spalovacím motorem a ostatní pěkně bez známky?
Protože to je směr kterým se Evropa vydává, zvýhodňuje ty, kteří jsou podle nich "ekologičtí" a nevím proč by to měl být problém. Já s tím sice nesouhlasím, ale zase dokážu pochopit tu logiku co za tím oni vidí. A navíc s tím stejně nic nesmohu
Jako člověk orientující se ve stavebnictví nám řekněte tedy jak to dělají v Polsku .Tam jsou nádherné dálnice až k moři a to vše stihli za 15let,navíc se tam platí směšné mýtné a to jen někde.Když jsem jel před 18 lety do Krakova byl to horor,s hrůzou jsem vyjížděl před pěti lety do Veličky blízko Krakova ,ale za Ostravou mi spadla brada ,nádherná dálnice navíc perfektrní a ne zvlněná jako kolem Ostravy.
Pokud se nepletu tak nějakých 20 let zpět tak EU chtěla zlepšit dopravní síť v Evropě a dávali dotace na dálnice a Poláci toho velice využili. A jak jste psal oni mají dálnice nové u nás dálnice že 70. let mají i mosty problémy.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Tady asi deset minut autobusem, ale nechci vidět, jak se tam někdo bude cpát s plným pytlem petek.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jak už jsem psal tam s igelitkou petek a zpět s nákupem. Stačí to brát pravidelněji a ne jednou za měsíc. Lidé s nákupem občas překáží v MHD, ale všichni chápající proč to tak je, tak hold to bude i s cestami na nákup, taky to budeme chápat.
1 odpověď