Který supersport nemá hafo elektroniky? Myslím tím opravdový supersport, ne např Ariel Atom.
...no pro pořádek, mě se 911+všechny, které ji mají za základ líbí, až na ten motor úplně, úplně vzadu...
...vím, že každé přirovnání pokulhává, ale tady mi to přijde jako např F117... ta by bez hromady počítačů nelétala...údajně ...
...911 by jela, ale ne na dnešní úrovni...
...taková tatra 603 (už od tatraplanu) byla zabiják, proč je nasnadě...
...hodně let jsem jezdil s motorem uprostřed a vím jaký to má význam...
Ok, tak polopaticky: technik má zájem na tom, aby vytvořil zakázku. Takže když k němu přijede zákazník s tím, že mu na technické řekli to a to, tak má motivaci to vzít a ne někoho odmítat. Takže ve chvíli, kdy takového člověka stejně odmítne, tak je to jedině kvůli tomu, že ta součástka fakt nebyla ve stavu na výměnu.
...hmm, tak to majitel nejspíš opět neprojde...
Chápu, co chcete říct, ale právě díky posouvání motoru kvůli sedačkám a vůbec praktičtějšímu interiéru je z hlediska jízdních vlastností teoreticky stejným, jestli ne ještě větším průšvihem koncepce "všechno vpředu". Což se samozřejmě v praxí moc neprojevuje.
Dnešní 911 má už hmotnost vyváženou (přední/zadní náprava) podstatně lépe, než kdysi. Spousta vozů s motorem uprostřed má zadní nápravu poměrově zatíženou ještě víc. S váhou na poháněné nápravě a obrovskou přilnavostí se k hranicím adheze přiblíží jenom zlomek majitelů 911ek, a ještě ne v provozu.
...no myslím (dá se dohledat) to byla zrovna 928 kde si mohli dovolit převodovku + rozvodovku dát k zadní nápravě... Porsche dobře věděli o co jde a proto se vezlo na vlně motor az na konci, protože se to prodávalo KULT911
Strašnej paskvil. Jakoby nestačilo, že už klasická 911 je vlastně koncepčně placatej VW Brouk s motorem na špatnym místě. Každej konstruktér ví, že motor uložený za zadní nápravou je konstrukční omyl (žádný jiný auto to tak nemá, nejen sportovní). Nebýt elektroniky, tak by s timhle výkonem a krouťákem lítala 911 v zatáčkách do škarpy i při mírnym přidání plynu. Taky jí kvůli tomu chtělo Porsche v devadesátých letech úplně zaříznout a nahradit modelem s motorem uloženým vpředu. Tehdejší 911 bez chytrý elektroniky už nedokázala držet výkonem krok s konkurencí a stala se prakticky náčiním hazardérů. Nicméně, štěstí a pokrok stál na straně Porsche a doba elektronická klasickou koncepci 911-ky zachránila. Ale i tak, je to prostě konstrukční omyl.
...SOUHLAS, SOUHLAS A JEŠTĚ JEDNOU SOUHLAS ...
...bohužel jediná dvě porsche s motory vpředu zahubil KULT 911
...přesně jak píšete bez hafo elektroniky by 911 byla po smrti...
... ah jo ...
Jenže problém je i opačný. Právě kvůli těmto procentům vyhozených pak některé STK vyhazují za nesmysly. Mě nedali na auto platnou technickou, že mám špatné silentbloky na nápravě. V servisu mi při výměně řekl technik, že ten díl byl v pohodě a poškození rozhodně nebylo nijak závažné a najezdil by tam ještě desítky tisíc. Sám nechápal, proč mi tu technickou nedali...
...no systém odpružení bych posuzoval taky nekompromisně ... rolet na silnicích jsou mraky a pokud to poznáte vidíte kolik "gaučů" tady litá... "technik říkal " bez komentáře...
Paní je mi líto a kazí slušným pejskarum reputaci. Jen trochu neberu že je měla na vodítku a paní je obcházela a přesto zakous. Myslím tím že když paní měla obavu že nešla radši na druhou stranu.
... často se stává, že 45ti kilová "chovatelka" má stejně velkýho nebo i většího psa... kdo koho tedy venčí!?
Někteří to nemají v hlavě v pořádku.Zrovna včera jsem vyměňoval vnější zrcátko za 2500 Kč které nějaký dobytek prorazil ze spodní části což se určitě nemohlo stát během provozu nebo parkováním.Na zrcátku kromě té díry ve spodní části plastového krytu nebyl ani škrábaneček.
... zrovna před měsícem mi vyměnili vnější zpětné zrcátko u spolujezdce, neb nějaký idiot ho vyvrátil ze dveří na parkovišti u Lidl.... suma 35.000,00 CZK
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
...tak můžeme už v pondělí zastavit podporu... veškerou...