Lidi prosím, pokud uvidíte v odstavném pruhu auto, nejezděte těsně kolem něj!! Nikdy nevíte, kdy se můžou otevřít dveře a někdo poleze ven, nebo z poza auta, se do něj bude někdo vracet. Uhněte prosím trochu do levého pruhu a vy, co b levém pruhu jedete, umožněte to malé přejetí. Tohle vám v autoškole nikdo nikdy neřekne, musíte spoléhat na vlastní hlavu. Bohužel, už jsem takovou nehodu viděl, stala se přímo předemnou. Chlap se vracel do dodávky, já přejížděl do levého pruhu, ale osobák předemnou, to vzal těsně kolem a chlapa sejmul. Věřte tomu že pokud se s kamionem cpu do levého pruhu, je to kvůli bezpečnosti. Nechci nikoho zabít. A vás snad těch pár vteřin, nedržím.
Měl jsem podobný trapas na školním srazu, když jsem se zeptal, co dělá jeho první žena ( věděl jsem, že je rozvedený) a on odvětil, že leží na hřbitově. V tu ránu se do mě všichni pustili, že jsem blbý, že to každý věděl. Jsem kamioňák, takže nejsem třeba pár týdnů doma a navíc už nebydlíme přímo ve městě, ale 5km na vesnici, takže se do města tak často nedostanu a novinky, pokud se ke mě dostanou, přichází se zpožděním. V tu chvíli jsem chtěl hned utéct, nakonec jsem to překonal, ale zařekl jsem se, že už na žádný sraz nikdy nejdu.
Automaticky, trestný čin obecného ohrožení, okamžitě do tepláků!! A měli by to zavést, pro všechny složky IZS. Budeš bourat na křižovatce s hasiči, nebo sanitkou?Tvoje vina, měl jsi předvídat!! Odřené auto na sídlišti, protože nemohli projet? Tvoje vina, ty jsi blokoval průjezd svým autem a ještě uhradíš škodu na jejich autech!!!
Hlavně ať jsou chlapi v pořádku, auto se opraví, je to pár plechů. Nejvíc je mi líto řidiče, ten to odnese nejvíc. Mělo by se s tím počítat a víc je netrestat, už takhle je potrestaný do konce života. Nejlepší léčbou pro řidiče by bylo, okamžitě jak to bude možné, posadit ho zpátky za volant. Jinak se bude bát a už za to nikdy nevyleze.
Pod to, jak vypadá technický stav Švédských automobilů vypadá, se podepíšu a nejsou to jen nákladní auta, ale i osobní. V Jonkopingu na benzínce jsem potkal nějaký starý Buick, majitel se ho pokoušel vypnout, ale motor byl tak špatně seřízený, že chytal samozápal a nechtěl chcípnout. Nakonec ho vypnul přes rychlost. Když ho startoval, chytalo mu to po jednom válci a když chytil ten 6tý, tak se už rozjížděl. Že mu nesly zřejmě další dva, ho netrápilo. Prasklina přes celé okno, žádný stres. Kamarád, co tam žije, tak říká že auto může být sežrané korozí, ale nesmí být špatné nosné části.
Já píchhnul kolo v křižovatce, tak jsem hned za ní zastavil a začal ho měnit. Během chvilky tam byli Pomáhači a chrániči, zdrbali mě že jsem si nemohl najít lepší místo na výměnu a ať dělám a nesmrdím tam moc dlouho. Sedli do auta a odjeli. Kdyby tam alespoň počkali se zapnutým majákem, než to vyměním....
Vím přesně, kde je to místo, je to mimo obec a opravují tam krajnici, nic víc tam není a je pravda, že tam taky není vidět člověka, který by tam pracoval. Ta 30km/h je tam upne zbytečná, pochopil bych, kdyby se tam pracovalo, ale silnice je tam opravdu široká. Tak to si teď musím začít dávat pozor. Auto sice drahé nemám, asi by ho ani neprodali, spíš by skončilo ve šrotu, i když vypadá opravdu pěkně.
Lidi, kdyby jste věděli jaký z nás dělají blbce. Občas ten starý papír vozím, nepochopím, proč ze státu do státu, ale budiž. V tom papíru je takového bordelu, že to až není možné. Je tam slisované sklo, plasty, plechovky od nápojů, plasty, úplně mi nejde na rozum, jak se něco takového může někomu vyplácet, vozit takový ,,bordel" třeba 800 km do jiného státu na zpracování. A to se to ale vozí přímo do papíren. Tam se to vyloží na plac a pár týdnů do toho prší, padá sníh a teprve potom, se to ,, recykluje".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V tomhle oboru jsou asi naši doktoři jedničky na světě, co dokáží vypiplat.